POLTTAVA kipu lapojen välissä ja käsien puutuminen..APUA!
apua haettu osteopaatilta, ei apua
fysioterapia, ei apua
nyt omt-terapia, ei hirveästi apua, mutta enemmän.
röntgenkuvat otettu, näkyy oikoryhti ja skolioosia. opiskelen, joten työasento välttämättä etukumara ja pää alaspäin kun on pakko lukea.
oireena kova kipu lavan ja rangan välisessä lihaksessa. jossain selkäsivuilla sanottiin että sauvakävely ja venyttely huono, näitä olenkin tehnyt ja totta, on vain pahentunut kivut ja käsien puutuminen!!
mikä minulla on?? Mikä avuksi? omt:ssa kokeiltu nivelten liikkuvuutta ja yksi selkänikama kuulemma ihan jumissa.
kumpi parempi tähän vaivaa, kylmä vai kuuma niskassa?
särkylääke (mikä auttaa, nyt on neurontin)
työergonomia (ei voi oikein auttaa, kun lukea ja kirjoittaa käsin on pakko)
mitä muuta itsehoitoa??
kiitos avustanne!! olen tosi väsynyt ... :(
Kommentit (42)
yhteenteipatut tennispallot lattialle ja menet makaamaan niiden päälle selällesi ja liikutat itsäsi ylös alas...
jos kerran käyt Vaasassa niin käy ihmeessä Hannalla Fysime...issä. Ne 3 kertaa maksaa hintansa varmasti takaisin! Alku on kauhea mutta kun jaksaa tehdä hänen muutamaa liikettä niin jo auttaa. Tuossa paikassa ei ole muita Hannoja.... R:llä alkaa sukunimi?
Toinen on ehdottomasti lukuasento. Hanna neuvoo sinua siinäkin. Hanna on meidän työfysioterapeutti ja on auttanut todella paljon työpisteiden säädössä. Hänestä on ollut enemmän apua kuin mistään muusta fysioteraeutista koskaan.
Kiropraktikolta et saa jumppaohjeita mutta saat sen lukon auki ja Hannan ohjeilla pidät sen auki ja liikut samalla tavalla kuin tähänkin asti - usko pois.
Nämä on sitten ei Hannan oppeja:
teippaa 2 tennispalloa yhteen ja rullaa itseäsi niiden päällä.
Itselläni pumppi on auttanut huomattavasti niska-hartijaongelmiin. Mutta minun ei saa laittaa liikaa painoja niskaan kun teen kyykkyjä.
Onnea kerro sitten miten kävi..... Minulla on tämä linkki muistissa =)