Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini soittaa herätystä, millä opetan, että loppuu

Vierailija
29.08.2025 |

Äsken soitti 10 minuuttia herätyskelloa. Sitten kävin laittamassa sen pois.

Nyt alakerrasta kuuluu puhelimen herätys. Ja pirisee ja pirisee.

Tästä olen sanonut hyvällä ja kohta sanon pahalla. Ei mitään empatiaa meitä muita kohtaan! Veli ja minä perheessä.

Ärsyttää niin maan penteleesti, nyt saa kirjoittaa kaikki opit ja neuvot millä pennun / rakkaan lapseni saa kohtuuseen???  On mainittava että nyt hän ehtii kouluun. Aiemmin kun ei herätyttänyt itseään oli jatkuvasti herätettävä ja varmasti myöhässä koulusta. Jopa sosiaalitäti kävi juttelemassa hänen kanssa. Silloin vähäksi aikaa paransi tapansa.

Mietin jo että huomenna kun on hänellä vapaa-aamu niin minä laitan herätyskellon keittiöön soimaan klo 7 ja lähden lähikauppaan. Olen vuorotyössä, siksi aamuisinkin kotona/vapaalla.

Puhelin pirisee edelleen 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torkuttaako teini vai mitä? Ei herää?

Vierailija
22/25 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että teini ei ole kohta enää ollenkaan viikonloppuna kotona, jos lähdet sotajalalle sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun teinihän on fiksu. Laittanut kaksi eri herätystä.

Vierailija
24/25 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei opi koskaan vaan antavat herätyksen huutaa maailman tappiin asti. Mun mies oli tällainen. Hulluksi siinä tuli.

Vierailija
25/25 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tieten tahtoen lietsoa riitaa lapsesi kanssa? Ensin vaadit häntä heräämään ajoissa kouluun ja kun hän löytää keinon tähän, niin se ei kelpaakkaan. Sen sijaan alat tekemään tietoisesti kiusaa.

Mitä luulet, että pysyykö teillä tällä asenteella välit hyvänä ja minkälaiset ne tulevat olemaan tulevaisuudessa, jos asenteesi on useammin tuollainen. Jos lähdet tekemään suunnitelemaasi kiusaa tai muuta vastaavaa, niin sen seurauksena luultavasti vain riitaannutte pikku hiljaa enemmän ja enemmän ja aikuisena välit ovatkin sitten melko etäiset. Silloin niitä on enää hankala korjata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme