Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pudotti pommin. Parisuhteen tila mietinnässä

Vierailija
01.05.2023 |

Hän oli eilen ottanut alkoholia (minä en) ja tänään sitten krapulassa sanoi aamupalan yhteydessä, että aikoo tehdä syksyllä viikon kaupunkiloman yksin. Ennenkuin edes kysyn niin hän aikoo mennä yksin Brittein saarille. Mitä nyt? Luulin, että meillä on kaikki hyvin ja olimme suunnitelleet jo syksyksi matkaa jonnekin, mutta se ei ollut vielä konkretisoitunut. Nyt hän haluaa hylätä minut ja lähteä yksin????

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten syytä kysynyt?

Vierailija
2/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nössö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on syytäkin miettiä parisuhteen tilaa jos toinen alkaa jotain pommeja paukuttelemaan. Tuliko poliisit paikalle?

Vierailija
4/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, menkää eri ajankohtana yhdessä. Tee sinäkin oma lomamatka. Jos siis on rahaa.

Vierailija
5/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pistäisin mietintään. Riippuu kauanko ootte olleet yhessä. Jos vaan vähän aikaa niin ei haitanne, mutta jos pitempään niin olis aika kummaa. Mun mies tykkää musta sen verran paljon, että haluaa aina tehä reissut yhdessä. Eikö sun mies enää tykkää susta?

Vierailija
6/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi siis sotilaslentäjä? Aika erikoista, jos suoraan pommituslennolta tulee kotiin Suomeen ja ehtii vielä ryyppäämäänkin. Minkä maan joukoissa hän lentää?

Vierailija
7/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin pistäisin mietintään. Riippuu kauanko ootte olleet yhessä. Jos vaan vähän aikaa niin ei haitanne, mutta jos pitempään niin olis aika kummaa. Mun mies tykkää musta sen verran paljon, että haluaa aina tehä reissut yhdessä. Eikö sun mies enää tykkää susta?

Minäkin ihmettelisin, jos puoliso ilmaisisi asian tuolla tavalla (olisi suunniteltu yhteistä reissua tiettyyn ajankohtaan ja sitten hän ilmoittaisikin menevänsä juuri silloin yksin), mutta meillä on kyllä päivänselvää, että matkustellaan myös erikseen. Esimerkiksi tulevana kesänä puoliso ei halua laittaa yhtä paljon rahaa matkustamiseen kuin minä, joten hän itse ehdotti että teen yhden reissuistani ilman häntä.

Mikään mahti maailmassa ei liioin saisi minua mukaan hänen jalkapallo- tai moottoriurheilureissuilleen, joten ne hän tekee kavereidensa kanssa.

Vierailija
9/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Ja tee omia matkoja sukulaisen tai kaverin kanssa. Alkoholia käyttävään ei pidä aina luottaa. "Parisuhteen tila mietinnässä" tarkoittaa eroa, jos mies niin sanoo, on kuin armosta yhdessä? Vai mitä ihmettä. Armopaloihin ei kannata tyytyä, miten tuollaiseen luottaisi, tekee matkoja yksin.

Vierailija
10/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan näitä "Miksi mies vonkaa seksiä lomalla? Eikö vain voisi nauttia lomailusta?" -tyyppejä

Vierailija
11/11 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on mies ja lapsiakin ja lomaillaan mielellään ilman puolisoa, jos rahatilanne ja ajankäyttö sallii. En ole mikään takertuja, jolla ei ole omia mielenkiinnonkohteita, enkä halua miehenkään olevan. Lomalla tapaan ulkomaisia kavereitani, joiden kanssa miehellä ei olisi edes yhteistä kieltä.