Lopultakin löytyi mies joka ei voi sietää rasisteja eikä persuja
Aina vaan kaikki ihme Persut oli lähestyny mutta nyt lykästi ja löytyi vasemmistolainen.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokkari ja en voi sietää rasisteja tai persuja. Ei ole vasemmistolaisten yksinoikeus.
Etkä ole.
Enkö ole? Miksi sitten äänestän heitä ja olen puolueen liberaalilinjan kanssa samaa mieltä?
-sama kokkari
Mikään ei ole oksettavampaa kuin kokoomuslainen liberaali. Perseennuolijaporukkaa. Kunnon kapitalistinen konservatiivikokoomuslainen on sentään rehellinen eikä kaltaisesi limanuljaska.
Sinulle on varmaan aika turha yrittää selittää, että tutkimusten mukaan ihmisten konservatiivisuus tai liberaali asenne on aivojen rakenteesta kiinni. Voi olla sinulle turhan monimutkaista. Tyhmyys ei ole rehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokkari ja en voi sietää rasisteja tai persuja. Ei ole vasemmistolaisten yksinoikeus.
Olen vasemmistokonservatiivi ja vihaan liberaalikokoomusta sydämeni pohjasta.
On ihan selvää että näissä arvoasioissa on syytä ns pysyä lestissään, ja katsoa kumppania joka kutakuinkin jakaa oman arvopohjan. Vaikka kuinka olisi muuten mukava tai hauska tai hyvin toimeentuleva tai hyvännäköinen.. mikään noista ei kompensoi sitä että arvopohjassa on pientä suurempi eroavaisuus. Onnittelut jos olet sellaisen löytänyt! Nimim. vaimon kanssa sama puoluetausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi sietää kokkareita enkä ole vasemmistolainen enkä persu.
Ymmärrän että meidän talousnäkemykset eivät viehätä kaikkia. Minulla taasen ei ole mitään sinua vastaan.
-sama kokkari
Minä en voi sietää kaltaisiasi mielistelyä yrittäviä perseennuolijoita.
Se on sitten ihan ok, koska tuskin minäkään pitäisin sinusta jos tapaisin.
Älä sitten yritä mielistellä.
Vatut minä mielistelen, kunhan en vaan sinua tuntematta vielä siinä vaiheessa tiennyt, että olet urpo. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi sietää kokkareita enkä ole vasemmistolainen enkä persu.
Ymmärrän että meidän talousnäkemykset eivät viehätä kaikkia. Minulla taasen ei ole mitään sinua vastaan.
-sama kokkari
Minä en voi sietää kaltaisiasi mielistelyä yrittäviä perseennuolijoita.
Se on sitten ihan ok, koska tuskin minäkään pitäisin sinusta jos tapaisin.
Älä sitten yritä mielistellä.
Vatut minä mielistelen, kunhan en vaan
Kannattaako olla tuollainen perseitä nuoleskeleva nuljaska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lo, otit sitten huonommat vaihtoehdot molemmista, vassari ja umpimielinen. Onnea matkaan!
Kukaan ei ole sinulle mitään velkaa
Onko se rasisti, joka vihaa sitä, että joku tulee yhteistä kakkua isosta maasta syömään, eikä kiinnosta osallistua työntekemiseen tai kunnioittaa saamaansa hyvää ja maan kulttuuria?
Itse asiassa juuri kaltaisesi ovat rasisteja, koska teillä on eri säännöt suomalaisille. Et hämää älykkäitä ihmisiä. Tuntuuko hyvältä olla oikea rasisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi opetella sietämään erilaisia ihmisiä.
Ei rasisteja tarvitse sietää. Se kuuluu suvaitsevaisuuteen, että puolustaa heitä, joita yritetään lyödä. Eli vastustetaan rasisteja. Persuja, jos löytyy sellainen, joka ei ole rasisti, pitää sietää, vaikka joillekin se hankalaa voi olla.
Ristiriitaista lööperiä. Kannatat suvaitsevaisuutta mutta persuja ei tartte sietää? Miksi persujen sitten pitäisi sietää muualta leveän leivän perässä tulleita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta. Käytkö töissä vai elätkö sossun tuilla?
Jos elät tuilla, niin miten voit katsoa itseäsi silmiin kun olisi oikeastikin apua tarvitsevia.
Olen useammallekin vasemmistolaisnaiselle teeskennellyt olevani vasemmistolainen ja vihreä. Muutaman kuukauden päästä siirryn joka tapauksessa seuraaviin reikiin, joten pitkään ei ole tarvinnut teeskennellä.
Muistan vieläkin lämmöllä kun erään suhteen päätteeksi moikkasin lähtiessään ns. kainalotuuletuksella. Se ilme oli niin mahtava.
Ap alkoi onnen päivät, kun velatkin on saatavia!
Vierailija kirjoitti:
Vihervassari ei pysty siihen. Vihervassari harjoittaa parempaa, ideologista rasismia ja syrjintää. Jos et osta vihervassarin suomalaisvastaista ideologiaa, kuulut auttamattomasti b-luokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lo, otit sitten huonommat vaihtoehdot molemmista, vassari ja umpimielinen. Onnea matkaan!
Parempi sekin kuin kaltaisesi ruskeakielinen peränlupsuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaiset eivät sano koskaan itseään kokkareiksi joten paljastit jo siinä vaiheessa että et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rasisteja tarvitse sietää. Se kuuluu suvaitsevaisuuteen, että puolustaa heitä, joita yritetään lyödä. Eli vastustetaan rasisteja. Persuja, jos löytyy sellainen, joka ei ole rasisti, pitää sietää, vaikka joillekin se hankalaa voi olla.
Ristiriitaista lööperiä. Kannatat suvaitsevaisuutta mutta persuja ei tartte sietää? Miksi persujen sitten pitäisi sietää muualta leveän leivän perässä tulleita?
Suosittelisin sinulle vaikka luetunymmärtämisen harjoittelua! Luepa vaikka kymmenen kertaa tuo lauseeni. Kirjoitin siihen hyvin selvästi, että jos persu ei ole rasisti, niin häntä kyllä pitää sietää!
Vierailija kirjoitti:
Olen keskustalainen ja siedän erilaisia ihmisiä, poislukien minkä tahansa aatteen tai ideologian äärikannattajat. Heidän kanssaan kukaan ei saa mitään järkevää aikaan.
Minä olen erilainen ihminen enkä voi sietää keskustalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalaisia. Hyi että. Törkeetä kansaa suomalaisia kohtaan. Lieneekö muualla Euroopassa samanmoinen käytös?