Lopultakin löytyi mies joka ei voi sietää rasisteja eikä persuja
Aina vaan kaikki ihme Persut oli lähestyny mutta nyt lykästi ja löytyi vasemmistolainen.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokkari ja en voi sietää rasisteja tai persuja. Ei ole vasemmistolaisten yksinoikeus.
Onhan se mahdollista. Ennenkin herrasväki on halveksinut kengänkiillottajia ja kerjäläisiä.
Kokoomuslainen nimitteli ihmisroskaksi,ei ollut Orpo selittelemässä,kun puheet kohdistui suomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi opetella sietämään erilaisia ihmisiä.
KYllä näin on.... jos etsivät itse työpaikan opettelevat Suomen kielen eivätkä pyöri meidän sosiaalitoimiston luukulla ja käyttäytyvät meidän lakien mukaan niin tervetuloa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokkari ja en voi sietää rasisteja tai persuja. Ei ole vasemmistolaisten yksinoikeus.
Vaikka et siedäkään niin mitä sitte?
Hän tarkoittanee, että alkaa jossakin muodossa kiukutella sellaisen sietämättömän henkilön kohdatessaan.
Mitä sitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vasemmistokonservatiivi ja vihaan liberaalikokoomusta sydämeni pohjasta.
Ihan mielenkiinnosta. Käytkö töissä vai elätkö sossun tuilla?
Jos elät tuilla, niin miten voit katsoa itseäsi silmiin kun olisi oikeastikin apua tarvitsevia.
Käyn töissä, mutta en voi sietää suomalaisvastaisia kokoomuslaisia, jotka yrittävät tuhota Suomen massamaah anmuutolla riistämällä kantaväestöltä työpaikat ja vähävaraisilta suomalaisilta sosiaslituet. Kuinka kokkaresika pystyy katsomaan itseään peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi sietää kokkareita enkä ole vasemmistolainen enkä persu.
Olen köyhä ja olen kokkari. Ajattelen yhteiskunnan parasta, en omaa tilannnettani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rasisteja tarvitse sietää. Se kuuluu suvaitsevaisuuteen, että puolustaa heitä, joita yritetään lyödä. Eli vastustetaan rasisteja. Persuja, jos löytyy sellainen, joka ei ole rasisti, pitää sietää, vaikka joillekin se hankalaa voi olla.
Persu-puolueessa on monella ulkomaalainen puoliso/kumppani. Se, että vastustaa haitta maahan muuttoa, missä tulos kaikilla osa-alueilla on Suomelle negatiivinen, ei ole rasismia, vaan realismia.
Kaikkee ne miehet valehtelee päästäkseen pöksyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi sietää kokkareita enkä ole vasemmistolainen enkä persu.
Olen köyhä ja olen kokkari. Ajattelen yhteiskunnan parasta, en omaa tilannnettani.
Kun ajattelee yhteiskunnan parasta, on kokoomus viimeinen puolue jota kannattaa äänestää. Kokoomus ajattelee vain Brysselin parasta.
"Minä olen mukava persu ja minulla on paljon ystäviä ja kavereita puolueesta riippumatta. Myös heitä joita haukutaan vihervassuiksi. Silti en pysty hyväksymään sitä että tänne tullaan elintasopakolaisena elämään. Sori siitä."
No, ei tuo lause vielä sinusta rasistia tee! Sitten kun huudat, että uuniin vaan, käytät heistä haukkumasanoja jokakohdassa, huutelet bussissa heille tai toivot, että ne hakattaisiin ja potkittaisiin, niin olet vasta se rasisti.
Eli kyllä minä sinut persuna, joka suhtautuu kriittisesti maahanmuuttoon, suvaitsen ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rasisteja tarvitse sietää. Se kuuluu suvaitsevaisuuteen, että puolustaa heitä, joita yritetään lyödä. Eli vastustetaan rasisteja. Persuja, jos löytyy sellainen, joka ei ole rasisti, pitää sietää, vaikka joillekin se hankalaa voi olla.
Persu-puolueessa on monella ulkomaalainen puoliso/kumppani. Se, että vastustaa haitta maahan muuttoa, missä tulos kaikilla osa-alueilla on Suomelle negatiivinen, ei ole rasismia, vaan realismia.
En ole väittänytkään sitä rasismiksi. Ei kaikki maahanmuuton kritisoiminen ole automaattisesti rasismia.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Itse ajattelen, että Kokoomuslaisuus on etupäässä talousosaamista tai ehkäpä jopa liiketaloudellista näkemystä. Siihen se kiteytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin vassarimiehenä on todella helppo saada naista. Ylivoimainen valtaosa naisista on aatteellisesti samaa mieltä kanssani. Tämän palstan miitissä ei olisi niinkään helppoa, tämä on hiukan eriskummallinen persunaisten kaikukammio.
Näytä minulle vassarimies jonka oikeat miehet laskevat mieheksi, niin minä näytän sinulle Jari Sillanpään vaimon.
Tiedän mielestännehän miehen arvo lasketaan juuri sillä, että onko hetero ja pääseekö panemaan ja miten paljon. Molemmista saan kiitettävät pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Itse ajattelen, että Kokoomuslaisuus on etupäässä talousosaamista tai ehkäpä jopa liiketaloudellista näkemystä. Siihen se kiteytyy.
Nykyhallituksen toimien valossa en käyttäisi sanaa osaaminen.
Onnea ap:lle. Perussyöpäläiset on kyllä vastenmielistä porukkaa.
Hän tarkoittanee, että alkaa jossakin muodossa kiukutella sellaisen sietämättömän henkilön kohdatessaan.