Sofia Virta kuritti jälleen rasistisia salaliittoteorioita hourivaa Keskisarjaa eilen A-Studiossa
Sofia ei taida tykätä Keskisarjan aatemaailmasta.
Kommentit (506)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemusta sisäministeri.
Mutta Jussistahan piti tulla sisäministeri. Miksi Jussi jänisti? Kuinka äänestäjä voisi luottaa Teemuun, kun itse mestariinkaan ei voinut luottaa?
Voisiko perussuomalaiset vastata??? Miksi Jussi jänisti? Kuinka äänestäjä voisi luottaa Teemuun, kun itse mestariinkaan ei voinut luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksei totuutta saa sanoa ääneen?
Saihan sitä näköjään puhua. Olisi voinut jättää turhat rasistiset kommentit pois ja puhua puhtaammin asioista viljelemättä mitään loukkaavaa sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pikkulapsien tyylinen kiukuttelu ja vaatiminen oman ideologian toteuttamiseen kurittamista? Tuolle akalle kun vähän ärähtäisi alkaisi itkemään hysteerisenä kun miehet on niin pelottavia
Naisvihakortin veti eräs pääministerikin aina esiin, kun hänen tekemisiään ja sanomisiaan ei katsottu suopein silmin. Noloa.
Totuus nyt on se, että täällä keskustelee pieni otos harhaisine käsityksineen omasta älykkyydestään. Wikipediasta katotaan argumentit ja persut sitä, kokoomus tätä.
Sillä ei ole mitään väliä kuka tällästä lammaslaumaa johtaa. Ne joilla on pienikin käsitys asioista, ei välitä.
Ja Keskisarjan älykkyydestä ei täällä ole kenelläkään resursseja eikä substanssii keskustella. Ihan sama mikä luulo sosionomilla ja hoitsulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vaan kokoomuslaisten jeesustelu, ihan kuin eivät olisi tienneet millaisen puolueen kanssa lähtivät hallitukseen. Näitä väestönvaihtoulinoita on persuissa viljelty ja aika kauan, ei ollut kokkareille mikään ongelma aiemmin, joten turha esittää nyt että ollaan niin kovin ihmeissään.
Noillehan se sopii. Kaikki syyttää vihapäissään persuja joka asiasta, vaikka kokoomus on johdossa. Rkp on hissukseen taustalla, eikä tee taaskaan mitään, vaikka pystyisi kaatamaan hallituksen.
Mutta perussuomalaisethan nimenomaan mahdollistavat kokoomuslaisen politiikan Suomessa. Mitä ihmettä siellä Säätytalolla oikein tapahtui??
Tosiasioiden tunnustaminen on kaiken viisauden alku.
- Paasikivi -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että suuri osa tulleista on ukrainalaisia. Halla-aho osaa puhua ukrainaa.
Siellä on nyt koko puolue ollut kaksi vuotta hallituksessa estämässä haitt am a a h a n m u u ttoa ja nyt alkavat paasaamaan h a itt amaa han m uut os ta gallupeiden nostamiseksi.
Pelkkää haittaa niistäkin on. Vievät resurssit suomalaisilta ja levittävät tauteja. Ovat myös tehneet jo kosolti rikoksia Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemusta sisäministeri.
Mutta Jussistahan piti tulla sisäministeri. Miksi Jussi jänisti? Kuinka äänestäjä voisi luottaa Teemuun, kun itse mestariinkaan ei voinut luottaa?
Voisiko perussuomalaiset vastata??? Miksi Jussi jänisti? Kuinka äänestäjä voisi luottaa Teemuun, kun itse mestariinkaan ei voinut luottaa?
Lue se uusi Jussista kirjoitettu elämäkerta, niin saat vastaukset kysymyksiisi.
Kumma juttu, että eilen palsta oli täysin vapaa persutrolleista ja tänään kun mainostettu revittely tuli eilen telkkarista, kaikki persutrollit ovat heränneet.
Ruotsissa sisarpuolue jäi kiinni trollifarmista. Mistä viestintäbudjetista tämän palstan trollaamista maksetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemusta sisäministeri.
