Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihdytkö kahdestaan anoppisi kanssa?

Vierailija
22.09.2008 |

Minä viihdyn, olen onnellinen että minulla äärettömän ihana anoppi :) ja vielä ihanampi mies :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppini on ihan tavallisen mukava ihminen.

Vierailija
22/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa olisi saanut ex-poikaystävän äidin anopiksi ja nykyisen mieheni, mutta kun sitä anoppia ei voi valita... =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläni sekä tuttava piirissäni menee niin että jos mies on ainut lapsi myös anoppisuhde on huono. Niillä miehillä joilla on sisaruksia on paljon rennommat/mukavammat äidit?

Vierailija
24/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jonain päivänä itsekin olette anoppeja. Ja että miniät/vävyt haukkuvat teitä luultavasti samalla tavalla.

Vierailija
25/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman miettimistäkin. Haukkuuhan ne anopitkin miniöitään ja vävyjään sukulaisilleen. Miettiikö ne sitä. Sellaisille sivuille en vaivaudu, joss anopit haukkuvat. Varmaan joku ET sivusto.

Käykää kurkkaamassa mitä ne meistä ajatelee.

että jonain päivänä itsekin olette anoppeja. Ja että miniät/vävyt haukkuvat teitä luultavasti samalla tavalla.

Vierailija
26/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei se haukkuminen ihan tyhjästä tule...

Vierailija
27/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta sisarusten määrästä: miehelläni on monta sisarusta (joiden kanssa tulen muuten toimeen loistavasti!), anoppia voisi kai kuvata rennoksi mutta samalla myös ns. kaveriäidiksi. Vähän tulee mieleen eksynyt teini.

Vierailija
28/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko itse toimeen anopin kanssa joka ennen kuin on nähnyt sinua naamakkain haukkuu sinut puhelimessa lutkaksi,tutkii salaa sinun henkilökohtaisia papereitasi, penkoo kaappejasi, vaihtaa SINUN olohuoneesi verhot käydessään teillä sinun lomasi aikana "omilla" avaimillaan jotka on napannut sinulta lupaa kysymättä? Tässä vain muutamia mainitakseni.

Kaikkien kanssa EI voi tulla toimeen. Tästä em. huolimatta yritän kuitenkin pitää jonkinlaiset välit että lapsi tapaisi mummoaan.

Vierailija
29/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä en oo edes nähnyt sitä moneen vuoteen.

Vierailija
30/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itselläni sekä tuttava piirissäni menee niin että jos mies on ainut lapsi myös anoppisuhde on huono. Niillä miehillä joilla on sisaruksia on paljon rennommat/mukavammat äidit?

anoppi on itseään joka paikkaan tunkeva harmi; motkottaa milloin kotimme siisteydestä, tavaroiden järjestyksestä, uravalinnastani jne... Eli ainakin meidän kohdallamme havaintosi on kuvitelmaa :-)

Vierailija
31/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikään minun ei tarvitse anoppiani yrittää miellyttää ja kaikkea hänen syytämäänsä purematta niellä. En ole valinnut anoppiani elämääni! En olisi koskaan edes tavannut häntä jollei hän olisi mieheni äiti. Hän on ikäänkuin ei-toivottu kaupanpäällinen. Toivoisin ettei minun tarvitsisi olla hänen kanssaan missään tekemisissä, mutta mieheni ja lasten vuoksi puren hammasta ja istun kahvipöydässä vaikka mieleni tekisi sanoa asioita suoraan... En mielistele, mutta yritän olla asiallinen.

Vierailija
32/32 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin pitkiä aikoja. Mutta mukava, rento, fiksu ja huumorintajuinen ihminen on. Mukava nähdä ja jutella puhelimessa. Mutta en mä hänen kanssaan aikaani viettäisi kuten en oman äitinikään. Olen mieluummin omien ystävieni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi