Meneepäs Purralla tunteisiin telkussa.
Kommentit (385)
Riikka oli tosi heikkolaatuinen tänään, ei vastannut suoraan kysymyksiin.
Pyöritteli vain silmiään ja irvisteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sdp on ollu hallituksessa yli puolet ajasta 2000-luvulla, ja vaan 20v oppositiossa vuoden 1945 jälkeen."
Jep ja heti kun saatiin pelkkää oikeistoa, niin maa on sekaisin kuin seinäkello. Kannattaisiko tehdä johtopäätöksiä?
Toki vassari sekaisin menee, kun velkojen takaisin maksun aika tulee, eikä rahaa enää tulvi ovista ja ikkunoista sohvalla maaten, omia pieruja haistellen ja kattoon räkien.
Mites ne Velkamuija Riikan ennätyslainat maksellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purrakin yrittää työntää tuota ällöttävää väestönvaihtoteoriaa ja on sentään ministeri.
Ei se ole teoria. Se on matematiikkaa. Naisten osaaminen matematiikassa tuhoaa tämän maan.
Mars matematiikan tunnille!
Naisten osaaminen? Tutkitusti naiset on parempia matematiikassa.
Ei ole. Sinä taas tulkitset tilastoja väärin. Haha.... naisten osaaminen...
Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.
Ota ne psykoosilääkkeet jo
Purran mielestä Keskikalja oli muka ollut ihan oikeassa kommenteissaan (jotka taas asiantuntijat olivat torpanneet tilastojen kanssa), mutta minä vain ihmettelen miten Purra edes korkeakoulutettuna ihmisenä antaa puolueessa tapahtua moista mölinää ja selkeää provosointiyrittelyä. Ja hyväksyy vielä sen? Vielä vaikeampaa se on ymmärtää Keskikaljalta, joka myös on korkeakoulutettu. Luulisi, että retorisia keinoja olisi muitakin käytössään kuin yleistäminen ja stereotypiat.
Minusta suomalaisten tulisi vaatia parempaa kansanedustajiltaan.
Mun mielestä maahanmuutosta ja verorahojen käyttämisestä siihen voisi järjestää ihan suoran kansanäänestyksen. Sitten ei tarvitsisi riidellä, vaan olisi ihan selkeästi mustaa valkoisella siitä, mitä kansa tahtoo. Nykyisellään asiat ei etene, ja kansa vaan köyhtyy päättäjien riidellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sdp on ollu hallituksessa yli puolet ajasta 2000-luvulla, ja vaan 20v oppositiossa vuoden 1945 jälkeen."
Jep ja heti kun saatiin pelkkää oikeistoa, niin maa on sekaisin kuin seinäkello. Kannattaisiko tehdä johtopäätöksiä?
Toki vassari sekaisin menee, kun velkojen takaisin maksun aika tulee, eikä rahaa enää tulvi ovista ja ikkunoista sohvalla maaten, omia pieruja haistellen ja kattoon räkien.
Mites ne Velkamuija Riikan ennätyslainat maksellaan?
Ennätyslainat maksellaan heti rökääleesti armeejassa. Eturintamalle myöhässä putkasta. 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisiko tuon purran jotenkin kilahtamaan niin pahasti että pää hajoaisi lopullisesti
Onhan se terapiassa pitkään käynyt
Vasemmistolaista empatiaa.
Purran mielestä Keskikalja oli muka ollut armeejassa koko 200-luvun. Onko sinulla jokin mielenterveysongelma? Veti heti kilarit lääkäri Trum! 🤣🤣🤣🤣🤣
Mä luulen, että normaaleilla ihmisillä alkaa tosiaan loppua ymmärrys persuja kohtaan.
Osa ihmisistä joutuu kärsimään työttömyydestä ja köyhyydestä ja VM on salaliittoteorioiden pauloissa.
Suomeen tarvitaan talouskasvua ja aina kun VM avaa sanaisen arkkunsa tippuu BKT:stä pois puoli pinnaa. Kukaan uskalla kuluttaa, koska luottamus hallituksen kykyihin on mennyt.
Mutta jatkakaa ihmeessä, talous tulee olemaan se joka persut kaataa.
Tulokset puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista vaan on kivaa tulla takseissa ja kaduilla sekä julkisilla ahdistelluiksi. Siksi he SDP ja vihreät sekä Vasemmistoliiton ehdokkaita äänestääkin. Kiva kun joku koskettaa, ainakin mua. Ja meidän miehet saa painaa enemmän duunia töissä että on veroeuroja maksaa sillä tuo loisiminen. Naisen oikeudet on mennyttä 🥳
Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa. Sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmiston perseilijät.
Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Uskallatteko siskot kulkea ulkona pimeällä?
En pelkää nyt enempää kuin silloin, kun tulin lapsena monen kantismiehen lähentelemäksi ja nuorena naisena yhden raisqaamaksi. Mikään ei ole olennaisella tavalla muuttunut. Miehet on samaa pasqaa uudessa paketissa.
Sidotaanko me nyt sut pylly pystyssä kuuden mustan miehen kans samana vankiselliin ku sua ei se haittaa? Venyisit sit ku kalkkuna joulupöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että normaaleilla ihmisillä alkaa tosiaan loppua ymmärrys persuja kohtaan.
