Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssäkäyvät naiset ei tee lapsia koska...

Vierailija
28.08.2025 |

..jos meinaat pystyä suojautumaan työelämän raskaussyrjinnältä, tarvitset vähintään sen kaupungin vaikutusvaltaisimman tai/ja isokyrpäisimmän miehen suojelemaan jos haluat välttyä syrjinnältä, naisansalta ja köyhyysloukulta.

Ja koska naisia hyvin usein inhottaa vaikutusvaltaiset tai/ja isokyrpäiset miehet, niin ihmekös tuo että kantaväestön sikiävyys lähestyy nollaa.

Että siinä sitä väestönvaihtoa kerrakseen, folks

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pienipallisten kanssa ei taas kannata lasta yrittää, koska ovat steroideja syötyään hedelmättömiä.

Eli et voi voittaa.

Vierailija
2/5 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä keskikokoispalliset / sopivamunaiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole Yhtään Mitään tekemistä munan koon kanssa. Se on selvä ettei hedelmättömän pienipalli-steroidimiehen kanssa kannata yrittää paitsi jos muuten vaan sattuu tykkäämään seksistä.

Vierailija
4/5 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meni nyt aloittajalta sekaisin se, että kaikista suurimmilla kyrvillä on aina tosi pieni muna.

Vierailija
5/5 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, koska työni on hyvin palkattua ja hyvin mielenkiintoista, jonkun verran kansainvälistäkin (lennän silloin tällöin ulkomaille) ja koska minulla on suuri lähisuku, jonka kanssa mielelläni vietän aikaa. Harrastuksiinikin haluan jättää aikaa, kokkaamiseen myös (rakastan ruuanlaittoa), pienen asuntoni siivoamiseen, ystävien kanssa oloon, matkoihin kotimaassa ja  muualla. Pari suhdetta, muutama vuosi sitten, kariutui siksi, että mies - vaikka tiesi asenteeni - sai kuitenkin vauvakuumeen ja yritti painostaa. Kummassakin tapauksessa. Olin kauan pettynyt miehiin, joille oma MINÄ on tärkeintä, eikä naisen ajatuksia kunnioiteta. Nykyinen partnerini on samanikäinen, eronnut, saa teini-ikäiset lapsensa luokseen joka toinen viikonloppu plus koululomista osaksi. Tämä sopii meille erinomaisesti, eikä minua painosteta mihinkään uusperheeseen, koska miehellä on oma asuntonsa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme