Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että nelikymppisenä ei viihdy enää naiskavereitten kanssa?

Vierailija
29.08.2025 |

Jotenkin kaikki tuntuvat lähinnä tylsiltä ja rasittavilta. On paljon rennompaa olla oman miehen tai vaikka vanhempien seurassa. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollutkaan naiskavereita.  Iso perhe, monta lasta, työssä oli työkavereita, mutta ei muuta.  Nyt kun lapset ovat maailmalla ja  työstä olen eläkkeellä, nautin siitä, ettei koko ajan tarvitse olla kontaktissa jonkun kanssa

Vierailija
22/25 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on osoitus siitä, että pitäisi olla toisten ihmisten kanssa suunnilleen samassa henkisessä kehitysvaiheessa, etteivät nämä tuntuisi rasittavilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen kyllästynyt miesten kanssa pyörimiseen. Sekä kaiken maailman treffailut, työkaverit ja miespuoliset kaverit mukaan luettu. Nuorempana oli paljon helpompaa tulla toimeen miesten kanssa mutta kiintiö on täynnä nykyään.

Vierailija
24/25 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on osoitus siitä, että pitäisi olla toisten ihmisten kanssa suunnilleen samassa henkisessä kehitysvaiheessa, etteivät nämä tuntuisi rasittavilta.

Näinhän se menee varmaan.

Vierailija
25/25 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee varmaan.

Plus bullshitin sietokyky vähenee vanhetessa, joten tuo tulee tärkeämmäksi vanhemmiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä