Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sofia Virta kuritti jälleen rasistisia salaliittoteorioita hourivaa Keskisarjaa eilen A-Studiossa

Vierailija
28.08.2025 |

Sofia ei taida tykätä Keskisarjan aatemaailmasta.

Kommentit (506)

Vierailija
341/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RKP:n ministeri pahoillaan, vaikka ruotsalaiset tutkivat meidän pääkallojamme,  puhumattakaan nyt muusta.

Niin mitä siitä sitten? RKP:n ministeri on suomalainen, ei ruotsalainen. Ettekö te persut edes tätä tiedä?

Vierailija
342/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini kehitti hyvän ja toimivan puolueen, jonka jussi ja riikka ovat paskoneet täysin. Jäsenkuntaan jää enää imbesillit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Keskikalja ajatteli ratkaista ala-arvoisten poliitikkojen ongelman, jotka ovat Suomen oikea vitsaus? Hän itse kuuluu tuohon roskajoukkoon, jolle pitäisi keksiä jokin funktio.

Teemu Keskisarjan funktio on vetää persuilu aivan överiksi, jotta kokoomukselle olisi liian kiusallista jatkaa tätä hallituskokoonpanoa. Teemu ei itsekään täysin usko asiaansa. Hän uskoo pystyvänsä vain hidastamaan vääjäämöntä kehitystä.

Vierailija
344/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Keskikalja ajatteli ratkaista ala-arvoisten poliitikkojen ongelman, jotka ovat Suomen oikea vitsaus? Hän itse kuuluu tuohon roskajoukkoon, jolle pitäisi keksiä jokin funktio.

Teemu Keskisarjan funktio on vetää persuilu aivan överiksi, jotta kokoomukselle olisi liian kiusallista jatkaa tätä hallituskokoonpanoa. Teemu ei itsekään täysin usko asiaansa. Hän uskoo pystyvänsä vain hidastamaan vääjäämöntä kehitystä.

Onko se tilasto persuilua et joka neljäs vanki on ulkomaalaistaustanen? Miten sä kommentoit sitä? Eikö siitä saa puhua?

Vierailija
345/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää vaan kokoomuslaisten jeesustelu, ihan kuin eivät olisi tienneet millaisen puolueen kanssa lähtivät hallitukseen. Näitä väestönvaihtoulinoita on persuissa viljelty ja aika kauan, ei ollut kokkareille mikään ongelma aiemmin, joten turha esittää nyt että ollaan niin kovin ihmeissään.

Noillehan se sopii. Kaikki syyttää vihapäissään persuja joka asiasta, vaikka kokoomus on johdossa. Rkp on hissukseen taustalla, eikä tee taaskaan mitään, vaikka pystyisi kaatamaan hallituksen.

Mutta perussuomalaisethan nimenomaan mahdollistavat kokoomuslaisen politiikan Suomessa. Mitä ihmettä siellä Säätytalolla oikein tapahtui?? 

Niin ja RKP ja Kristityt. Kokoomus ei olisi myöskään johdossa ilman Kokoomusta. Olisi paljon fiksumpaa haukkua ja mustamaalata Rkp:tä, koska ne saattaisi oikeasti lähteä ja kaataa hallituksen. Mutta eihän se tietenkään ketään kiinnosta, kun olennaista on persuja vastaan hölötys. Persuilla on kuitenkin sellaisia äänestäjiä, jotka äänestävät niitä joka tapauksessa. Niiden syyttäminen kaikesta kolahtaa myötämielisten oikeudentajuun, ja saattaa vain lisätä äänestysintoa. Ne ei kuitenkaan vastaile galluppeihin kovin innokkaasti.

Vierailija
346/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

RKP:n ministeri pahoillaan, vaikka ruotsalaiset tutkivat meidän pääkallojamme,  puhumattakaan nyt muusta.

Ei kaikkien suomalaisten kallot ole hassun muotoisia. Vain erään puolueen kannattajien.

Vierailija
347/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemusta sisäministeri. 

Mutta Jussistahan piti tulla sisäministeri. Miksi Jussi jänisti? Kuinka äänestäjä voisi luottaa Teemuun, kun itse mestariinkaan ei voinut luottaa?

Voisiko perussuomalaiset vastata???  Miksi Jussi jänisti? Kuinka äänestäjä voisi luottaa Teemuun, kun itse mestariinkaan ei voinut luottaa?