Osa ihmisistä joutuu kärsimään työttömyydestä ja köyhyydestä ja VM on salaliittoteorioiden pauloissa.Suomeen tarvitaan talouskasvua ja aina kun VM avaa sanaisen arkkunsa tippuu BKT:stä pois puoli pinnaa. Kukaan uskalla kuluttaa, koska luottamus hallituksen kykyihin on mennyt.
Tulokset puhuvat puolestaan.
Jep. Riikkulin viesti on, että nyt on kaiken loppu. Seinään on ajettu. Hyvinvointivaltion loppu, kaiken loppu. Loppu. Loppu. Loppu. Loppu.
Vierailija kirjoitti:
Purran mielestä Keskikalja oli muka ollut ihan oikeassa kommenteissaan (jotka taas asiantuntijat olivat torpanneet tilastojen kanssa), mutta minä vain ihmettelen miten Purra edes korkeakoulutettuna ihmisenä antaa puolueessa tapahtua moista mölinää ja selkeää provosointiyrittelyä. Ja hyväksyy vielä sen? Vielä vaikeampaa se on ymmärtää Keskikaljalta, joka myös on korkeakoulutettu. Luulisi, että retorisia keinoja olisi muitakin käytössään kuin yleistäminen ja stereotypiat.
Minusta suomalaisten tulisi vaatia parempaa kansanedustajiltaan.
Hetkinen nyt! Mitkä tilastot? Millä meriiteillä asiantuntijat? En ole seurannut tarkemmin, joten avaisitko? Jos joku väittää, että maahanmuuttajat kouluttautuvat korkealle ja työllistyvät täällä laajasti ja pitkää koulutusta vaativiin tehtäviin, niin todellakin haluaisin tästä ihan kunnon selkeät tilastot. Itse kun en pääkaupunkiseudulla asuvana ole juurikaan ole työelämässä näitä tulokkaita nähnyt, lukuunottamatta todella matalan koulutustason vaativia ammatteja. Asiantuntijat, jotka ovat jo ennen tänne tulemistaan hankkineet laajasti koulutusta ja osaamista, ovat ihan eri asia. He tulevat sivistysmaista, ja täysin eri perustein, kun tämä väki kenestä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä joutuu kärsimään työttömyydestä ja köyhyydestä ja VM on salaliittoteorioiden pauloissa.Suomeen tarvitaan talouskasvua ja aina kun VM avaa sanaisen arkkunsa tippuu BKT:stä pois puoli pinnaa. Kukaan uskalla kuluttaa, koska luottamus hallituksen kykyihin on mennyt.
Tulokset puhuvat puolestaan.Mikä salaliittoteoria se on ku jokanen näkee pk-seudulla päivittäin afrikkalaisia ja arabeja. Ja ne jotka muistaa vuoden 1988 muistaa et sillon ei ollu näin.
Mikä sinua heissä pelottaa?
Rikkuli lähti ovet paukkuen lauteiden alle viimeistelemään graduaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista vaan on kivaa tulla takseissa ja kaduilla sekä julkisilla ahdistelluiksi. Siksi he SDP ja vihreät sekä Vasemmistoliiton ehdokkaita äänestääkin. Kiva kun joku koskettaa, ainakin mua. Ja meidän miehet saa painaa enemmän duunia töissä että on veroeuroja maksaa sillä tuo loisiminen. Naisen oikeudet on mennyttä 🥳
Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa. Sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmiston perseilijät.
Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Uskallatteko siskot kulkea ulkona pimeällä?
En pelkää nyt enempää kuin silloin, kun tulin lapsena monen kantismiehen lähentelemäksi ja nuorena naisena yhden raisqaamaksi. Mikään ei ole olennaisella tavalla mu
Miksi sitoisitte? En ole tehnyt yhtään rikosta, toisin kuin moni persu.
Vierailija kirjoitti:
Riikkulin hillotolppa huojuu.
Rökääleesti myöhässä putkasta eturintamalle huojuu lääkäri. Trum veti heti kilarit. Ota ne psykoosilääkkeet jo!🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purrakin yrittää työntää tuota ällöttävää väestönvaihtoteoriaa ja on sentään ministeri.
Purrahan keksi aivan oman väestönvaihtoteorian: soteperusteisen m muuton. Sellaista ei ole olemassa.
Tuossa termissä on siemen tottakin. Väestö kyllä vaihtuu, mutta ei sitä kukaan vaihda. En tiedä ketään Suomesta lähetetyn tulijan tilalle, mitä vaihto edellyttäisi.
Kyllä sitä vaihdoksi voi kutsua, kun Suomeen rahdataan ihmisiä muualta esim. alhaiseen syntyvyyteen vedoten. Kyse ei ole vaihtokaupasta, (sulle, mulle) vaan siitä, miten alkuperäisten asukkaiden väheneminen pyritään korvaamaan ottamalla niitä muualta. Silloin pitkällä aikavälillä vääjäämättä väestö vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää nyt enempää kuin silloin, kun tulin lapsena monen kantismiehen lähentelemäksi ja nuorena naisena yhden raisqaamaksi. Mikään ei ole olennaisella tavalla mu
Tässä näkyy persujen asenne naisia kohtaan hyvin. Kiitos taas sen esiin tuomisesta. Pitää olla saatanan sekaisin naisena, jos persuja äänestää.