Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhä, menetkö koskaan rikkaiden asuinalueille katselemaan upeita taloja ja haaveilemaan minkä niistä ostaisit lottovoiton jälkeen?

Vierailija
30.08.2025 |

Vai et?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta bussista katselen reitin varrella olevia arvotaloja, ja mietin millaisia ihmisiä niissä asuu. Joissain on selvästi sivistynyttä porukkaa ja arvostetaan alueen arkkitehtuuria ja ympäristöä, kun taas joissain on junttia porukkaa paljaaksi parturoitu piha täynnä mönkijöitä ym. Ei ole välttämättä näilläkään naapuruksilla paljoa yhteistä mammonan lisäksi.

Vierailija
122/126 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyhä, mutta siitä huolimatta katselen paljon / usein rantatonteilla olevia upeita uusia taloja ja mietin haluaisinko tuollaisen vai tuollaisen tai en todellakaan laittaisi tuollaista vaikka olisi rahaa - tyyliin.

Haaveet ja mielikuvitus pitää ihmisen virkeänä ja elossa. Mulla on ainakin kaikki suunnitelmat valmiina kun lottovoitto tulee, vaikken edes lottoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kulje ja en ostaisi. Mulla ihan oma maku ja en tykkää isoista miljoonalukaaleista enkä kerrostaloista.  Joutuisin kyllä miettimään mitä haluan. Kyllä mua vanha talo kiinnostaa enemmän tai uuden rakentaminen. Varmaan maaseudulta mutta lähellä jotain isoa kaupunkia. 

Vierailija
124/126 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan tiettyyn taloon jonka valitsin kolmekymmentä vuotta sitten. Tuli kaupat eli ei. 

Vierailija
125/126 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku lottoamalla rikaistunut luulee kuuluvansa johonkin hienostoalueelle? Tuollaisten alueiden naapurit eivät arvosta ihmisiä, jotka tekevät noin huonoa taloussuunnittelua. 

Enkä minä tarvitse heidän arvostustaan. Jos olisin hyvin varakas, en myöskään olisi niin helvetin typerä, että muuttaisin jonnekin sisäänpäin lämpeävään sumppuun asumaan.

Vierailija
126/126 |
10.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, tätäkö sinä, ap, harrastat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi