Pystyykö yhdynnässä tekniikalla vaikuttamaan naisen emätinorgasmiin?
Vai onko se vain loppujaan siitä kiinni, että on tarpeeksi jykevä ja paksu kalu, ja sen kuin jyystää menemään?
Kommentit (492)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin,että meillä rouva ajatteleekin vain sitä omaa orgasmiaan ja kyllä hän sen sitten osaa ottaakin . Joskus otti orkkunsa päälä päinkin, mutta eipä ole aikoihin viitsinyt.
No miten siis??
Heti alkuun hän istuu sängyn päätyreunalle ja asettuu tyynyjen päälle saamaan ne alkulämmittelyt . Kun sitä on sitten riittävästi vähän joka tavalla, hän toteaa,että nyt mennään itse asiaan . Tyynyt vaihtaa paikkaa ja daami pyörähtää niiden päälle ja minä käyn kuin puikkoihin, mutta sopivan rauhallisessa tempossa . Kun olen työntynyt häneen , niin rouva otta käsillään lantioistani ja hänen käsiensä liikkeistä tiedän miten mennään. Kun alkaa saada orkun, niin siinä vaiheessa vetää aina voimakkaammin ja kiivaammin kunnes äänekkäästi voihkien tai huutaen ottaa orkkunsa. Pikkuhiljaa aina uutta orkkunsa sitten tavoittelemaan. Välillä voi käydä pissallakin ja taas uudestaan. Tosin kyllähän minä itse olen hänet tähän totuttanut houkutelleen .
Vierailija kirjoitti:
Just joo.
joo joo , epäiletkö jotain ? Ei tässä ollut kuin osa
Jos asia alkaa sillä "kun olen työntyntyt",,,nii siinä loppuu halu rynkyrtykseen, Hos taas vaikkapa, että hitaasti alan kihoitttamaan sormella naisen vulvaa ja klitorista...niin silloin ou yeah!.
Vierailija kirjoitti:
Jos asia alkaa sillä "kun olen työntyntyt",,,nii siinä loppuu halu rynkyrtykseen, Hos taas vaikkapa, että hitaasti alan kihoitttamaan sormella naisen vulvaa ja klitorista...niin silloin ou yeah!.
Lueppas vähän tarkemmin ajatellen. Kerroin tuosta alkulämmittelystä. Siihen liittyi juuri kaikki tuon tapainen. Siihen sisältyy myös kielellä nuoleminen ,kaikki naisen vartalon hyväily ,sormetukset ym. Siinä kyllä leikittelen kalullakin hieroskelen , mutta en käytä siinä vielä penistengasta. Voin antaa kyllä eka orkunkin ihan nuolemalla, mutta useimmiten hän ei sitä halua, koska säästää sen yhdyntään. Penisrenkaan pyöräytän kalun juureen kun rouva viimein tahtoo yhdyntää. On se sitten jonkin verran jämäkämpi vaikka rouva sitä vähättelee toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä tuosta aloituksesta sen verran, että ihan kielen kärjellä alan hyväillä rouvan häpykumpua kaikkein ensimmäiseksi ja siitä klitoriksen nuppia ja kielellä ravottelen häppäreitä jne. Mutta kuten sanoin lopulta jo rouva tahtoo yhdyntää.
Yhdyntä kammoiselle naiselle nopeatempoinen yhdyntä on tietysti rynkytystä , eikä se helpolla muuksi muutu. Mutta jos nainen itse tahtoo nopeeta tempoa ennen orgasmia, niin kyllä se hänelle annetaan.
Yksikään heteromies ei ansaitsi naista, joka ei pidä yhdynnästä. Ei yksikään.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään heteromies ei ansaitsi naista, joka ei pidä yhdynnästä. Ei yksikään.
Kaipa se niinkin on, että naiselle voi muodosta jonkinlainen yhdyntäkammo, jos hän ei ole sitä orgasmia yhdynnässä onnistunut saamaan tai ottamaan. Siitä tuossa edellä näyttäisi olevan. kyse. Nimittäin, jos kuvaus naisen sisään työntämisestä saa hänessä vastenmielisen tuntemuksen aikaan, niin ei se ole luonnollista. Tuo pitäis hänen selvittää, miten tuohon on tultu.
Eikä yksikään nainen ansaitse miestä joka ei suostu sormeilemaan ja nuolemaan orgasmiin asti. Ei se paneminen pahaa tee, mutta yksistään se ei kyllä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä yksikään nainen ansaitse miestä joka ei suostu sormeilemaan ja nuolemaan orgasmiin asti. Ei se paneminen pahaa tee, mutta yksistään se ei kyllä riitä.
Entäs kun nainen ei halua, eikä anna nuolla orgasmiin asti vaan haluaa saada sen yhdynnässä. Pitäisikö miehen nuolla väkisin orgasmiin? Meillä mentiin noin ekat vuosikymmenet ja suuseksiorgasmi kävi vain satunnaisesti. Tällä ja naisen halulla on merkitystä, jos saa vain yhden kerran seksin aikana. Silloin naisen pitää ja saa päättää miten sen haluaa. Nainen ei tee sellaisella miehellä mitään joka tekee vastoin hänen halujaan. Kaikki naiset ei ole samanlaisia.
No kai nyt järjen käyttö on ok. Jos nainen haluaa vaan sitä panoa niin pane. Harvinaistahan se on mutta ok. Eihän sen tarvitse sitten kuitenkaan olla vain sitää.
Vierailija kirjoitti:
Pystyy vaikuttamaan. Pitää painaa pohjaan jämäkästi ja vähän pyöräyttää lantiota pohjassa ollessa, ei vaan nopeasti kävästä pohjassa.
Sen 1-2 min. Joopa. Palturia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyy vaikuttamaan. Pitää painaa pohjaan jämäkästi ja vähän pyöräyttää lantiota pohjassa ollessa, ei vaan nopeasti kävästä pohjassa.
Mulla oli kerran tämmönen pyörittelijä. Tuntui vaan tyhmälle, kun jotenkin vaan se edestakainen liike tuntuu musta hyvältä. Toisaalta en ole saanut emätinorgasmia, joten en tiedä, johtuuko sitten tuosta pyörittelystä. Pitäisikö jatkaa vaan, vaikka tuntuukin ikävälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii se ainnkin sellaisella naisella jolla kulli ylettää takaseinään asti. Koettu tuhansia kertoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tulen yhdynnässä tosi nopeasti. Ei siihen paljon tuota enempää tarvita. Mutta itselleni pointti ei ole se että se menee pohjaan, vaan se että häpykumpu hieroo tuossa klitorista. Itse asiassa liian pitkä penis olisi itselleni miinusta, koska se "pohjaan meneminen" ei tunnu kovin hyvältä. Ja joo joo Pate, sun vaimo tykkää, mutta saisinko nyt kuitenkin sanoa että minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tulen yhdynnässä tosi nopeasti. Ei siihen paljon tuota enempää tarvita. Mutta itselleni pointti ei ole se että se menee pohjaan, vaan se että häpykumpu hieroo tuossa klitorista. Itse asiassa liian pitkä penis olisi itselleni miinusta, koska se "pohjaan meneminen" ei tunnu kovin hyvältä. Ja joo joo Pate, sun vaimo tykkää, mutta saisinko nyt kuitenkin sanoa että minä en.
Totta kai saat sanoa. En millään tavalla ole eri mieltä. Naiset on erilaisia ja se pitäisi hyväksyä. Kertonut vain miten vaimoni on saanut ja siksi kommentoinut, kun hänen tavastaan väitetty, ettei naiset halua, tykkää tai nauti. Vaimoni taasen ei ole koskaan saanut puolisääreen naimalla, eikä jyystämälläkään. Ei ole myöskään koskaan tykännyt puolisääreen naimista ja aika nopeasta lukinnut minut tyveä myöten sisään.Hänkin halunnut myös klitalleen kunnon paineen. Lukitsemisessa ollut sekin etu, että terska on pysynyt pohjassa, eikä ole edestakaisin liikkuessa kolissut kohdunkaulaan kipeästi. Lisäksi hänelle kullini ei mahdu kohdunkaulan etupuolelle, ainostaan takapuolelle koska emätin on sieltä syvin. Joten myös asennolla on iso merkitys miten mahtuu. Mutta vaimoni on minut itse kouluttanut jo nuoresta lähtien ja sillä menty, kun tuottanut hänelle orgasmit. Hän ollut aktiivinen ja halukas nuoresta lähtien.
Joo en kehu kaluni pituudella minäkään päinvastoin , mutta kyllä niistä liian syvistä työnnöstä on huomautettu. Ehkä tuossa saksi asennossa helpoiten työntyy liian syvälle ja rouva siitä huomauttaa. Se vaan itsestä tuntuu niin hyvälle ja näyttää vaikuttavalta katsella. Eipä hän siinä asennossa ole orkkua saanut. Kyllä hän mieluiten ihan siinä rauhallisessa melko tiiviissä lähäri asennossa orkkunsa kalullani nostattaa. Ja lopuksi kiivasta panoa kun hänellä laukeaminen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun nainen ei halua, eikä anna nuolla orgasmiin asti vaan haluaa saada sen yhdynnässä. Pitäisikö miehen nuolla väkisin orgasmiin? Meillä mentiin noin ekat vuosikymmenet ja suuseksiorgasmi kävi vain satunnaisesti. Tällä ja naisen halulla on merkitystä, jos saa vain yhden kerran seksin aikana. Silloin naisen pitää ja saa päättää miten sen haluaa. Nainen ei tee sellaisella miehellä mitään joka tekee vastoin hänen halujaan. Kaikki naiset ei ole samanlaisia.
Mutta kun ei enää halua saada yhdynnässä vaan on "päättänyt" haluta suuseksillä. Tämä Pate on sun loppuelämäsi seksi. ei enää vaimon lypsävää pillua. Ikinä!
No miten siis??