Telia jysäytti: Lokakuusta alkaen puhepaketin hintaan sisältyvät soitot vain kotimaisiin matkapuhelinnumeroihin
Tuli tuollaista mailia. Siinä sanottiin, että lokakuusta alkaen laskutetaan erikseen paitsi soitoista lankapuhelinnumeroihin, myös soitoista Baltian maiden ja toisten Pohjoismaiden numeroihin. Eli nekään eivät sitten enää mene puhepakettiin.
Mitähän seuraavaksi suljetaan ulkopuolelle näistä ns. rajattomista paketeista?
Kommentit (84)
Paperilaskun toimitusmaksu 4,96 €/kpl
Nuorisolle tiedoksi, ennen vanhaan kaikki paperilaskut sai kotiinsa postitse. Ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nuorisolle tiedoksi, ennen vanhaan kaikki paperilaskut sai kotiinsa postitse. Ilmaiseksi.
Melkein 5€ laskusta. 😂😂
Onko se Telian paperilaskun muste kullitettua, vai mikä tuota laskun hintaa selittää?
Vierailija kirjoitti:
Onko se Telian paperilaskun muste kullitettua, vai mikä tuota laskun hintaa selittää?
Ne kirjoitetaan jokainen lasku yksilöllisesti linnunsulkakynällä ja koulutettu kirjekyyhky tuo sen asiakkaalle.
ai tästäkin poistuu näköjään viestejä
teliaa ei saa arvostella
Vierailija kirjoitti:
anna kun arvaan, kai tämäkin perusteltu ilmastonmuutoksella?
Vierailija kirjoitti:
Telian 4G-liittymä ei toimi ja 2G-puheluissaakin on ongelmia. Meni vaihtoon. Joutsa, Keski-Suomi
Sisä-Savossa pätkii puhelut ja nettiyhteys, ongelmat lisääntyi tänä kesänä, Telian liittymät käytössä.
Sukulaisten ja tuttavien mukaan samanlaisia ongelmia tuntuu olevan myös Elisan liittymissä.
Kyllä minulla Telian lasku tulee edelleen suoraan verkkopankkiini.
Älkää syyttäkö operaattoria omasta osaamattomuudestanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän liittymä mahtaa olla kyseessä kun en Telian sivuilta tuollaista löytänyt?
Kaikki Telian liittymät:
https://www.telia.fi/asiakastuki/liittymat/mita-liittyman-hintaan-kuulu…
"1.10.2025 alkaen lankapuhelinnumerosuuntiin soittaminen ei sisälly liittymän kuukausimaksuun ja niistä veloitetaan kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaan."
Niin. Muista väitetyistä ei tuossa puhuta sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kirjoitetaan jokainen lasku yksilöllisesti linnunsulkakynällä ja koulutettu kirjekyyhky tuo sen asiakkaalle.
Ja mikä parasta. 20v. kaunis neitsyt nainen nuolaisee kuorta.
Just vaihdoin dnalta teliallw kun kk hinta melkein 4 kertaa pienempi.
Piti oikein käydä tarkistamassa. Kyllä mulle ainakin tulee Telialta lasku verkkopankkiin ihan normaalisti. Ensi viikolla näyttäisi olevan seuraavan eräpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Joku sen laskun tekee ja katoppa mitä kirjee lähetys nykyään maksaa. Ei pari euroa riitä. Eikä jää tuntipalkkaa työntekijälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla Telian lasku tulee edelleen suoraan verkkopankkiini.Älkää syyttäkö operaattoria omasta osaamattomuudestanne.
Olen ollut vajaan vuoden Telian asiakas. Aina olen joutunut maksamaan laskut Minun Teliassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku sen laskun tekee ja katoppa mitä kirjee lähetys nykyään maksaa. Ei pari euroa riitä. Eikä jää tuntipalkkaa työntekijälle.
Joku sen laskun tekee? :D Niin. Minä olen itse ollut joskus se assari, joka on niitä laskuja "tehnyt". Todellisuudessa järjestelmä laskee summat ja sieltä tulee automaattisyötöllä kaikki asiakkaan tiedot, printteri printtaa. Todellakaan ei maksa 5e tehdä yksi lasku. WTF.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telian 4G-liittymä ei toimi ja 2G-puheluissaakin on ongelmia. Meni vaihtoon. Joutsa, Keski-Suomi
Sisä-Savossa pätkii puhelut ja nettiyhteys, ongelmat lisääntyi tänä kesänä, Telian liittymät käytössä.
Sukulaisten ja tuttavien mukaan samanlaisia ongelmia tuntuu olevan myös Elisan liittymissä.
Katsokaa se kartta missä on 4G/ 5G raja Suomen sisällä itärajalta sisämaahan päin . Oletteko alueella missä voi pätkiä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla Telian lasku tulee edelleen suoraan verkkopankkiini.Älkää syyttäkö operaattoria omasta osaamattomuudestanne.
No eipä ole omasta osaamisesta, tai osaamattomuudesta kiinni. Telia vaan lakkasi toimittamasta sitä e-laskua yllättäen ja ilmoittamatta. Teillä on ehkä joku kalliimpi liittymä, niin saatte premium palvelua.
Ei mulla ole useinkaan asiaa soitella ulkomaille. Eikä useimmilla ihmisillä. Jos reissussa oleville omaisille soittelee, niin ei siinä hirveästi köyhdy.
Muistan kun Eurooppaankin soittaminen sukulaisen ollessa reissulla maksoi 10 euroa minuutti. Siinä ei paljon turhia rupateltu.
Vierailija kirjoitti:
Telia. 👎🏻👎🏻👎🏻
Juuri vaihtamassa pois ja teen kohta kantelun kuluttajaviranomaisille. Asiakaspalveluun ei saa mitään kautta yhteyttä, paitsi maksamalla. Joudut jonottamaan maksulliselle puhelinlinjalle ja myös jonottaminen maksaa. Eivät viitsi enää edes laskuja lähettää asiakkaalle, ei edes nettipankkiin pitää itse ymmärtää kirjautua OmaTeliaan ja sitä kautta maksaa ne. Yritys joka on niin ahne ja laiska, ettei se viitsi eikä jaksa enää edes laskuttaa saisi kyllä mennä vaikka konkurssiin.Nettilomakkeen kysymyksiin eivät vastaa. 24/7 on chättibotit jotka on syvältä.
Kaikkien surkein asiakaspalvelu on Harvialla. Jätin 3.8.-yhteydenottopyynnön, kun uusi kiuas on käyttökelvoton, kun mukaan oli pakattu väärän kiukaan osat. Sen kohta 4-viikkoa sittten lähettämäni alkuperäisen viestin jälkeen olen laittanut 3 sähköpostia. Ei mitään vastausta.
Eli kaikesta joutuu asiakas maksamaan erikseen, osan kohdalla jopa myös jos asiakas tekee asian itse. Ihan skeidaa. Hinnat vaan nousee.