MIten ihmeessä kukaan jaksaa käkkiä mökillään joka kesä vuodesta toiseen.
Kommentit (23)
En enää. On ihanaa kun saa vaan olla. Mä olla rötkätän auringossa ja välillä käyn uimassa. Jos rupeaa ahdistamaan hiljaisuus, niin pyydän ystäviä käymään. Lapsetkin viihtyy kun on vene, mopot ja pyörät maalla. Videot ja telkkari tietty sadepäivien varalle.
Mies tykkää puuhata.
Mä olen yrittäjä ja niin myös mieheni. Arkielämä on aika kiireistä ja stressaavaakin välillä, on nautinto mennä kesällä mökillä ja unohtaa kaikki asiat edes vähäksi aikaa.
Mökkielämän edut ovat kiireettömyys (minulle ei mökillä olo tarkoita mitään työleiriä), sauna, järvi heti vieressä, yksinkertainen elämäntyyli jne. En edes tykkää mennä mökille vain viikonlopuksi. Mutta koko kysymys on aika outo. Ihmiset tykkäävät eri asioista. Ei kaikkea voi selittää.
Meidän mökillä ei tartte tehdä mitään jos ei halua. Pihatöitä ei ole. Ruokaa on kiva laittaa rantagrillikatoksessa, mies käy vetämässä uistinta ja ipana juoksee alasti oli itikoita eli ei. En minäkään ihan viikkotolkulla viihdy ilman tv:tä ja shoppailua, mutta tykkään kyllä mökkeillä. Tykkään kyllä reissata ulkomaillakin 50-50.