Voin vastata. Purralle uutena puheenjohtajana oli helpompi tilanne vakiinnuttaa asemansa kun entinen puheenjohtaja ei ole hallituksessa. Puhemiehen paikka myös kuului persuille ja se oli Halla-aholle hyvin luonteva paikka.

Sekä puhemiehen, että sisäministerin paikka kuului persuille. Miksi Jussi jänisti hallitusvastuusta ja valitsi puhemiehen paikan? 

Jussi siis petti äänestäjät, koska Riikka. Kuinka äänestäjät voivat luottaa Teemuun, kun itse mestariinkaan ei voinut luottaa?

Vierailija
348/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskisarja on persujen uusi pääpelle, joka aivopieruillaan johtaa huomion pois riikasta. Ei nyt mitään kovin ovelaa. Paitsi tietysti persujen mielestä. 

Jos se oli aivopieru nii osota mulle sit tilastoja että ulkomaalaisista on Suomelle hyötyä. Mä voin osottaa sulle sen tilaston et 25% vangeista on ulkomaalaistaustasia.

Noniin, siinä taas yksi oikea mestarin mallioppilas 😂

Vierailija
349/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on jokseenkin huolestuttavaa, jos ei edes ymmärretä mistä tässä on kysymys. Katsoin lähetyksen. Keskisarja olisi voinut ilmaista ajatuksensa esim. näin: Tutkimukset osoittavat, että maista x ja x saapuvilla maahanmuuttajilla on matalampi koulutustaso kuin suomalaisilla keskimäärin. Tämä on asia josta minä ja puolueeni olemme huolissamme, ja hallituksen kesken mietimme keinoja muuttaa tätä. Tämä olisi ollut asiallista keskustelua aiheesta, ja sitäkin pitää voida käydä. Se, että nimittelee maahanmuuttajia heikompilaatuisiksi on vain ja ainostaan halveksittavaa käytöstä.

Totta, eihän tästäkään alkanut taas kuin se iänikuinen rasismilevyn veivaaminen, mutta itse ulkomaalaisten tuomista ongelmista ei kukaan uskalla puhua taas vähään aikaan, ettei vaan yhdistetä keskisarjaan.

Hohhoijaa.

Ei voi keskisarjaa kyllä älyköksi sanoa hyvällä tahdollakaan. Myöhäinen teini-ikäinen ennemmin. Jäikö kapinavaihe nuorena elämättä vai mikä on, kun ei osata käytöstapoja, aikuinen ihminen. 

Vierailija
350/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi paljon fiksumpaa haukkua ja mustamaalata Rkp:tä, koska ne saattaisi oikeasti lähteä ja kaataa hallituksen"

Uudellamaalla on RKP:n jäseniä, jotka haluaisivatkin hallituksen vaihtaa. Mutta Pohjanmaan raamattu-vyöhykkeellä on hallitusta kannattavia RKP:n jäseniä paljon. Kuka kehtaisi selvittää paskaa, mitä Pohjanmaan uskonnollisten lahkojen sisältä löytyy?

Vierailija
351/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on jokseenkin huolestuttavaa, jos ei edes ymmärretä mistä tässä on kysymys. Katsoin lähetyksen. Keskisarja olisi voinut ilmaista ajatuksensa esim. näin: Tutkimukset osoittavat, että maista x ja x saapuvilla maahanmuuttajilla on matalampi koulutustaso kuin suomalaisilla keskimäärin. Tämä on asia josta minä ja puolueeni olemme huolissamme, ja hallituksen kesken mietimme keinoja muuttaa tätä. Tämä olisi ollut asiallista keskustelua aiheesta, ja sitäkin pitää voida käydä. Se, että nimittelee maahanmuuttajia heikompilaatuisiksi on vain ja ainostaan halveksittavaa käytöstä.

Keskikalja tuo kommenteillaan julki lähinnä vain oman tyhmyytensä. Mutta sehän on persuille kunnia-asia olla tyhmä.

Vierailija
352/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskisarja on persujen uusi pääpelle, joka aivopieruillaan johtaa huomion pois riikasta. Ei nyt mitään kovin ovelaa. Paitsi tietysti persujen mielestä. 

Jos se oli aivopieru nii osota mulle sit tilastoja että ulkomaalaisista on Suomelle hyötyä. Mä voin osottaa sulle sen tilaston et 25% vangeista on ulkomaalaistaustasia.

