onko miehesi tissi- vai peppuihmisiä?
kuulemma on olemassa kahdenlaisia miehiä; toiset tykkää naisen tisseistä enemmän, toiset pepusta. kumpaan porukkaan sinun miehesi lukeutuu? meillä tykätään tisseistä.
Kommentit (16)
Vierailija:
Perse tärkeempi, kuten myös mulle :) Jos olematon perse, ei hyvä! Mutta taas pienet tissit on hyvät!
Mieheni tykkää c-kupin tisseistä ja tummasta tukasta+ranskalaisesta lookista.
Itse olen a-kupin push up-beibi, jolla vaalea pitkä pehko.
En ole mieheni ihannenainen.
Itellä nyt sattuu kuitenkin olemaan D-kuppia, blaah... Onneksi muilta miehiltä olen aiemmin saanut paljonkin rintoihin kohdistuvaa imartelua, niin en omalta mieheltä kaipaa. Välillä kyllä harmittaa, että menee runsaus ihan " hukkaan" .
Siinä mieheni " ehdot" .. Muita ei katsele.
kuulemma ei kategorisesti kumpaakaan, vaan tapauskohtaisesti. katsoo jokaista naista yksilönä, jollakin voi olla erityisen kaunis peppu taikka kauniit tissit, ja sen mukaan mennään.
Mun hyvä kaveri (mies) rakastaa isoja rintoja yli kaiken. Kuitenkin hän rakastui a/b-kuppiseen tyttöön. Mies haikailee isoja rintoja, mutta ei niin paljon että haluaisi naista vaihtaa.
Minun miehen mielestä tuntuisi kaikki naiseuden merkit olevan plussaa :)
Ei kyllä hyljeksi rintojanikaan :)
joten se on peppumies =)
Kysyin joskus että mikä logiikka tässä on (että urheilulliset miehet tykkää pepuista) niin vastasi, että pepusta kuulemma näkee kuinka urheilullinen nainen on. Eli pitää olla sellainen sopusuhtainen, " kaareva" sivulta oleva =)
Isot tissit = paljon rasvaa mahassa..ei tykkää
Että lähiö av-mammoilla on näin paljon peppu-miehiä. Amisluuserithan tykkää tisseistä, olisin luullut että niitä olisi ollut täällä enemmän.
jostain syystä hän ihastui rintoihini ja sanoi että kohta hänestä voi tulla tissimies;). Itselläni on c-kuppi eli ei edes mikään iso.
mun mielestä tissimiehet on ne jotka diggaa tyyliin f-kupeista eli jumborinnoista.
Perse tärkeempi, kuten myös mulle :) Jos olematon perse, ei hyvä! Mutta taas pienet tissit on hyvät!