Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotuksia avioliitolta

Vierailija
29.08.2025 |

Millasia odotuksia sinulla on avioliitolta ja tulevalta puolisoltasi? Vastauksia mielellään niiltäkin joilla avioliitto tai edes suhde ei ole tällä hetkellä ajankohtainen.

Mainitse myös ikäsi ja sukupuolesi.

Kommentit (223)

Vierailija
201/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisova k.rpä. Haluava mies. Kävelee eteen housut kintuissa tai ilman niitä. "Otatko?, OTA SIITÄ."

Joo..... 🥰   Leikkisä. Suutelee, pussailee, nipistelee, nuolee. Nauraa.

Puhuu!!!!!!

Rahalla ja kotitöillä ei ole oikeastaan paljo mitään välii. Tehdään niitä sitten yhdessä vähän sinnepäin -tyyliin. Aina jotenkin toimeen tullaan.

Nam.

T: NAINEN

Vierailija
202/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan päästä tästä yksin pärjäämisestä pienessä vuokrakuutiossa. Ei mulla oo varaa koskaa tehä mitää kivaa. Jos olis puoliso niin vois sisustaa ja käydä lomareissuilla ja ulkona syömässä. Koiranki vois hankkia sitten kun olis joku joka sitä ulkoiluttais aamusin.

N29

Yksin on tosiaankin vaikea saada esim. kunnon asuntoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan päästä tästä yksin pärjäämisestä pienessä vuokrakuutiossa. Ei mulla oo varaa koskaa tehä mitää kivaa. Jos olis puoliso niin vois sisustaa ja käydä lomareissuilla ja ulkona syömässä. Koiranki vois hankkia sitten kun olis joku joka sitä ulkoiluttais aamusin.

N29

Eli haluat naimisiin vain sen takia että pääset käyttämään miestä taloudellisesti hyväksi. Hyväksytkö sen että mies käyttää sinua hyvksi?

Vierailija
204/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29

Eli haluat naimisiin vain sen takia että pääset käyttämään miestä taloudellisesti hyväksi. Hyväksytkö sen että mies käyttää sinua hyväksi?

Vierailija
205/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seisova k.rpä. Haluava mies. Kävelee eteen housut kintuissa tai ilman niitä. "Otatko?, OTA SIITÄ."

Puhuu!!!!!!

Rahalla ja kotitöillä ei ole oikeastaan paljo mitään välii. Tehdään niitä sitten yhdessä vähän sinnepäin -tyyliin. Aina jotenkin toimeen tullaan.

Nam.

Pasi sinulle on sanottu sata kertaa tästä hameen pukemisesta..

Vierailija
206/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa olen ollut naimisissa, 70v mies. Sanotaan vaikka lyhyesti, että minä olisin pärjännyt ja menestynyt elämässäni paremmin yksin. Satunnainen huorissa käynti olisi riittänyt, jos puute olisi iskenyt.

Etkö rakastanut vaimojasi. 

Vierailija
207/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta ikävä kyllä ei voi odottaa mitään muuta kuin seksiä kun eihän naiset suostu tuomaan parisuhde pöytään kuin kehonsa. Naiset itse sanoo että ei suostu tuomaan mitään muuta kuin itsensä ja vaatimuksensa

Vierailija
208/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu!!!!!!

Nam.

Kuuntelen Leavingsiä ja oottelen... 😍... pian pian pian no nyt ovikello...

Vierailija
209/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Eli haluat naimisiin vain sen takia että pääset käyttämään miestä taloudellisesti hyväksi. Hyväksytkö sen että mies käyttää sinua hyvksi?

Olipa outo päätelmä. Etkö tiedä, että yksin eläminen on KALLISTA.

Vierailija
210/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilta ikävä kyllä ei voi odottaa mitään muuta kuin seksiä kun eihän naiset suostu tuomaan parisuhde pöytään kuin kehonsa. Naiset itse sanoo että ei suostu tuomaan mitään muuta kuin itsensä ja vaatimuksensa

Jos nainen tuo leivän pöytään siinä missä mieskin, niin sillon ollaan tasoissa eikä mies voi vinkua naisen kehoa käyttöönsä. :P

Vierailija
211/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tuo leivän pöytään siinä missä mieskin, niin sillon ollaan tasoissa eikä mies voi vinkua naisen kehoa käyttöönsä. :P

Ja tästä syystä miehet ei halua sitä vakavaraista vaimoa vaan sen persaukisen. Että olis niinkun kiitollisuuden velassa koko ajan leivästään.

Vierailija
212/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu!!!!!!

Nam.

Ettei nyt vaan sattuis Juhaa leukaan...

Kun tuolla tavalla housut nilkoissa kävelee.

