Jos olisit pääministeri niin millainen perheesi imago olisi
Kommentit (8)
Erittäin monokulttuurinen.
Toki eukko ja lapset ovat Aasiasta, mutta täysin samaa kulttuuria (kaikki ovat ei-mu_limeja).
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi sukulainen, jonka voisin kuvitella haluavan jotain pahaa minulle. Hän voisi antaa jotain sellaisia lausuntoja, joista saataisiin särmää imagoon, mutta hän on patologinen valehtelija ja vakavasti päihdeongelmainen, minkä kyllä huomaa, jos tapaa. Joten en tiedä painettaisiinko lehteen mitään hänen sanomaansa, kaipa siinä jokin idioottisuodatin kuitenkin on.
Tai joku katkera ex tai sellaisen tuollaiset sukulaiset mitä kuvasit...
Vierailija kirjoitti:
Toki eukko ja lapset ovat Aasiasta, mutta täysin samaa kulttuuria (kaikki ovat ei-mu_limeja).
Miten hoitaisit tilanteet, kun perhettäsi maalitetaan väärän ihonvärin takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähettäisi varmaan kansalliskaartin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ampumalla
Hauska kysymys.
Imago olisi varmaan aika konservatiivinen, koska haluamme pitää kaikki boheemit puolemme salassa eikä yksikään läheinen ystävämme antaisi meistä haastattelua mihinkään, koska välttelevät yhtä tiukasti julkisuutta kuin mekin.
Olen ollut julkisuuden henkilö takavuosina, kaikki meni todella hyvin. Imagoni oli hauska, mutta konservatiivinen pienin maustein. Toki en ollut siinä asemassa, että mitään ikävää olisi yritettykään kaivaa esille.
Minulla on yksi sukulainen, jonka voisin kuvitella haluavan jotain pahaa minulle. Hän voisi antaa jotain sellaisia lausuntoja, joista saataisiin särmää imagoon, mutta hän on patologinen valehtelija ja vakavasti päihdeongelmainen, minkä kyllä huomaa, jos tapaa. Joten en tiedä painettaisiinko lehteen mitään hänen sanomaansa, kaipa siinä jokin idioottisuodatin kuitenkin on.