Abortti on sisäsiisti nimi murhalle
Tyhmyyksissään ihminen voi tehdä, mutta aborttivideon nähtyään en voi ymmärtää tekoa enää. silloin tajuaa tekonsa julmuuden ja elämän vastaisuuden. antaa toisen silpoa oma lapsi ja vapaaehtoisesti! Toivottavasti abortit vähentyvät!
Kommentit (32)
Mene Suomi24 keskustelupalstalle juttelemaan abortista, täällä ei välttämättä syty keskustelu abortista. Löydät sinne keskustelupalstalle esimerkiksi googlettamalla hakusanan aborttivideo.
Siellä on hyvä aihe: pääsiäisen sanoma ja abortti. Laitoin sinne aloituksen aiheesta jos koululainen googlettaa hakusanan abortti niin hän näkee kuvia ja saattaa löytää myös videon abortista. Ja mitä siitä sitten seuraakaan...
Hyvää pääsiäistä!
Ehkäisystä ja ehkäisyvalistuksesta se kaikki lähtee. Toisekseen, maailmassa on kristittyjä joku 25%, että se siitä raamatusta sitte.
Vierailija:
Ehkäisystä ja ehkäisyvalistuksesta se kaikki lähtee. Toisekseen, maailmassa on kristittyjä joku 25%, että se siitä raamatusta sitte.
Ja kristityksi itseään kutsuva ei tarkoita välttämättä, että elää raamatun mukaan.
Keskeytimme raskauden, mutta lapselle ei käynyt kuinkaan? Puhutaan murhasta kuin se olisi vain äitiä koskeva toimenpide. Keskeytin anoppisuhteen (siis murhasin ja paloittelin anopin moottorisahalla). Abortti on päivänselvä murha ja sellaisena siitä tulisikin puhua. Piste. Kuvaavaa on erään tuttavani suhtautuminen. Ennen omaa aborttiaan puhui aina lasten tappamisesta kohtuun. Sitten kun tuli omalle kohdalle, niin terminologia alkoi kummasti muuttua. Yhtäkkiä sama asia olikin vain raskauden keskeytys. Tai jopa vain " keskeytys" . Ihan kuin pistettäisiin pauselle jotain, minkä voi sitten taas halutessaan jatkaa. Sori vaan, mutta sen murhatun pienen lapsen elämä ei jatku enää koskaan. Ja jos tulet uudestaan raskaaksi, niin ei se ole sama sikiö, joka sitten alkaa jälleen elämään.
Hullunkurista hulluttelua vakavalla aiheella, mutta eihän me voida tietää...miten ihminen saa henkensä/sielunsa.
Olette tyypillisiä pullamussusukupolven edustajia. Ette ymmärrä ollenkaan, minkälaisten tärkeiden naisia koskevien oikeuksien perustaa olette nakertamassa. Toivottavasti joudutte kunnolla nyrkin ja hellan väliin joskus. Siinä teille esimakua.
johtaa lukuisten nuorten naisten sekä köyhien naisten kuolemiin (kaikenmaailman henkarilla yrittämiset sekä itsemurhat) sekä lapsentappoihin, on historia osoittanut.
voidaankin sitten selättää syyllisyys. En minä lastani tappanut, vaan tässähän hän nyt on... Kyllä vähintä mitä täytyy tappamalleen lapselle " antaa" on oikeus omaan erilliseen identiteettiin. Sen ainakin on velkaa. Asiat asioina.
Siis JOHTAA LASTENTAPPOIHIN. Kuule, se ON lastentappoa.
Vierailija:
johtaa lukuisten nuorten naisten sekä köyhien naisten kuolemiin (kaikenmaailman henkarilla yrittämiset sekä itsemurhat) sekä lapsentappoihin, on historia osoittanut.
Äitinä en hyväksy lasten oikeuksien ja elämän halventamista. Feministit tällä palstalla ajattelevat vain itseään.
Ja turha tulla lässyttään raiskauksista koska niitä tapahtuu vähän,verrattuna ihmisten huolimattomuuteen ym
jos kiellät abortit, tulee ruumiita. Ei niitä voi välttää abortin kieltämällä.
Vierailija:
voidaankin sitten selättää syyllisyys. En minä lastani tappanut, vaan tässähän hän nyt on... Kyllä vähintä mitä täytyy tappamalleen lapselle " antaa" on oikeus omaan erilliseen identiteettiin. Sen ainakin on velkaa. Asiat asioina.
Naiselle voi, jos ei ole täysin paatunut, tulla syvä syyllisyys lopun ikää!
Vierailija:
jos kiellät abortit, tulee ruumiita. Ei niitä voi välttää abortin kieltämällä.
Mutta tässä maassa kait utopiaa, ihmiset ei tajua tekojensa seurauksia ja ajautuvat tappamaan omia lapsiaan.
Murha on synti, mutta synnit voi saada anteeksi! Jeesus kuoli kaikkien syntien tähden.
Itse sain hyvän omantunnon eräästä asiasta vain Jeesuksen luona.
on ratkaisu
ehkäisytietoisuuden nostaminen kylläkin.
Ihminen voi erehtyä, mulla on kortsu pettänyt umpiköyhänä ja mielenterveysongelmaisena opiskelijana. Olen ihan varma, etten olisi kestänyt lapsen saamista siinä tilanteessa!!!! Puhumattakaan lapsesta, jos olisin joutunut pitämään sen. Minkälainen elämä silläkin olisi ollut, huh huh. Taas yksi kotivammainen lisää, ja katkeamaton huonon vanhemmuuden ketju.
Nyt 15 vuotta myöhemmin, terapiaVUOSIEN jälkeen, pärjään lapseni kanssa ihan hyvin.
Ja turha ehdotella mitään vauvan antamista adoptioon. Se voi olla vielä raskaampi polku ja elämänikäinen tuska ja SYYLLISYYS!
talo jossa oinen ihminen (lapsi) asuu 9kk vaan osa äidin ruumista. Ja äidille raskaus on kokonaisvaltainen kokemus, jota kaikki ei kestä.
Vierailija:
Ihminen voi erehtyä, mulla on kortsu pettänyt umpiköyhänä ja mielenterveysongelmaisena opiskelijana. Olen ihan varma, etten olisi kestänyt lapsen saamista siinä tilanteessa!!!! Puhumattakaan lapsesta, jos olisin joutunut pitämään sen. Minkälainen elämä silläkin olisi ollut, huh huh. Taas yksi kotivammainen lisää, ja katkeamaton huonon vanhemmuuden ketju.Nyt 15 vuotta myöhemmin, terapiaVUOSIEN jälkeen, pärjään lapseni kanssa ihan hyvin.
Ja turha ehdotella mitään vauvan antamista adoptioon. Se voi olla vielä raskaampi polku ja elämänikäinen tuska ja SYYLLISYYS!
Sinä valitsin abortin ratkaisuksi ongelmaan. Adoptiossa et riistä toiseltä hänen henkeään ja annat lapselle mahdollisuuden. En syyllistä sinua enää vanhasta asiasta enempää, mutta etkö toivo, ettei muiden tarvitsisi käydä samaa virhettä? Toivotan sinulle hyvää pääsiäistä ja toivon sielunrauhaa.
pitää seksi avioliitossa ja olla uskollinen puolisolleen? Uskoisi aborttien vähentyvän nopeasti aika paljon.