Tapailumies luuli että 44-vuotias nainen ei voi tulla raskaaksi
Laski lastit sisään vailla huolta jatkuvasti, tietäen etten käytä ehkäisyä, mutta järkyttyi kun selitin että ymmärtääkö hän että saatan tulla raskaaksi.
Itselleni vauva olisi mieluinen asia. Mies pelästyi huolella vaikka ei ole huolen häivää ollut laskea sisään tämän vuoden aikana..
Kommentit (76)
Ymmärrän sinua oikein hyvin. Toivottavasti tärppää.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuhkakohtuisella rummolla kuvitelmat tulilla :D
44 v. rummo paksuksi, ei helvetti!
Mikä sulla on hätänä? Mikä ihme on muka rummo?
Mä olen 46v enkä mä vielä uskalla ilman ehkäisyä olla. Sun pitäisi vähän opiskella biologiaa.
Miksi koulusta ei kannata lintsata vol.69
Vierailija kirjoitti:
Inkelille tiedoksi, niin kauan kun naisella on kuukautiset voi han tulla raskaaksi vaikka sitten 50 vuotiaana.
No hyvin epätodennäköistä on netin mukaan enää tulla tuossa iässä luomusti raskaaksi, ja jos tulee, keskenmenoriski on suuri.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kumma on tapailumies?
Vauvapalstalla oleileva mielikuvitus olento. Sama homma kun se "vieras nainen" paitsi että se on vakio tumputtajan vasen käsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkelille tiedoksi, niin kauan kun naisella on kuukautiset voi han tulla raskaaksi vaikka sitten 50 vuotiaana.
Vaikka ois kuukautiset ja munasolu irtoaa, niin niiden laatu on niin huono, etteivät hedelmöity helposti. Lisäksi kuukautiset voivat tulla, vaikka joka kierrosta ei enää irtoa munasolu.
Tiesikö hän että olet vasta tuon ikäinen...
Mun ex luuli kaveripiiriinsä pohjautuen, että kaikilta naisilta poistetaan kohtu kun 40v tulee täyteen. Onhan näitä.
On se epätodennäköistä, mutta mahdollista
Uskokaa nyt ees joku näistä mun alotuksista xD xD Xd
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ois kuukautiset ja munasolu irtoaa, niin niiden laatu on niin huono, etteivät hedelmöity helposti. Lisäksi kuukautiset voivat tulla, vaikka joka kierrosta ei enää irtoa munasolu.
Silti voi tulla raskaaksi, joten en menisi panemaan iööamn ehkäisyä 40 v naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä? Mikä ihme on muka rummo?
Mä olen 46v enkä mä vielä uskalla ilman ehkäisyä olla. Sun pitäisi vähän opiskella biologiaa.
44 v. rummolla on munuaiset jo tuhkaa ja pölyä, ei niistä mitään enää sikiä. Sama kuin aukaiset +2000 v. vanhan muumion hauta-arkun, ei sielläkään ole kuin pölyä enää.
PS. pikkuisen on kakkahätä, mutta ei vielä tee mieli mennä
Edelleen, mikä sulla on hätänä? Rummo ei ole mikään sana etkä edes osaa kertoa mikä tuo sun keksimä typerä "sana" on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin en silti 46v naisena vielä uskalla olla ilman ehkäisyä.
Minä olen 45 ja luomuna raskaana. Mieheni tosin on minua nuorempi.:D oisko sit se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on, mutta rummot elää *ULLATUUUUS!* denial-modessa, hyppivät tasajalkaa riipparit hytkyen, välillä jalkaa polkien ja kiljuen "EN ALA!" "EN USKO!!!!!" "EI OO TOTTAAAA!!!!"
Jos itse on tullut raskaaksi 44 vuotiaana niin siinähän sen kokee. Tunnen muutaman 40 vuotiaan, jotka tulleet raskaaksi, vanhin 47 v.
Just. Ei sullakaan ihan kaikki ole kotona.