Katsoin Ultra bran lauantain ylen konsertin areenasta.
Oliko kaikki hyvät biisit soitettu jo perjantaina ja ylen taltionti oli pelkkää zaizea?
Kyllä vasemmistolainenkin bisneksen ymmärtää kun rahat tulee omaan fikkaan.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minä katsoin taltioinnin Areenasta ja kuulin kyllä Savanni nukahtaa ja Minä suojelen sinua kaikelta. Onkohan ap nukahtanut kesken ohjelman?Väkevät liimat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ylen taltioinnissa ei soinut yhtäkään hittiä.
Tosi outoa.
Jäi paha maku suuhun.
Kuulin lauantaina savanni nukahtaa , minä suojelen sinua kaikelta , sinä lähdit pois , jäätelöauto ja pari muuta joita vain tiedän heiltä .
Ap puuhukin YLEN taltioinnista. Miksi niitä ei näytetty jos ne kerran soitettiin.
Areenastakin katoin ja sieltä löytyi nämä ja esiintyjillä lauantain asut , pinkkiä ja punaista ..
Vierailija kirjoitti:
Kohdassa 1:22 alkaa Savanni nukahtaa Areenassa.
Olet oikeassa. Se on siellä. Pahoittelen ap n puolesta. Entä muut hitit? Tämä ei kuulosta siltä mihin tykästyin silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdassa 1:22 alkaa Savanni nukahtaa Areenassa.
Olet oikeassa. Se on siellä. Pahoittelen ap n puolesta. Entä muut hitit? Tämä ei kuulosta siltä mihin tykästyin silloin.
Melko alussa tuli jäätelöauto ja lopussa sinä lähdit pois jota kuorokin hoilas
Oli hyvä konsertti, katsoin tv.stä. Ens kerralla täytyy ostaa liput ja mennä paikan päälle.
Hyvä Ultra Bra, ootte te kovia!👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Ylen mustamaaalausketju se tämä on? Jos ei aloittaja jaksanut katsoa koko konserttia Yle Areenassa loppuun, on turha tulla selittämään ettei hittejä esitetty. Sieltä ne löytyvät vallan hyvin kaikki.
Turkkilan perheen keittiön pöydän ääreltä YLE:n ja Hesarin maalittamminen alkanut nyt vuorossa UB.Elämäntapatyöttömät Persut jatkavat jargonia päivät pitkät.Ei kannata kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä. Lauantain taltioinnissa kuultiin kasapäin hittejä. Oli mukana toki muutama vähemmän tunnettukin, mutta mikäs siinä. Oliko biisejä yhteensä yli 30 niin mahtuuhan siihen monenmoista tuotantoa ja jokaiselle jotakin.
Yli 30? Kaikki kuulostavat samalta.
Tämä on kyllä totta. Ylen taltiointia on tuskallista kuunnella loppuun. Kaikki kuulostaa samalta. Tosi shittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Ylen mustamaaalausketju se tämä on? Jos ei aloittaja jaksanut katsoa koko konserttia Yle Areenassa loppuun, on turha tulla selittämään ettei hittejä esitetty. Sieltä ne löytyvät vallan hyvin kaikki.
En minä löytänyt ainuttakaan.
Voi luoja. Katso se koko konsertti nukahtamatta ja äänet päällä, niin löytyy kyllä.
En minä löytänyt ainuttakaan.