Katsoin tämän aborttivideon jota joku mielisairas täällä
vähänväliä viljelee. Video on tehty noin 20 rv sikiöstä ja ihmettelen kuka perverssi noita haluaa tehdä. Ja koko materiaali ei ole edes totta, kuvaaja ammattilaiset näkevät lavastuksen. Mikä ihmeen tarkoitus näillä on?
Kommentit (36)
joiden perässä juostaan metsissä jos sattuvat olemaan niin onnekkaita että sossut tietävät heidät. Tämä on nykypäivää suomessa.
ihan tavallisille naisille, suurin osa on ihan normaalissa lastensaanti-iässä, perheellisiä, monet pienten lasten äitejä. Ihan turhaa näitä abortteja puolustella joillain metsään synnyttäjillä.
Ja viikolle 20 asti riittää abortin perusteeksi vaikkapa abortin viivästyminen. Ja viikolle 24 riittää perusteeksi down-syndroomakin, joista puolet elävät melko normaalin elämän (tosin tietysti esim koulussa oppimisvaikeuksista kärsien, mutta tämä ei mielestäni ole varsinaista vaikeavammaisuutta)
yleensä viikolla viisi, ei ole totta, että viikolle 24 tehdään abortteja vain vaikeasti vammaisille, ja ei ole totta, että abortteja tehdään yleensä vaihtoehtona alkoholistin metsässä tappamaksi joutumiselle.
29
Joskus tuo on mennyt yli, kun epileptikoita on sterilisoitu vasten tahtoa jne. mutta pahasti mielenterveydongelmaiset ja nistit pitäisi steriloida heti yhden " epäonnistuneen" äitiyden jälkeen.
JOs he sitten joskus alhostaan ylös pääsevät, niin löytyy maailmasta niitä lapsia joita hoitaa...
Itse en esim. parikymppisenä, jos olisi ehkäisy pettänyt niin ollut todellakaan valmis lapsen kanssa elämään. Mutta onneksi on ehkäisy pitänyt aina näin yli kolmekymppiseksi, että viimein ajatus siitä, että kun jos sellainen on tullakseen antaa tulla vain. Ja nyt olen onnellinen siitä. En tietysti voi sanoa, että jos tilanne olisi ollut se, että raskaaksi olisi tullut niin olisiko varmasti abortti ollut ainoa ratkaisu. Musta vaan ihmisiä ei pidä suoraan tuomita, jos ratkaisu on abortti. En todellakaan olisi syyttämässä esim. raiskauksen uhria abortista tai edes tosiaan näitä, jos on todettu, että lapsi tulisi olemaan monivammainen. Pystyykö lapselle tarjoamaan hyvän elämän jne.. Onko se elämää? No joku tästäkin riemastuu ja hyökkää sanallisesti kimppuun, mutta tämä on mielipiteeni. Ja olen iloinen siitä kyllä, että maailmassa on ihania jaksavia ihmisiä, jotka tuntuvat kykenevän väsymättä kaikkeen.
Kaksi tapausta tiedän heti heittämällä:
- 19-vuotias tyttö teki abortin rv 17+jotain. Ei oikein hoksannut raskautta aiemmin. Ihan normaali nuori, mutta miestä ei ollut kuvioissa
- 34-vuotias yh-äiti, jolle oli tuloss neljäs lapsi ja ei oikein tiennyt on-off -suhteessa, haluaako lapsen vai ei. Lopulta päättyi miesystävänsä kanssa riideltyään aborttiin jossain rv. 17-18.
Mä ymmärrän abortin, mutta nuo edeltävät tapaukset kyllä riepoo mua. Erityisesti, kun kumpikaan ei suhtautunut koko juttuun mitenkään kauhean vakavasti...
Vastustan aborttia ja en halua katsoa filmiä omat mielikuvat asiasta on jo liikaa teidän kertoman perusteella.
Tämä äiti päätyi aborttiin, kun toinenkin lapsi olisi ollut samalla tavalla vammainen. Joutui viidennellä kuulla raskaana ollessaan synnyttämään lapsen alakautta vuorokauden kestäneessä käynnistetyssä synnytyksessä, lapsi syntyi elävänä ja vietiin toiseen huoneeseen.
Äiti kärsii yhä viiden vuoden jälkeen melkoisista tunnontuskista tai ennemminkin masennuksesta. Oli ollut niin rankka kokemus. :(
Täydellisesti ymmärrän hänen ratkaisunsa, mutta sen jälkeisten tunteiden rankkuus sai minut päättämään, etten ikinä tee itse aborttia. Riippumatta siitä onko lapsi vammainen tai ei.
Mutta ennen tätä tutun ihmisen kokemusta olisin suhtautunut asiaan ihan eri tavalla.
Hän ei olisi tuolloin pystynyt hoitamaan lasta eikä ollut valmis äidiksi. En osaa hänen ratkaisuaan kauheasti paheksua, minusta jokaisen lapsen tulisi saada syntyä toivottuna. Tietysti ehkäisykin pitäisi hoitaa niin ettei vahinkoja satu, mutta kun ei toivottu raskaus on tosiasia niin jokin ratkaisu siinä pitää tehdä. Harva esim. opiskelijatyttö on valmis jatkamaan raskautta ja antamaan lapsen adopitioon, se varmasti herättäisi myös opiskelukavereiden ym. keskuudessa hurjasti juttuja. Kuinka moni palstailija tuntee jonkun naisen joka on jatkanut vahinkoraskautta ja antanut vauvan sitten adoptioon??
Ootko vilkaissut Iltiksen lööppejä viime vuosina? Tai ylipäänsä ympärillesi...
Se ei vaan mene niin, vaikka kuinka polkisit jalkaa ja kiljuisit mutkumä HALUUN!!
Vierailija:
Se ei vaan mene niin, vaikka kuinka polkisit jalkaa ja kiljuisit mutkumä HALUUN!!
Tekosyy. Äidiksi kasvaa lapsen myötä.
Usko vaan huviksesi, että on ihmisiä joille ei saisi tulla lasta, ei kerta kaikkiaan saisi, ennen kuin on kasvettu ja paljon.
Tuollainen ihminen on laitosasukas, holhouksen alla ja voidaan jopa steriloida.