Voivatko nämä olla raskausoireita?
Nyt reilu viikko ovulaation jälkeen on jatkunut jo lähes viikon ajan lämpöily (iltaisin olen horkassa), ripuli ja lihasten särky. Rinnat myös tosi kipeät ja turvonneet.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ensimmäinen oire hirveä palelu juuri viikko ovulaation jälkeen. En siinä vaiheessa osannut ajatella mistä johtuu, mutta myöhemmin osasin yhdistää.
Nousiko sulla lämpö vai vain palelua?
Ap
Naisen ruumiinlämpö nousee vähän ovulaation aikana ja laskee takaisin normaaliin sen jälkeen, paitsi kun on raskaana. Sillon ruumiinlämpö jää ovulaation jälkeen vähän normaalia lämpimämmäksi.
Millaisesta lämmönnoususta on kyse, kun tavallisestikin lämpö nousee ovulaatiossa pysyen jonkun aikaa koholla.
Minulla palelu viittasi raskauteen.
Lämpö on n. 37 ja iltaisin noussut jopa 37.5 asti.
Ap
On ap, taatusti.
Raskausoireet alkavat heti ensimmäisenä, hedelmöittymisen jälkeen. Tänään sulla on jo varmasti pahoinvointia. Ja hajuaistisi herkentynyt.
Kannattaa lähteä laste vaatteiden ja - vaunujen ostoon.
Samoin raskausvaatteiden.
Ei epäilystäkään ap. Olet raskaana.
Selvät raskauden merkit. Onnittelut!
Nyt on pulla uunissa. Yhdeksän kuukauden kuluttua se on kypsä, ja tulee ulos.
Ehtaa pässinlihaa. Selevähän se. Olet paksuna.
Kohta ap on raskastakin raskaampi.
Toivoisin kommentteja vain asiasta tietäviltä tai kokeneilta, kiitos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saman epätoivoisen vauvakuumeilun (ja sen arvaan tosta sun lämmönmitailusta monta kertaa päivässä) kokeneena: kroppa tekee just ne oireet mitä sä haluat, että se tekee. Saatat olla raskaana tai sitten et, se selviää kun teet testin sinä päivän kun niidne menkkojen pitäisi alkaa. Jos se plussa, olet rasaana, jos ei et ole. Muuta keinoa tietää tuota ei ole, olen pahoillani. Jamitä enemmän asiaa stressaat, sitä todennäköisemmin et raskaudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Saman epätoivoisen vauvakuumeilun (ja sen arvaan tosta sun lämmönmitailusta monta kertaa päivässä) kokeneena: kroppa tekee just ne oireet mitä sä haluat, että se tekee. Saatat olla raskaana tai sitten et, se selviää kun teet testin sinä päivän kun niidne menkkojen pitäisi alkaa. Jos se plussa, olet rasaana, jos ei et ole. Muuta keinoa tietää tuota ei ole, olen pahoillani. Jamitä enemmän asiaa stressaat, sitä todennäköisemmin et raskaudu.
Voi sinua. Stressi ja hedelmöittyminen eivät liity mitenkään toisiinsa.
Olisiko tuo nyt sitten hyvä vai huono uutinen ?
Mulla oli ensimmäinen oire hirveä palelu juuri viikko ovulaation jälkeen. En siinä vaiheessa osannut ajatella mistä johtuu, mutta myöhemmin osasin yhdistää.