Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako/kaipaako mies, pelkkänä kaverina,naiskavereita?

Vierailija
16.04.2026 |

Jos haluaa/kaipaa niin minkälaisia naisia?  Mitkä asiat voisivat olla yhteisiä nimittäjiä tapauksessa jossa mies haluaa/kaipaa naista pelkkänä kaverina?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies aina ihastuu siihen pelkkään kaveriin. 

Vierailija
2/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama naispuolinen kaveri. Meillä on jotain yhteistä, muttei kummallakaan kiinnostusta parisuhteeseen. Ei, vaikka olisimme olleet sinkkujakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huonoja kokemuksia naisen kaveruudesta. Minulla oli yksi kaverinainen, joka muutaman vuoden jälkeen vain klassisesti feidasi minut. Eikä minulla ollut mitään taka-ajatuksia, sillä nainen oli parisuhteesaa.

Vierailija
4/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voivat ystävystyä sukupuolesta riippumatta jos on vaikka yhteisiä mielenkiinnonkohteita, harrastuksia ja hyvä olla toistensa seurassa. Vaikka ihmisillä olisi hyvä yhteys ystävinä, ei heidän välillään välttämättä ole mitään romanttista tai seksuaalista vetovoimaa. Aivan älytön koko aloitus. 

Vierailija
5/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai toisinpäin, nainen ihastuu siihen muka kaveriin. 

Vierailija
6/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän huonoja kokemuksia naisen kaveruudesta. Minulla oli yksi kaverinainen, joka muutaman vuoden jälkeen vain klassisesti feidasi minut. Eikä minulla ollut mitään taka-ajatuksia, sillä nainen oli parisuhteesaa.

No samoin sitä voi feidata sen samaa sukupuoltakin olevan kaverin. Ja paljonhan sitä tapahtuu. 

Vierailija
7/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aina jossain taka-alalla, voi olla piilevänäkin, on seksuaalivietti kumminkin.

Vierailija
8/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Miehet on sarjarakastujia ja opportunisteja. Jouduin vkl irtisanomaan tällaisen miehen tuttavuudestani kun se hinkui parisuhdetta ja minä olin koko ajan sanonut, etten halua parisuhdetta. 

Miehillä on loisiminen tehdasasetuksena. 

Vierailija
9/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minkälaisia naisia?"

Öö? Eiköhän ihmiset ystävysty lähtökohtaisesti mielestään "hyviä tyyppien" kanssa. Sukupuoli on siinä toissijainen asia.

Vierailija
10/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset voivat ystävystyä sukupuolesta riippumatta jos on vaikka yhteisiä mielenkiinnonkohteita, harrastuksia ja hyvä olla toistensa seurassa. Vaikka ihmisillä olisi hyvä yhteys ystävinä, ei heidän välillään välttämättä ole mitään romanttista tai seksuaalista vetovoimaa. Aivan älytön koko aloitus. 

No mulle on muutamakin kaveri kehunut kuinka ovat vaan kavereita toista sukupuolta olevan kanssa, ja eipä aikaakaan niin molemmat ihastuivat ja alkoivat suhteeseen sen "kaverin" kanssa. 

Vierailija
11/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia hyviä juopottelunaiskavereita. No, okei, joskus voidaan vähän nusastakin ilman sitoumuksia.

M49

Vierailija
12/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Miehet on sarjarakastujia ja opportunisteja. Jouduin vkl irtisanomaan tällaisen miehen tuttavuudestani kun se hinkui parisuhdetta ja minä olin koko ajan sanonut, etten halua parisuhdetta. 

Miehillä on loisiminen tehdasasetuksena. 

Mitä pahaa siinä on jos tykkää toisesta. Te ette vaan soveltuneet kavereiksi. Piste. 

Vierailija
13/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle on muutamakin kaveri kehunut kuinka ovat vaan kavereita toista sukupuolta olevan kanssa, ja eipä aikaakaan niin molemmat ihastuivat ja alkoivat suhteeseen sen "kaverin" kanssa. 

Sulla sitten niin. Mulla taas on tuttavapiirissä paljon ystävyyksiä eri sukupuolta olevien ihmisten kesken. 

Vierailija
14/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa kun en kaipaa miespuolisiakaan kavereita. Viihdyn parhaiten yksin mutta jos kaipaisin niin  kaverin pitäisi olla kiinnostunut esim. leffojen katsomisesta ja  pelaamisesta. 

Vierailija
15/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole minulle mitään tarjottavaa kavereina. Harvoilla miehilläkään on.

Vierailija
16/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monia hyviä juopottelunaiskavereita. No, okei, joskus voidaan vähän nusastakin ilman sitoumuksia.

M49

Hyvä satunnainen pano vaan lujittaa kaveruutta.

N51

Vierailija
17/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on ystäviä ihan yhtälailla molemmista sukupuolista ja moni naispuolinen ystävä on sellainen, jonka kanssa en ikinä ryhtyisi suhteeseen. Ystävinä mahtavia, mutta en jaksaisi heitä suhteessa.

M40

Vierailija
18/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaksi pitkäaikaisinta ystävyyssuhdetta ovat naisiin. Toisen kanssa joskus teineinä yritettiin viritellä jotain, mutta ei se edennyt alkua pidemmälle, koska luultavasti silloin jo tunteet toisiamme kohtaan olivat enemmänkin sisarellisia. Ystävyyttä kummankin kanssa takana reilut 20 vuotta. 

Vierailija
19/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heterot asetuksiltaan tässä asiassa aivan täysin erilaisia kuin homo- ja biseksuaalit vai miten homojen on mahdollista olla vain kavereita samaa sukupuolta olevien kanssa ja biseksuaalien kumpaakin sukupuolta olevien kanssa? 

Vierailija
20/22 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Håmåsuhteissa kaveruus sisältää naimisenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi