Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alun jännitys vai pysyvästi heikommin seisova?

Vierailija
27.08.2025 |

Hetken aikaa tapaillut 43 vuotiasta miestä ja nyt muutamia kertoja harrastettu seksiä. Ensimmäisellä kerralla ei meinannut seistä millään vaikka oli kiihottunut ja otin suihinkin. Kovin kauaa ei kyllä jaksa löysää kullia imeskellä, kun alkaa siinä itseltä tunnelma latistua. Siinä lähekkäin ollessa ja jutellessa hänellä alkoikin lopulta seistä melko kovana ja saatiin nopea yhdyntäkin suoritettua. Kuulemma jännitti kovin.

Muillakin kerroilla suutelusta ja hyväilystä huolimatta vehje on ollut ihan löysänä housut laskiessa, valuttaa vaan touhutippoja, mutta veltto on. Ei oikein tahdo nousta käsihoidolla eikä löysän valuttavan kullin imeminenkään houkuta, kun ei se sillä kovaksi muuttunut aiemminkaan.

Ensimmäisen kerran jälkeen hän on onnistunut löysää kulliaan pilluani vasten painelemalla keräämään painetta varteen sen verran, että pystyn jotenkuten kädellä avittamalla työntämään sen pilluun, kun on kunnolla märkä. Siinä sitten nopea yhdyntä ja hieman kokoajan pelottaa, että vehje lerpahtaa kesken.

Kuinka kauan voi olettaa, että tuollainen johtuu jännityksestä? En ole oikein tottunut tällaisiin ongelmiin. Olen tapaillut pääosin nuorempia miehiä, mutta ei kai tälläinen mitään tavallista ole nelikymppisilläkään?

Kovasti toivon, että olisi vielä mahdollista, että erektiosta tulee normaali, kun mukava mies jonka seurassa viihdyn ja tykkää suuseksiäkin antaa, mutta en oikein ole valmis tyytymään huonoon yhdyntään ja löysään kulliin.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:tä ei huvita imeä kullia, mutta itselle kyllä suuseksi kelpaa.

Mitä järkeä on lutkuttaa löysää kullia?

Tai nuolla pillua, kun nainen ei vaan saa?

Siitä en tiedä, kun itse saan. Ehkä mies tai nainen kuitenkin kiihottuu pillun nuolemisesta jos sitä harrastaa vaikka nainen ei siitä orgasmia saisikaan.

Ap

Vierailija
62/107 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä en tiedä, kun itse saan. Ehkä mies tai nainen kuitenkin kiihottuu pillun nuolemisesta jos sitä harrastaa vaikka nainen ei siitä orgasmia saisikaan.

Ap

Mitä vänkäät? Useimmat naiset saavat nimenomaan nuolemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n tuskan. Mulla ihan samat fiilikset liukuvoidetta käyttävistä naisista. Jos vehkeet ei toimi luonnollisella tavalla, niin jätän seksit väliin.

Itseäkin harmittaisi jos joutuisin käyttämään liukuvoidetta. Joskus vanhana joutuu ehkä senkin asian hyväksyä, mutta tuskin ongelmia vielä pitkään aikaan ja haluan nauttia ihanasta seksistä ja toimivasta vartalosta. Sen vuoksi pidänkin itsestäni huolta.

Ap

Vierailija
64/107 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa nainen kuin nainen saa...

Paitsi ne, jotka ei saa.

Semmonen ei varmaan suuseksiä haluakaan ellei tarvitse kostuakseen.

Vierailija
65/107 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä vänkäät? Useimmat naiset saavat nimenomaan nuolemalla.

En mitään vänkää. Onko luetun ymmärtämisessä vikaa? Vastasin esitettyyn kysymykseen, että mitä järkeä nuolla jos nainen ei saa. Tälläisessäkin tilanteessa joko nuolija tai suuseksiä vastaanottava oletettavasti nauttii koska miksi muuten sitä harrastaisivat. 

Itse saan suuseksillä jos se ei ole ihan surkeaa tai kivuliaan kovakouraista. Varmasti suurin osa naisista saa, mutta ei kaikki. Kuitenkin nekin voivat kiihottua tai nauttia jotka eivät laukea.

Ap.

Vierailija
66/107 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä jo ennen seksiin ryhtymistä toimiiko vehje.

Tässä säästyisi kaikkien aikaa.

Vierailija
67/107 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on mahdollista että on erektio-ongelma ihan muutenkin mutta ei kehtaa myöntää ja selittää että johtuu pelkästään jännityksestä.

Totta. Käsittääkseni aiemmassa suhteessa ei ollut kovin aktiivisesti seksiä viimeisinä vuosina.

Ap

Juu ja se toki voi johtua siitäkin että muna ei seissyt silloinkaan ja ero johtui osin siitä. Toki voi siihen muukin syy olla että seksiä ei ollut tai että ero tuli 

Vierailija
68/107 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n tuskan. Mulla ihan samat fiilikset liukuvoidetta käyttävistä naisista. Jos vehkeet ei toimi luonnollisella tavalla, niin jätän seksit väliin.

