Katsoin Ultra bran lauantain ylen konsertin areenasta.
Oliko kaikki hyvät biisit soitettu jo perjantaina ja ylen taltionti oli pelkkää zaizea?
Kyllä vasemmistolainenkin bisneksen ymmärtää kun rahat tulee omaan fikkaan.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko konsertit oikeasti erilaiset? Aika outoa jos biisilistat eroaa huomattavasti toisista.
Eivät olleet. Yksi biisi oli eri paikassa, mutta kaikki samat kappaleet esitettiin.
Ihan totta. Kerro missä kohtaan on savanni nukahtaa. Entä minä suojelen sinua kaikelta.
Entä ......
Kun niitä vaan ei ole. Miksi valehtelet?
Naurattaa nämä alapeukuttajat. Ap on oikeassa ja silti alapeukut. =D=D=D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko konsertit oikeasti erilaiset? Aika outoa jos biisilistat eroaa huomattavasti toisista.
Eivät olleet. Yksi biisi oli eri paikassa, mutta kaikki samat kappaleet esitettiin.
Ihan totta. Kerro missä kohtaan on savanni nukahtaa. Entä minä suojelen sinua kaikelta.
Entä ......
Kun niitä vaan ei ole. Miksi valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin myös ja odotin hittejä, ei vaan tullut. Olipa hyvä etten mennyt paikan päälle palelemaan.
Sano yksikin hitti, jota EI esitetty?
Tuo ei ole ylen taltioinnista...youtubesta perjantailta.
Joten etkö ymmärrä aloitusta.
Siis sinä idiootti...YLEN TALTIOINNISSA.
Josta me maksamme verovaroin lähetykset.
Minä katsoin taltioinnin Areenasta ja kuulin kyllä Savanni nukahtaa ja Minä suojelen sinua kaikelta. Onkohan ap nukahtanut kesken ohjelman?
On vaikea kuvailla miten paljon inhoankaan tätä bändiä, sen musaa, brändiä, koko olemusta. Sen koko olemassaolossa on jotain hyvin väärää ja uncannya.
Persu katsellut Ylen ohjelmaa? Outoa. Eikö teidän omalla kanavalla ollut sillä hetkellä ohjelmaa lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko niillä muka joku hitti? Venäjän kansallislaulu?
Oi suuri ja mahtava Neuvostoliitto
San. Anni Sinnemäki
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä. Lauantain taltioinnissa kuultiin kasapäin hittejä. Oli mukana toki muutama vähemmän tunnettukin, mutta mikäs siinä. Oliko biisejä yhteensä yli 30 niin mahtuuhan siihen monenmoista tuotantoa ja jokaiselle jotakin.
Yli 30? Kaikki kuulostavat samalta.
Vierailija kirjoitti:
Persu katsellut Ylen ohjelmaa? Outoa. Eikö teidän omalla kanavalla ollut sillä hetkellä ohjelmaa lainkaan?
Persuhullukin heräsi. Moneenko ketjuun olet jo kirjoitellut suosikkipuolueestasi?
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin taltioinnin Areenasta ja kuulin kyllä Savanni nukahtaa ja Minä suojelen sinua kaikelta. Onkohan ap nukahtanut kesken ohjelman?
Hienoa kerro kohta että minäkin voin nauttia musiikista. Siitä aikajanalta näkee ajan.
YLE voidaan lopettaa että tämä woke hömpötys loppuu.
Kohdassa 1:22 alkaa Savanni nukahtaa Areenassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan uteliaisuudesta kysyn. Mikä saa sinut luulemaan että ap on persu? Koska hän perää jotain rotia Ylen touhuun?
Miksi?
Ei nyt verovaroin toimiva PersuTrollitoimisto oikein ota tulta.,😂😂😂😂
Mikäs Ylen mustamaaalausketju se tämä on? Jos ei aloittaja jaksanut katsoa koko konserttia Yle Areenassa loppuun, on turha tulla selittämään ettei hittejä esitetty. Sieltä ne löytyvät vallan hyvin kaikki.
Koskahan Ultra Bad pitää taas jäähyväiskonsertin?
Ap nukahtaa konsertin tylsyyteen....
Siis mitä. Lauantain taltioinnissa kuultiin kasapäin hittejä. Oli mukana toki muutama vähemmän tunnettukin, mutta mikäs siinä. Oliko biisejä yhteensä yli 30 niin mahtuuhan siihen monenmoista tuotantoa ja jokaiselle jotakin.