Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, soitamme pankista. Tililtänne on veloitettu 370 euroa. Jos se olit sinä....

Vierailija
28.08.2025 |

Hei, soitamme pankista. Tililtänne on veloitettu 370 euroa.  

Sain juuri DNA prepayd puhelimeen soiton. Suljin puhelimen.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti ulkomaan numerosta, ekaks vaan hylkäsin puhelun, mutta heti pärähti uudelleen soimaan, senkin hylättyäni alkoi uudelleen soimaan. Vastasin vaan "Haloo", heti kuuli äänestä että nauhalta tulee että tililtäsi on veloitettu 370 euroa, en puhunut sanaakaan vaan löin luurin korvaan.

Vierailija
22/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Voiko se olla oikea soitto? Jos tililtä kerran on veloitettu, ja soittaja sanoo soittavansa pankista?

Ei ne soita pankista.

Mutta kun pankkivirkailija, itse sanoo, että hän soittaa pankista? Miksi hän sellaista valehtelisi?

Juuri näin rehellinen huijari sanoisi heti kättelyssä olevansa huijari ja kertoisi tyhjentävänsä tilisi. Kyllä sen oli pakko olla ihan oikea virkailija, ei ne saa valehdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Voiko se olla oikea soitto? Jos tililtä kerran on veloitettu, ja soittaja sanoo soittavansa pankista?

Ei ne soita pankista.

Kyllähön pankkivirkailijat soittelee koko ajan. Haluaisivat varata ajan raha-asioiden tarkasteluun ja sijoitusasioista keskusteluun ja vakuutusten läpikäyntiin - yrittävät siis myydä palvelujaan. Ja vakuutuksiaan.

Mutta ei ne soitot tuollaisia ole kuin mitä ap kuvaili.

Ei minulle ole ikinä soitettu pankista, PAITSI kun olin hakemassa lainaa kyseisestä pankista ja verkkopalvelussa oli sovittu soittoaika. Muuten pankista ei soitella eikä tarjota sijoitusneuvoja. Ehkä siksi, että sijoitan varani sieltä muualle aina, kun tilillä alkaa olla turhan suuri saldo.

Vierailija
24/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Koskaan ei pankista soiteta ja pyydetä tunnuksia.

Voithan sinä ihan itse kirjautua tarkistamaaan.

Vierailija
25/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vastaava puhelu tulee, kysy "mikä olikaan nimesi" ja "mistä tarkalleen soitat", siihen loppuu huijarin puhelu.

Eipä se automaatille auta alkaa satuilemaan vaan paremmin toimii vain puhelun katkaisu. Itseäni häiriköitiin niin kauan kunnes vastasin ja sitten loppui.

Vierailija
26/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin saisin päivän naurut jos tollasta summaa mulle sanoo,kun mun tilillä on vähän yli 14 euroa.. et mistäs muka repii melkein 400e. 🤣🤣

Vierailija
27/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne soita pankista.

Kyllähön pankkivirkailijat soittelee koko ajan. Haluaisivat varata ajan raha-asioiden tarkasteluun ja sijoitusasioista keskusteluun ja vakuutusten läpikäyntiin - yrittävät siis myydä palvelujaan. Ja vakuutuksiaan.

Ei minulle ole ikinä soitettu pankista, PAITSI kun olin hakemassa lainaa kyseisestä pankista ja verkkopalvelussa oli sovittu soittoaika. Muuten pankista ei soitella eikä tarjota sijoitusneuvoja. Ehkä siksi, että sijoitan varani sieltä muualle aina, kun tilillä alkaa olla turhan suuri saldo.

Mulle joskus soittavat kun tili täyttyy kokonaan.  Tekevät uuden tilin että sopii taas tallettamaan lisää.  Nuo sijoitus touhut on vaan persaukisille kun niissä voi vieläkin lisääntyä se raha.

Vierailija
28/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Koskaan ei pankista soiteta ja pyydetä tunnuksia.

Voithan sinä ihan itse kirjautua tarkistamaaan.

Kyllä soitetaan pyydetään tunnuksia. Vakuutus puolelta soitettiin ihan oikeasti  ja pyydettiin tunnistautumaan pankkitunnuksilla jotta voidaan varmistaa että puhelimen päässä on oikea henkilö. En suostunut.

Vierailija
29/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne soita pankista.

Kyllä mulle on soitettu ja nimenomaan tarjosivat sijoitusneuvoja. 

Vierailija
30/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidille tuli tuommoinen huijariviesti. Onneksi katsoi tiliään onko veloitetu.

Vierailija
31/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki voi lähettää viestin, että sulle on viesti pankiltasi, käy lukemassa pankin sivuilta., Ei se puhelimitse rupea mitään pankkiasioita kyselemään tai käskemään.

Vierailija
32/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prepaideihin ei varmaan kannattaisi edes huijauspuheluita soitella kun ei niitä ole kuin persaukisilla ja huijareilla sun muilla rikollisilla.

Erehdyit! Minulla on prepaid varapuhelimessani, enkä ole persaukinen, huijari, enkä rikollinenkaan. Jos pääpuhelimeni hajoaa tai hukkuu, voin soitella prepaidillani.

Vierailija
33/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee. Älkää ikinä klikatko mitään!!!

Jos on virkailija pyydän laittamaan viestin kirjallisena nettipankkiin, ikinä hoida mitään puhelimessa jos en ole itse soittanut pankkiin

Vierailija
34/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankki voi lähettää viestin, että sulle on viesti pankiltasi, käy lukemassa pankin sivuilta., Ei se puhelimitse rupea mitään pankkiasioita kyselemään tai käskemään.

Kyllä mulle on soitettu juuri sijoitusneuvoista. 

Vierailija
35/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mulle pankista soitella mun laskuista höh!

Vierailija
36/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixin nimissäkin on huijausviestejä.

Vierailija
37/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne sanoo, soitamme pankista. Voisi varmaan kysyä, että mistä pankista soitatte. Olisi hauska nähdä osuuko oikeaan. 

Vierailija
38/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viimeksi tilillä ollut noin paljon vuonna 2020.

Vierailija
39/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin mulle tuli huijausyritys spostiin, siinä saoottiin ,että omakannassani on joku epäselvä tieto, joka pitäisi käydä tarkatamassa, klikkaa vierreistä linkkiä. Sinne olisi varmaankin pitänyt sitten antaa pankkitunnuksit tai muuta.

Varoittakaa vanhuksianne-monet saattaa uskoa tuollaista.

Vierailija
40/57 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne soita pankista.

Ei siellä tarvi olla kuin muutama tonni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän