Tapailumies luuli että 44-vuotias nainen ei voi tulla raskaaksi
Laski lastit sisään vailla huolta jatkuvasti, tietäen etten käytä ehkäisyä, mutta järkyttyi kun selitin että ymmärtääkö hän että saatan tulla raskaaksi.
Itselleni vauva olisi mieluinen asia. Mies pelästyi huolella vaikka ei ole huolen häivää ollut laskea sisään tämän vuoden aikana..
Kommentit (76)
Mix ruitte trollia huomiolla? Pelkkä poistopyyntö riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuhkakohtuisella rummolla kuvitelmat tulilla :D
44 v. rummo paksuksi, ei helvetti!
Mikä sulla on hätänä? Mikä ihme on muka rummo?
Mä olen 46v enkä mä vielä uskalla ilman ehkäisyä olla. Sun pitäisi vähän opiskella biologiaa.
44 v. rummolla on munuaiset jo tuhkaa ja pölyä, ei niistä mitään enää sikiä. Sama kuin aukaiset +2000 v. vanhan muumion hauta-arkun, ei sielläkään ole kuin pölyä enää.
PS. pikkuisen on kakkahätä, mutta ei vielä tee mieli mennä
Saattaa olla ettei Munuaiset enää toimi, mutta Haiman kauttahan ne munasolut kulkee. Et ole ollut koulussa terveystiedon tunnilla hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Mix ruitte trollia huomiolla? Pelkkä poistopyyntö riittää.
Ei näytä riittävän. Täällähän tää on vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 46v enkä mä vielä uskalla ilman ehkäisyä olla. Sun pitäisi vähän opiskella biologiaa.
44 v. rummolla on munuaiset jo tuhkaa ja pölyä, ei niistä mitään enää sikiä. Sama kuin aukaiset +2000 v. vanhan muumion hauta-arkun, ei sielläkään ole kuin pölyä enää.
PS. pikkuisen on kakkahätä, mutta ei vielä tee mieli mennä
Munuaiset :D :D Sulla on niin kiire päästä haukkumaan, että et edes tajua mitä kirjoitat. :D :D En tiedän kenenkään munuaisten sikisseen missään iässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi 🤮
Mikä hyi ?
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
46-vuotiaana useilla jo esivaihdevuodet menossa, varsinkin jos aiempia raskauksia ei ole ollut.
Väärin. Raskaudet eivät vaikuta esivaihdevuosien alkamiseen, eikä kuukautisten loppumisikään, menopaussiin.
Mutta, nainen tulee helpommin raskaaksi vanhemmalla iällä, jos on lapsia ennestään. Mutta aikaisemmat raskaudet eivät anna lisäaikaa, eivät vaikuta siihen milloin esivaihdevuodet alkavat.
Suurin osa 46v naisista eivät tule enää raskaaksi, vaikka olisi kuukautisia. Munasolut ovat kelvottomia hedelmöitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45 ja luomuna raskaana. Mieheni tosin on minua nuorempi.:D oisko sit se.
Mun kaveri on 45 ja synnyttää vielä ennen joulua :)
Siinä vajaaälyiselle Rummoa.
https://www.google.fi/search?q=rummo&client=safari&sca_esv=93b66263c54a…
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt ees joku näistä mun alotuksista xD xD Xd
ap
Älä esitä olevasi minä kun et ole.
Olen laskenut varmoja päiviä eikä olla oviksen aikaan hommailtu. Mies ei ole tajunnut että miksi ei, eikä ole suostunut käyttämään kumia.
Vaikka vauva olisi tervetullut jos niin sattuisi käymään ja valmis olen sen itse hoitamaan, niin eihän tuollainen ukko mikään ihanteellinen isäehdokas ole. Kumppaninakin ihan puupää.
AP
Jos haluat oikeasti lasta ehdota miehelle hedelmöitysklinikalle menoa koska totuus on ettet hedelmöity enää luomusti.
Heh. Kaikki tapailumiesketjut on provoja, Eikö joku tiennyt?
Olen 44 ja mulla on kellontarkka 28 päivän kierto ja ovuloin joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 45 ja luomuna raskaana. Mieheni tosin on minua nuorempi.:D oisko sit se.
Mun kaveri on 45 ja synnyttää vielä ennen joulua :)
Laulaja Enrique IGLESIAS (50v.) ja hänen vaimonsa Anna GOURNIKOVA (44v.) odottavat neljättä lastaan ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"OK, eli siis ko. tuhkakohtuinen & kitkeränkatkera rummo siis siellä kiukuttelee :D"
Ei täällä kiukuttele kukaan muu kuin sinä, hysteerinen turaaninperse. Kaikki eivät myöskään halua kakaroita, paina se jo lopultakin paksuun rumaan, epämuodostuneeseen kalloosi. Ja ota nyt viimeinkin ne lääkkeesi!
eri
Kuka maksaa eläkkeesi. Vela naisilta pitäisi poistaa eläkeoikeus ja oikeus käyttää julkisia palveluita. He ovat valinneet itsensä hemmottelun uusien veronmaksajien tekemisen sijaan.
#naisvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"OK, eli siis ko. tuhkakohtuinen & kitkeränkatkera rummo siis siellä kiukuttelee :D"
Ei täällä kiukuttele kukaan muu kuin sinä, hysteerinen turaaninperse. Kaikki eivät myöskään halua kakaroita, paina se jo lopultakin paksuun rumaan, epämuodostuneeseen kalloosi. Ja ota nyt viimeinkin ne lääkkeesi!
eri
Kuka maksaa eläkkeesi. Vela naisilta pitäisi poistaa eläkeoikeus ja oikeus käyttää julkisia palveluita. He ovat valinneet itsensä hemmottelun uusien veronmaksajien tekemisen sijaan.
🥱🥱🥱
Olen 76-vuotias hopeakettu täysvalkoisissa, mutta menen 19-vuotiaasta. Harrastan seksiä vain 16-vuotiaiden kanssa. Mitäs siihen sanotte?
Vierailija kirjoitti:
Olen 76-vuotias hopeakettu täysvalkoisissa, mutta menen 19-vuotiaasta. Harrastan seksiä vain 16-vuotiaiden kanssa. Mitäs siihen sanotte?
Ihan hyvää on.
Älyvapaata kiistellä tilastollisesta faktoista. Moni tuntee jonkun neljävitosena luomuna raskautuneen .
Se on kuitenkin harvinaista. Itse kyllä käytin ehkäisyä aloittajan iässä ja hyvä niin. Oli jo neljä lasta ja lisää en halunnut.
Kuukautiset loppuivat vasta 57-vuotiaana, joten hyvinkin olisin voinut tulla vielä raskaaksi.
Aloituksessahan luki, että ap:lle lapsi olisi mieluinen asia. Sehän on sitten miehen ongelma, jos hänelle ei ole, ja silti laskee sisälle. Oma vika!