Lopultakin löytyi mies joka ei voi sietää rasisteja eikä persuja
Aina vaan kaikki ihme Persut oli lähestyny mutta nyt lykästi ja löytyi vasemmistolainen.
Kommentit (75)
Se mitä aloittaja löysi, sitä kutsutaan toisella nimellä ho--ksi.
"mies"
Todellinen mies ei antaisi Suomen tulla perseraiskatuksi kolmannen maailman toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi opetella sietämään erilaisia ihmisiä.
Mitä vittua? Suvaitsevaisuus kohdistuu vain tarkkaan rajattuun porukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokkari ja en voi sietää rasisteja tai persuja. Ei ole vasemmistolaisten yksinoikeus.
Kokoomuslaiset eivät sano koskaan itseään kokkareiksi joten paljastit jo siinä vaiheessa että et ole.
Jos tuo tarkoittikin olevansa paskakokkare.
En kestäisi noin suvaitsematonta miestä. Kaikkia pitää suvaita.
Näin vassarimiehenä on todella helppo saada naista. Ylivoimainen valtaosa naisista on aatteellisesti samaa mieltä kanssani. Tämän palstan miitissä ei olisi niinkään helppoa, tämä on hiukan eriskummallinen persunaisten kaikukammio.
Minä en voi sietää vasemmistolaisia, joiden parissa mt-ongelmat turhan yleisiä. Ihan omalla kokemuksellakin huomannut.
Minä olen sietämätön enkä voi sietää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi opetella sietämään erilaisia ihmisiä.
Ei rasisteja tarvitse sietää. Se kuuluu suvaitsevaisuuteen, että puolustaa heitä, joita yritetään lyödä. Eli vastustetaan rasisteja. Persuja, jos löytyy sellainen, joka ei ole rasisti, pitää sietää, vaikka joillekin se hankalaa voi olla.
Ristiriitaista lööperiä. Kannatat suvaitsevaisuutta mutta persuja ei tartte sietää? Miksi persujen sitten pitäisi sietää muualta leveän leivän perässä tulleita?
Suosittelisin sinulle vaikka luetunymmärtämisen harjoittelua! Luepa vaikka kymmenen kertaa tuo lauseeni. Kirjoitin siihen hyvin selvästi, että jos persu ei ole rasisti, niin häntä kyllä pitää sietää!
Minä olen mukava persu ja minulla on paljon ystäviä ja kavereita puolueesta riippumatta. Myös heitä joita haukutaan vihervassuiksi. Silti en pysty hyväksymään sitä että tänne tullaan elintasopakolaisena elämään. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokkari ja en voi sietää rasisteja tai persuja. Ei ole vasemmistolaisten yksinoikeus.
Olen vasemmistokonservatiivi ja vihaan liberaalikokoomusta sydämeni pohjasta.
Lo, otit sitten huonommat vaihtoehdot molemmista, vassari ja umpimielinen. Onnea matkaan!
Taidat olla tyypillinen persu, joka aiheuttaa väestönvaihtoa lisääntymällä nekkerien kanssa ja vihaatte yhdessä vähävaraisia kantasuomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka et siedäkään niin mitä sitte?
Olisiko tuo sittenkin joku hinttapuli eikä mies sanan varsinaisessa merkityksessä. Niin tai onko ap itsekin mies?
Sietokykyni teidän kaikkien palstalaisten suhteen on vaakalaudalla.
Joko hän tietää, että mikä hänen afrikkalainen kotimaansa on suomeksi, ap?
Vierailija kirjoitti:
Olen keskustalainen ja siedän erilaisia ihmisiä, poislukien minkä tahansa aatteen tai ideologian äärikannattajat. Heidän kanssaan kukaan ei saa mitään järkevää aikaan.
Keskustalaiset ovat äärivasemmistolaisia wokettajia ja kommunisteja, jotka kannattavat Suomen kulttuurin tuhoamista.
Vierailija kirjoitti:
Näin vassarimiehenä on todella helppo saada naista. Ylivoimainen valtaosa naisista on aatteellisesti samaa mieltä kanssani. Tämän palstan miitissä ei olisi niinkään helppoa, tämä on hiukan eriskummallinen persunaisten kaikukammio.
Näytä minulle vassarimies jonka oikeat miehet laskevat mieheksi, niin minä näytän sinulle Jari Sillanpään vaimon.
Ap:n vasemmistolaisella miehellä on vagina
Vierailija kirjoitti:
Sietokykyni teidän kaikkien palstalaisten suhteen on vaakalaudalla.
Nössö.
Ja minä en voi sietää sinua, koska et siedä ketään muuta.