Voin vastata. Purralle uutena puheenjohtajana oli helpompi tilanne vakiinnuttaa asemansa kun entinen puheenjohtaja ei ole hallituksessa. Puhemiehen paikka myös kuului persuille ja se oli Halla-aholle hyvin luonteva paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on se, että suuri osa tulleista on ukrainalaisia. Halla-aho osaa puhua ukrainaa.
Siellä on nyt koko puolue ollut kaksi vuotta hallituksessa estämässä haitt am a a h a n m u u ttoa ja nyt alkavat paasaamaan h a itt amaa han m uut os ta gallupeiden nostamiseksi.
Pelkkää haittaa niistäkin on. Vievät resurssit suomalaisilta ja levittävät tauteja. Ovat myös tehneet jo kosolti rikoksia Suomessa.
Kyllähän heidän maanmiehet laittaa siellä r y s s ä ä ihan kiitettävästi matalaksi.
Keskisarja on persujen uusi pääpelle, joka aivopieruillaan johtaa huomion pois riikasta. Ei nyt mitään kovin ovelaa. Paitsi tietysti persujen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja Keskisarjan älykkyydestä ei täällä ole kenelläkään resursseja eikä substanssii keskustella. Ihan sama mikä luulo sosionomilla ja hoitsulla on.
LOL. Miksi siis keskustelet Keskisarjan älykkyydestä, kun täällä ei ole kenelläkään resursseja eikä substanssii keskustella?
RKP:n ministeri pahoillaan, vaikka ruotsalaiset tutkivat meidän pääkallojamme, puhumattakaan nyt muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemusta sisäministeri.
On mukavempi levittää niitä harhojaan taustalla kuin ryhtyä sanoista tekoihin, kuten jussin tyyliin kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemusta sisäministeri.
Lue se uusi Jussista kirjoitettu elämäkerta, niin saat vastaukset kysymyksiisi.
Kiitos, mutta jätän satukirjat muille. Vastaa vain kysymykseeni, kuinka äänestäjä voisi luottaa Teemuun, kun itse mestariinkaan ei voinut luottaa?
Mielestäni on jokseenkin huolestuttavaa, jos ei edes ymmärretä mistä tässä on kysymys. Katsoin lähetyksen. Keskisarja olisi voinut ilmaista ajatuksensa esim. näin: Tutkimukset osoittavat, että maista x ja x saapuvilla maahanmuuttajilla on matalampi koulutustaso kuin suomalaisilla keskimäärin. Tämä on asia josta minä ja puolueeni olemme huolissamme, ja hallituksen kesken mietimme keinoja muuttaa tätä. Tämä olisi ollut asiallista keskustelua aiheesta, ja sitäkin pitää voida käydä. Se, että nimittelee maahanmuuttajia heikompilaatuisiksi on vain ja ainostaan halveksittavaa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemusta sisäministeri.
Voin vastata. Purralle uutena puheenjohtajana oli helpompi tilanne vakiinnuttaa asemansa kun entinen puheenjohtaja ei ole hallituksessa. Puhemiehen paikka myös kuului persuille ja se oli Halla-aholle hyvin luonteva paikka.
Halla-aho oli este hallitukseen pääsylle ja Halla-aho ymmärsi sen erittäin hyvin. Nyt siellä on kaikki omilla hillotolpillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se pikkulapsien tyylinen kiukuttelu ja vaatiminen oman ideologian toteuttamiseen kurittamista? Tuolle akalle kun vähän ärähtäisi alkaisi itkemään hysteerisenä kun miehet on niin pelottavia
Naisvihakortin veti eräs pääministerikin aina esiin, kun hänen tekemisiään ja sanomisiaan ei katsottu suopein silmin. Noloa.
Juu, tollanen lapsellinen kortin vetely huvikseen vetää maton naisten alta, jotka kokevat oikeaa naisvihaa. Marinin arvostelu oli 90%sti täysin oikeutettua, möhli kokoajan ja käyttöytyi kuin sika pellossa.
Minäkin inhosin Marinia henkilönä, minusta pinnallinen, ontto ja vastenmielinen hahmo persoonaltaan, mutta en minä todellakaan kaikkia naisia vihaa. Nainen olen, jos sillä on väliä, enkä oikeistolainenkaan. Marin voi katsoa peiliin.. Tai no, tuijottanee jo liikaakin, eikä ole mitään oppinut.