Ei tule meistä paria: Mies haluaa että mennään korpeen sähköttömälle mökille, jossa vesikin saadaan vain kaivosta!
Miesystävä ällistyi, kun en suostunut lähtemään. Argumentoi pitkään, että kyllä hänen äitinsä ja veljen vaimokin ihan hyvin siellä pärjäävät (se on miehen suvun mökki, käyvät vuorotellen). Käskin hänen ottaa sitten mielummin äitinsä tai kälynsä mukaan, ei minua.
Sähkötön mökki? Ilman juoksevaa vettä? Ei voi olla normaalia enää nykyään!
Kommentit (149)
Mies vaihtoon. Noi luolamiehet haluaa alistaa naisia. Juokse!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin lähteä miehesi kanssa sinne mökille, laita vaan yhteystiedot niin sovin suoraan hänen kanssaan!
Muista sitten muuttua muutenkin samanlaiseksi kuin sen miehen äiti ja veljen vaimo. Tee miehelle voileivätkin luultavasti eteen tarjottimella.
"kyllä hänen äitinsä ja veljen vaimokin ihan hyvin siellä pärjäävät" oli aloituksessa keskeisin kohta. Mies vaatii, että kaikki naiset mukautuvat tuohon muottiin ja ryhtyvät hänen äidikseen.
Juuri näin. Juokse!!!
Miksi joku haluaa tuollaisene paikkaan? Mitä siellä voi tehdä, muuta kuin olla työleirillä?
Se on naisten keskitysleiri, jossa mie on työnjohtaja. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku haluaa tuollaisene paikkaan? Mitä siellä voi tehdä, muuta kuin olla työleirillä?
Kuten jo todistitte, siellä saa olla rauhassa hyödyttömiltä nykynaisilta.
Tulevaisuuden MT-kissanaiset jää mielummin kotiin tekemään ei mitään, koska se on helppoa, eikä mikään ole kuitenkaan järkevää paitsi kaakeloitu pskahuussi ja sen kiillottaminen.
Kuinka pitkästä oleskelusta on kyse? Itse voisin viikonlopuksi lähteä, mutta pitempi oleilu ei kyllä nappaisi. Myönnän, että olen kiintynyt mukavuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin kyllä. Olen nainen.
Älä valehtele in-cel.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia mökkien oikeasti kuuluisi olla, eikä mitään helkutin puolikokoisia omakotitaloja.
Vähä älysiä kiinnostaa primitiivinen elämä. Ei kukaan normaali nainen alennu elämään noissa oloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletetaan sellainen tilanne, että keskellä kesää vietetään mökillä aikaa 2 viikkoa. Mitä ihmettä siellä tekee koko tuon ajan, jos sähköjä ei ole? Kirjaa ei kannata lukea missään kynttilänvalossa, kun silmät väsyvät. Entä ruokien säilytys? Menee ravinto aika yksipuoliseksi.
Ei kai kesällä valoja tarvitse, kun on niin valoisaa. Kaasujääkaappeja ja kaasuhelloja on myös olemassa. Monissa maissa kaasu toimii niin sanotusti virran lähteenä, tiesitkö sitä? Helsingin keskustassa, kuten Kruununhaassa on kerrostaloja, joissa on kaasuliesi ihan arkipäivää.
Illat pimenee, yöllä pimeässä sinne ulkohyyskään 😵
Juu pimeässäkin käytiin ja talvella pakkasessa, taskulamppu oli kuitenkin jo olemassa, mutta ei se paljon lämmittänyt kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vesi tulee kaivosta? Ohan se parempi ku esim pk seudulle se tulee järvestä.
Taidanpa mennä Päijänteeseen kuselle, että helsinkiläiset saavat juomavettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia mökkien oikeasti kuuluisi olla, eikä mitään helkutin puolikokoisia omakotitaloja.
Vähä älysiä kiinnostaa primitiivinen elämä. Ei kukaan normaali nainen alennu elämään noissa oloissa.
Kun perus työelämääni kuuluu paljon luksusta ja tekniikkaa on mukavaa maadoittua korvessa ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle mökkeilevä mies olisi muutenkin turn off. En jaksaisi sitä, miten vapaa-aika pyörii mökin ympärillä. Haluan patikoimaan. Mökit ovat nössöille, tosimies nukkuu teltassa ja selviytyy Norjan olosuhteissa vikisemättä. Ei onnistu kovin monelta suomalaismieheltä. Todellisuudessa melkein kaikki mökkeilevät miehet juovat humalahakuisesti ja ovat liikunnallisesti passiivisia. Mökkimiehelle halkojen hakkaaminen 30 min on jo liikunnallinen suoritus. Joo, ei kiitos.
Meille miehille miesvihainen, yleistävä ja omaan napaan keskittyvä nainen on turnoff.
Voit puhua vain teidän kaljamaihaisesta joukosta. Olen naimisissa erittäin timmissä kuosissa olevan kunnollisen ja raittiin miehen kanssa. Fyysinen kunto näkyy ja tuntuu ;)
Anonyymisti on varmaan mukava kirjoitella fantasioistaan.
Jotkut miehet nauttivat suuresti alkukantaisesta eräjormailusta. Onhan se vaihtelua arkeen.
Naisista vain ani harva tuntuu sellaisesta pitävän. Monille jo puu kerrostalon pihalla on liikaa luontoa.
Riippuu kai kuinka kauan siellä mökillä ollaan ja mitä tekemistä siellä on, ettei se ole vaan työleiri, ja onko sinne pakko mennä myös syksyllä tai talvella kun on kylmä.
Kun olin aloittanut seurustelun nykyisen vaimoni kanssa hän pakotti minut vanhempiensa mökille, joka oli suht kaukana ja sähköjä ei ollut. Aika pitkin hampain menin. Sitten kun sinne tuli sähköt niin alettiin käydä jopa syksyllä ja talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse todistit vähä-älyisyytesi jo viestisi ensimmäisen sanan kirjoitusasussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienohelma oot! Mikä ihanampaa ku alkeellinen mökki? Ihanan tunnelmainen pimeällä. Ainoa varjo on ulkohuussi.
Hyvin varusteltu mökki. Se on niin paljon ihanampaa.
Sellaista kutsutaan yleisesti omakotitaloksi.
Joo, en minäkään lähtisi tai laittaisi hynttyitä yhteen tuollaisen miehen kanssa, olisi niin eri tavoitteet elämässä. Jos joku kaveri harrastaisi erämökkeilyä niin päiväseltään saattaisin käydä kylässä katsomassa millainen paikka kyseessä.
Olen yhden yön ollut vedettömällä mökillä, ei ollut kaivoa vaan vesi piti tuoda kaupungista. Sähköt onneksi oli. Oltiin kaveriporukan kanssa niin siinähän se ilta meni nopeasti, mutta pidemmäksi aikaa en jäisi enkä uudestaan mene. Minulle on tärkeää saada peseytyä iltaisin kunnolla ja hyvä käsihygienia tietty myös.
Ja olen muuten maalainen, siis ihan kunnon maalainen, asun maatilalla. Meillä on rantasauna joka lämpiää puulla ja johon ei tule vettä, eli voisin täällä kotonakin leikkiä eräjormaa. Käyn kuitenkin mielummin ihan kunnon suihkussa sisällä enkä edes välitä saunomisesta.
Juu, hyttysten ininää samalla kuunnellen. Ja käydä pesulla missä??? Kyllä vie halut tuollainen luolamieselämä.
Kyllä filmikuvaustakin harrastetaan edelleen.