Tapailisitko miestä, joka ei pidä mitään yhteyttä lapseensa?
Kyseessä siis ei mikään sellainen tilanne, että yhteydenpito olisi viranomaisten toimesta kielletty, on vaan niin hankalaa, että on jäänyt.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole varaa tavata lasta koska olen pitkäaikaistyötön eikä lapsen äiti anna minulle lapsen puhelinnumeroa.
M43
Oletko ollut yhteydessä esim. lapsiasiavaltuutettuun? Etpä tietenkään. Helpompaa sysätä syy exän niskoille omista ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole varaa tavata lasta koska olen pitkäaikaistyötön eikä lapsen äiti anna minulle lapsen puhelinnumeroa.
M43
Oletko ollut yhteydessä esim. lapsiasiavaltuutettuun? Etpä tietenkään. Helpompaa sysätä syy exän niskoille omista ongelmista.
Mitä lapsiasiavaltuutettu voi asialle tehdä?
minun tietääkseni ainoa juttu on viedä asia oikeuteen.
Ohis
Jokuhan saattaa jopa salata lehtolapsensa.
Riippuu. Olisiko lapsi halunnut yhteyden kovasti vai ei halua. Jos mieheltä jäi se. Vai mitä syitä. En etsi lapsia omaavaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuota eksänsä hulluksi maalaamista olen nähnyt lähinnä miehiltä, jotka ovat kirjaimellisesti tehneet eksänsä hulluiksi. Eli jos tällaista väkivaltaa eksää kohtaan ilmenee, niin hippulat vinkuen pakoon ihan lapsitilanteesta riippumatta.
Aika usein on näin. Päteekö tämä mielestäsi myös naisiin, jotka maalaavat eksänsä hulluiksi? Sellaisiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuota eksänsä hulluksi maalaamista olen nähnyt lähinnä miehiltä, jotka ovat kirjaimellisesti tehneet eksänsä hulluiksi. Eli jos tällaista väkivaltaa eksää kohtaan ilmenee, niin hippulat vinkuen pakoon ihan lapsitilanteesta riippumatta.
On kolme huonoa vaihtoehtoa:
1. Mies on pershäröinen exäänsä mustamaalaava katkera vätys
2. Exä on oikeastikin täysin epävakaa sekopää
3. Miestä ei kiinnosta hänen oma lapsensa.
Kaikki kolme vaihtoehtoa ovat niin paskoja etten todellakaan kiinnostuisi.
Sen verran hulluja naisia lähipiirissä, että saattaisin tapaillakin. Riippuu syistä, miksi ei lapseensa pidä yhteyttä.
esim kaverilla on kaksi lasta ohi avioliiton ja mies luulee olevansa isä. Eräskin perheenäiti on luovuttanut munasolujaan miehensä seläntakana jo kolmesti, siten tienattu kesälomareissuun rahat. Yksi mimmi salaa pyytää isältään rahaa heidän elämiseensä, ettei tarvii mennä töihin. Mikään ei näistä ole lapsen syy, mutta luottamus puuttuu... ja nuo naiset ovat valmiita valehtelemaan isostikin asioista. ekalla selitys, että hänet on rais kat tu, eikä ole kehdannut/uskaltanut miehelleen kertoa.. jne. Hulluja akkoja.
Vierailija kirjoitti:
Sitten on myös aika sekopäitä naisia. Näin sivusta seuraten olen havainnut.
Vierailija kirjoitti:
M43
Vai että pitkäaikaistyöttömyyden takia ei anna puhelinnumeroa. 😂 Kätevästi jätit kertomatta mitkä ne todelliset syyt ovat siihen ettei sinusta ole isäksi.
Vierailija kirjoitti:
M43
Ei sinulla ole sitten varaa myöskään deittailla, right.
Naiset deittailee linnakundeja, antaa tuntemattomille baaripanoille jne. Jotenkin en usko, että lapsiin yhteyden pitäminen olisi merkityksellinen kysymys.
Onko kyseessä hylkääminen, tai vieraannuttaminen exän toimesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Ei sinulla ole sitten varaa myöskään deittailla, right.
🤦
Deittailu ei maksa mitään. Lasten elatus maksaa. Lähtökohtaisesti aikuiset huolehtivat jokainen omista kuluistaan.
No en todellakaan! Hyi helvetti! Mies joka on hylännyt oman lapsensa ei varmasti ole mun mies!