Miksi iso osa työttömistä ei halua ottaa tarjottua työpaikkaa vastaan?
Olen yrittänyt 20 työtöntä palkata firmaani töihin mutta kukaan ei halua ottaa työpaikkaa vastaan. Onko tuet niin suuret että 2500€/kk palkalla ei kannatta lähteä töihin?
Kommentit (72)
Onko liikaa työtehtäviä yhteen tehtävään tai tehtäviä joita ei itsekään mielellään tekisi? Vai sujuuko se ihan kivasti.
Laitahan linkkiä, niin me tullaan töihin.
Mulla loppuu kohta määris.
Vierailija kirjoitti:
Älähän valehtele.
AP on provo, ei tätä oikeasti ole.
Aiemmin täällä oli paljon kyselyitä kannattaako ottaa se ja se duuni. Tai ettei missään tapauksessa ota, koska tulot tippuvat. Leikkausten myötä tuo irvaily on vähentynyt? Oli paha lukea, kun moni meistä käy sentään vielä duunissa, hankkiakseen leipänsä🤨
Jos joku nyt kertois mitä sinä tarjotulla työpaikalla tarkoitat? Jos hakee ja sopimusta tarjotaan, kaipa sen sopimuksen ottaa.
Onks sulle tarjottu vaiket oo hakenut?
Jos pitää työkkäristä hakea työntekijää ja vielä niin, että näille pitää laittaa karenssin uhalla kehotus hakea paikkaa, niin jokin on jo lähtökohtaisin pielessä.
Mitä työpaikkaa? Missä?
Mulla on mennyt ihan ohi että mulle on työpaikkaa tarjottu.
Satoja viestejä olen saanut kuinka valinta ei nyt osunut minuun.
Ai nyt se on näin eikä "mun työtön ystävä ei tuu mulle töihin koska tuet on niin suuret" yms paskaa ku yleensä suollat.
Ap jos olet noin kateellinen työttömille että käytät elämääsi palstalla heistä trollailuun ja valittamiseen, siihen on helppo ratkaisu: jää itse työttömäksi.
Ainoa työ mitä sinäkin olet tehnyt, on käsityö peiton alla, ap...
Taitaa olla jokin kiinteistövälitysfirma provikalla.
En löytänyt työntekijää 3500 euron palkalla. Kyse oli autonkuljettajan ja tavaroiden toimittamisesta työssä. Palkkasin sitten kaverini jonka sattumalta näin facebookissa. Maksoin sille kaverille lopulta 4000 euroa kk eli nettona joku 3000 euroa. Työ oli melko helppoa periaatteessa. Olisi pitänyt myös ruotsiin toimittaa tavaraa ja ajamista oli paljon. Kaveri teki paljon hommia koska säästi rahaa veneeseen niin se sanoi.
Olen ollut työttömänä vuodesta -11 ja yhtään työtarjousta saanut.
Saan vain alle 600€ työmarkkinatukea joten ottaisin vastaan kyllä työtä erittäin mielelläni.
Sä olet jo niin tunnetusti pska työnantaja, ettei kukaan tule töihin sulle edes rahalla. Toivottavasti edes hävettää?
Älä valehtele. Oikeasti haluat vaan tietyn ihmisen valtiolle töihin.
Miksi miksi miksi....