KVG ja syö banaani.

Vierailija
353/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se pikkulapsien tyylinen kiukuttelu ja vaatiminen oman ideologian toteuttamiseen kurittamista? Tuolle akalle kun vähän ärähtäisi alkaisi itkemään hysteerisenä kun miehet on niin pelottavia

Naisvihakortin veti eräs pääministerikin aina esiin, kun hänen tekemisiään ja sanomisiaan ei katsottu suopein silmin. Noloa.

Juu, tollanen lapsellinen  kortin vetely huvikseen vetää maton naisten alta, jotka kokevat oikeaa naisvihaa. Marinin arvostelu oli 90%sti täysin oikeutettua, möhli kokoajan ja käyttöytyi kuin sika pellossa. 

Minäkin inhosin Marinia henkilönä, minusta  pinnallinen, ontto ja vastenmielinen hahmo persoonaltaan, mutta en minä todellakaan kaikkia naisia vihaa. Nainen olen, jos sillä on väliä, enkä oikeistolainenkaan. Marin voi katsoa peiliin.. Tai no, tu

Mutkusanna 😂

Vierailija
354/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Persuilla on kuitenkin sellaisia äänestäjiä, jotka äänestävät niitä joka tapauksessa. Niiden syyttäminen kaikesta kolahtaa myötämielisten oikeudentajuun, ja saattaa vain lisätä äänestysintoa. Ne ei kuitenkaan vastaile galluppeihin kovin innokkaasti."

Persujen kannattajista on jo kauan sitten pudonnut vasemmalta laidalta riittävästi ihmisiä, jotta hallituksen kannatus on vakaasti alle 50%.

Vierailija
355/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraaliposeeraaja Virta koetti epätoivoisesti kalastaa ääniä hupenevalle suosiolleen. Teemuhan puhui totta. Tuommoisia maahanmuuttajia me olemme ottaneet. Ei ole rasismia todeta se. Lukekaa tämän tohtorin kirjoja, niin ymmärrätte jotakin.

Kyllä, ja näin hän sai hu9mion pois diesel- matkailuautollaan kiertämisestä ympäri maailmaa.

Vierailija
356/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä voin keskustella Pohjanmaan RKP:n hallitusta kannattavien jäsenten kanssa?

Vierailija
357/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja karjalan evakot eivät päässeet RKP:n kuntiin,

Vierailija
358/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan Keskisarja puhuu. Kärkkäästi vain. Kuten ylellä joku proffa sanoo: kieli on tavattoman rikasta. 

Ei kärkkäydestä kannata hernettä nenään vetää. 

Vierailija
359/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se tilasto persuilua et joka neljäs vanki on ulkomaalaistaustanen? Miten sä kommentoit sitä? Eikö siitä saa puhua?

Ai senkö takia sisäministeri Rantanen lisäsi vankiloiden rahoitusta miljoonilla. Eikö perussuomalaisten pitänyt karkottaa kaikki rikolliset maasta, eikä hillota niitä täällä?

"Maassa maan tavalla, tai maasta pois", oli Marinkin slogan. Miksi sisäministeri Rantanen on itsensä kanssa eri mieltä?

Vierailija
360/506 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsonut a-studiota, enkä ole edes persu, mutta lukemani perusteella tuo on irroitettu kontekstista. Käsittääkseni hän sanoi, että monet Suomeen _otetut_ muuttajat ovat heikompilaatuisia. Mitä tätä kaunistelemaan, kun katsoo rikostilastoja?

Luin hesarin haastattelun tänään ja hän sanoo näin:

Ajatteletko, että Afrikan maasta Suomeen tullut voi jossakin kohtaa muuttua supisuomalaiseksi?

Totta kai. Hän voi muuttua erittäin supisuomalaiseksi, jopa supisuomalaisemmaksi kuin suomalainen itse. Jos hän tulee tänne, kotoutuu omin avuin, opettelee itse kielen ilman mitään kotouttamisteollisuuden palveluita ja elää kunniallisesti täällä kahdeksan vuotta eikä käytä sosiaalihuoltoa, niin hän kirkkaasti kohoaa supisuomalaisten joukkoon.

Keskisarja lisää, että supisuomalaisuus ei ole geneettinen käsite tai rotu.

Ei tuo rasismilta tai tyhmyydeltä kuulosta.