Itseäkin harmittaisi jos joutuisin käyttämään liukuvoidetta. Joskus vanhana joutuu ehkä senkin asian hyväksyä, mutta tuskin ongelmia vielä pitkään aikaan ja haluan nauttia ihanasta seksistä ja toimivasta vartalosta. Sen vuoksi pidänkin itsestäni huolta.

Ap

No toki tässä on naisilla kyllä eroja. Osa on kuivempia kuin toiset ihan nuoresta asti. Kyllä itsekin olen pannut naisia jotka eivät tunnu kostuvan tarpeeksi tai pillu ei avaudu tarpeeksi että suht paksu penikseni on sisälle vaginaan mahtunut. Eikä ole aina auttanut vaikka kuinka olisin nuollut useamman orgasmin naiselle. Panemaan ryhtyessä on joutunut käyttämään liukkaria.

Toisaalta on sitten ollut myös naisia joilla pillu on kunnolla lotissut ja litissyt naidessa ja mehuja on valunut kunnolla reisien sisäpinnoilla. Lisäksi sormet on ollut näissä mehuissa ja naama myös jo suuseksin aikana. Kerrankin oli nainen joka oli niin märkä että vielä seuraavana päivänä omat sormet haisi edelleen hänen pillumehuilleen vaikka käsiä olin pessyt useamman kerran.

Vierailija
69/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on mahdollista että on erektio-ongelma ihan muutenkin mutta ei kehtaa myöntää ja selittää että johtuu pelkästään jännityksestä.

Totta. Käsittääkseni aiemmassa suhteessa ei ollut kovin aktiivisesti seksiä viimeisinä vuosina.

Ap

Juu ja se toki voi johtua siitäkin että muna ei seissyt silloinkaan ja ero johtui osin siitä. Toki voi siihen muukin syy olla että seksiä ei ollut tai että ero tuli 

Niin onhan sekin mahdollista, että osasyy ollut silloinkin. Siinä tapauksessa olisi varmaan jo enemmän ominaisuus kuin jännitystä.

Ap

Vierailija
70/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No toki tässä on naisilla kyllä eroja. Osa on kuivempia kuin toiset ihan nuoresta asti. Kyllä itsekin olen pannut naisia jotka eivät tunnu kostuvan tarpeeksi tai pillu ei avaudu tarpeeksi että suht paksu penikseni on sisälle vaginaan mahtunut. Eikä ole aina auttanut vaikka kuinka olisin nuollut useamman orgasmin naiselle. Panemaan ryhtyessä on joutunut käyttämään liukkaria.

<

On varmasti. Itse tykkään, kun ei tarvitse luikuvoiteita käyttää. Mukavamman tuntuinen liuku ilman. Liukuvoiteet vähän huonon tuntuisia ja osa aiheuttaa myös ongelmia pillun bakteeritasapainolle. 

Kuivumaan alan vaan jos ei tunnu hyvältä ja alkaa kyllästyttää.

Ap

Vierailija
71/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muuten hyvä tyyppi ja haluaisit jatkaa hänen kanssaan, ole kärsivällinen. Tuskin on impotentti vaan jännitys, liika itsetietoisuus, huono itseluottamus, häpeä tms. estää rentoutumisen, jonka myötä varmaan alkaisi seisomaankin. Tai ehkä muuten vain kokee likaa suorituspaineita, jos on tottunut ajattelemaan seksistä suorituskeskeisesti. Asiasta suoraan puhuminen voi auttaa luottamuksen syntymiseen. 

Vierailija
72/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, mutta kerran olen seurustellut tuommoisen tupakoivan velton kanssa.

Ei oikein ollu.

Vierailija
73/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä liukuvoiteissa on pahaa?

Nehän on hauskoja tuolla petileikeissä.

Vierailija
74/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelut peliin!

Vierailija
75/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota aapee vähän rennommin. Sun kanssa saattaa tulla suorituspaineita. Oot niin tosissas suorittamassa seksiä.

Hankkikaa kivoja leluja. Vähän rentoutuu kumpikin.

Vierailija
76/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi mihinkään, jos kumppani olis vaativa.

Menisin ihan kylmäks suorituspaineista.

Houkutteleva on parempi. Leikkisä.

Vierailija
77/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kauheen kivalta suhteelta. Henkinen ilmapiiri aika pakonomainen.

Vierailija
78/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannaan pannaan.

Vierailija
79/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, ettei ap itse asiassa välitä tästä miehestä mitenkään, hän haluaa vain seksiä. Mies kyllä huomaa sen. Ja tuo naisen "halujen meneminen" on se viimeinen arkunnaula, millä saa miehen psyyken tuhottua. Nainen haluaa vain suorituksen, ei sitä miestä.

Vierailija
80/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä liukuvoiteissa on pahaa?

Nehän on hauskoja tuolla petileikeissä.

En tykkää liukuvoiteiden tuntumasta ja sen laittaminen pilaa tunnelmaa ja sotkee kädetkin siihen. Kuivahtaessaan usein tahmeahkon tuntuisia. Joistain tulee hiivatulehdusta tai muuten vaan limakalvoärsytystä. Jos joutuisin joskus käyttämään liukuvoidetta yhdynnässä se olisi aito öljy koska tekee hyvää limakalvoille ja tuntuu mukavalta käsissäkin. Nyt en kuitenkaan käytä koska en tarvitse, kun pillu kostuu kiihottuessa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän