Jotkut asuvat jossain takahikiällä koko elämänsä, jopa samassa talossa!
Kommentit (26)
Minä olen yksi niistä. Jo 66 vuotta Kainuun korvessa!
Jotkut myös asuvat kaupungissa vuokrakopissa eivätkä voi muuttaa työn perässä mihinkään. Mieluummin elävät loisina.
Ei ole ollenkaan surullista, jos henkilö itse on elämäänsä tyytyväinen.
Miksi kaikkien pitäisi elää samanlailla kuin sinä?
Itse en kuulu koko ikäni samassa paikassa asuneisiin, mutta en arvostele jos joku niin haluaa tehdä
Nyt kun aloittaja vielä jotenkin perustelisi tätä väitettään.
Jotkut jopa satoja vuosia, sukupolvesta toiseen ihan samassa talossa missä esivanhematkin 1000v sitten.
Näitä kutsutaan kuninkaallisiksi ja aateliksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan taas sohii murkkupesään vain huvikseen...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut jopa satoja vuosia, sukupolvesta toiseen ihan samassa talossa missä esivanhematkin 1000v sitten.
Tai maanviljelijöiksi.
Purskahdin itkuun kun luin aloituksesi. Tunnen itseni niin paljon parempiosaiseksi, koska asun kaupungissa. Lähimpään kauppaan on matkaa hissimatkan verran. Ravintola on melkein kaupan vieressä, mutta pääsen menemään sinne ilman, että tarvitsee mennä edes ulos sateeseen.Tietokoneeni hiiri kuitenkin kastui kyynelistäni eikä toimi enää. Tunnen olevani niin etuoikeutettu, että olen aivan rikki. Lähes yhtä hajalla kuin tietokoneen hiiri. Olenko siis mielestäsi roskaa? Pelkään, että aiheutan vesivahingon kyyneleideni vuoksi koko taloyhtiöön. Voinko syyttää siitä sinua? Pystytkö kuitenkin jättämään minulle perintösi?
Kunhan saisi oman talon. Ettei joudu ränsistyvää sukutilaa huoltamaan koko ajan. Ellei huolla sukulaisten tiloja muuten.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän henkilökohtaisesti sellaisia ihmisiä! Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ainuttakaan satoja vuosia asunutta, jos hautausmaata ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ainuttakaan satoja vuosia asunutta, jos hautausmaata ei lasketa.
Joillakin on ollut todella hyvät geenit. O_O
Vierailija kirjoitti:
Jotkut myös asuvat kaupungissa vuokrakopissa eivätkä voi muuttaa työn perässä mihinkään. Mieluummin elävät loisina.
Et taas muuta keksinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän henkilökohtaisesti sellaisia ihmisiä! Ap
Pitäiskö sun googlata, mitä "perusteleminen" oikeastaan tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan surullista, jos henkilö itse on elämäänsä tyytyväinen.
Eivät ole kokeneet muuta. Ap
Sehän on ihan ok, jos viihtyvät ja elävät haluamallaan tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Purskahdin itkuun kun luin aloituksesi. Tunnen itseni niin paljon parempiosaiseksi, koska asun kaupungissa. Lähimpään kauppaan on matkaa hissimatkan verran. Ravintola on melkein kaupan vieressä, mutta pääsen menemään sinne ilman, että tarvitsee mennä edes ulos sateeseen.Tietokoneeni hiiri kuitenkin kastui kyynelistäni eikä toimi enää. Tunnen olevani niin etuoikeutettu, että olen aivan rikki. Lähes yhtä hajalla kuin tietokoneen hiiri. Olenko siis mielestäsi roskaa? Pelkään, että aiheutan vesivahingon kyyneleideni vuoksi koko taloyhtiöön. Voinko syyttää siitä sinua? Pystytkö kuitenkin jättämään minulle perintösi?
Tarhan täti.
Me taas muutimme Etu-Hikiälle sivistyksen pariin. Mieheni on oikea Diplomi-insinööri.
Sun ahdasmielinen ajattelusi ja elämäsi on vielä surullisempaa.