Vierailija
213/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole odotuksia avioliitosta itsessään, se ei muuta mitään eikä kerrottu edes kenellekään siitä. Mutta puolison halusin koska halusin kumppanin ja perheen. Yhdessä tekemistä, matkustelus keskustelua ja huonoa huumoria aina sopivasti väliin.  Perhe tietenkin suurin syy. 

Miksi haluaisit perheen? Millaiseksi kuvittelet elämäsi perheellisenä?

En tiedä tarkkaan miksi halusin perheen, varmaan koska lapsena näin sitä muilla ja se vaikutti hyvältä, perheessä saa seuraa ja rakkautta ja tehdään asioita yhdessä. Perheettömön elämä on yksinäistä. En muidta millaiseksi perhe-elämän kuvittelin mutta minulla on nyt perhe ja mielummin näin kuin yksin, vaikka joskus, tai vähän useamminkin, on raskasta.

Vierailija
214/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole odotuksia avioliitosta itsessään, se ei muuta mitään eikä kerrottu edes kenellekään siitä. Mutta puolison halusin koska halusin kumppanin ja perheen. Yhdessä tekemistä, matkustelus keskustelua ja huonoa huumoria aina sopivasti väliin.  Perhe tietenkin suurin syy. 

Miksi haluaisit perheen? Millaiseksi kuvittelet elämäsi perheellisenä?

En tiedä tarkkaan miksi halusin perheen, varmaan koska lapsena näin sitä muilla ja se vaikutti hyvältä, perheessä saa seuraa ja rakkautta ja tehdään asioita yhdessä. Perheettömön elämä on yksinäistä. En muidta millaiseksi perhe-elämän kuvittelin mutta minulla on nyt perhe ja mielummin näin kuin yksin, vaikka joskus, tai vähän useamminkin, on raskasta.

Itse voin kans vastata oman syyni. Halusin perheen, koska haluan ns. kääntää tämän kortin elämässä. Olen nauttinut nuorena opiskelemisesta ja kilpaurheilusta. Vähän vanhempana työelämästä. Uskon kuitenkin, että jos jatkan näin seuraavat 40 vuotta niin sitä kyllästyy jossakin vaiheessa. Uskon, että vanhemmuus pakottaa kasvamaan ihmisenä ja tuo elämästä esiin ihan uuden puolen. Syteen tai saveen, sen haluan kokea. 

Toki sekin on varmasti plussaa, että vanhuusvuosina olisi jälkikasvua (ja ehkä lapsenlapsia) pitämässä seuraa. Tämä ei kuitenkaan ollut se alkuperäinen motivaattori. 

Olen myös haaveillut unelmieni prinssistä ja syvästä sielunyhteydestä mutta en usko sellaista miestä tai parisuhdetta olevan olemassakaan. Sellaista leffoista ja teinikirjoista tuttua satua. Oikeat parisuhteet on niin paljon tylsempiä, etten tiedä olisinko pariutunut lainkaan ilman perhehaavetta. Miehet on jotenkin niin hämmentäviä olentoja että en ole vielä oikein päässyt selville heidän kuvioistaan. 

Vierailija
215/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu!!!!!!

Nam.

Nam nam nam 🤭 Hihihhiiii 😙

Ihanaa 🤤

Terkkuja: NAINEN & mies suihkussa

Vierailija
216/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu!!!!!!

Nam.

Nam nam nam 🤭 Hihihhiiii 😙

Ihanaa 🤤

Terkkuja: NAINEN & mies suihkussa

🥒 on se kostee taas

Vierailija
217/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avioliitolle pitäisi olla jotain sen kummempia odotuksia? Eikö parempi kysymys olisi, että mitä odotuksia on parisuhteelta. Kun ei se avioliitto mitään käytännön asioita tai suhteen toimivuutta muuta.

Vierailija
218/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei  romantiikkaa ja sensuaaliseroottista seksiä eli rakastelua ole, emmä kyllä ala yhtää yhtäämmitää. En leiki sen kaa. 

En edes kotitöitä. 

Vierailija
219/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätkää unelmistanne ja eläkää elämäänne, ihmiset unelmoivat ja odottavat vaan elämän menevän ohitse ja sehän menee jos ei mitään tee. Kyllä sitä välillä tulee unelmoitua siitä nuoresta muodokkaasta kauniista naisesta ja lapsista hänen kanssaan, mutta vaimoni ei kyllä siitä pitäisi ja mitä lapseni sanoisivat, ehkä on parempi unelmoida että pääsisin terveenä eläkkeelle. 

Vierailija
220/223 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei  romantiikkaa ja sensuaaliseroottista seksiä eli rakastelua ole, emmä kyllä ala yhtää yhtäämmitää. En leiki sen kaa. 

En edes kotitöitä. 

Asut sitten läävässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi