Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alun jännitys vai pysyvästi heikommin seisova?

Vierailija
27.08.2025 |

Hetken aikaa tapaillut 43 vuotiasta miestä ja nyt muutamia kertoja harrastettu seksiä. Ensimmäisellä kerralla ei meinannut seistä millään vaikka oli kiihottunut ja otin suihinkin. Kovin kauaa ei kyllä jaksa löysää kullia imeskellä, kun alkaa siinä itseltä tunnelma latistua. Siinä lähekkäin ollessa ja jutellessa hänellä alkoikin lopulta seistä melko kovana ja saatiin nopea yhdyntäkin suoritettua. Kuulemma jännitti kovin.

Muillakin kerroilla suutelusta ja hyväilystä huolimatta vehje on ollut ihan löysänä housut laskiessa, valuttaa vaan touhutippoja, mutta veltto on. Ei oikein tahdo nousta käsihoidolla eikä löysän valuttavan kullin imeminenkään houkuta, kun ei se sillä kovaksi muuttunut aiemminkaan.

Ensimmäisen kerran jälkeen hän on onnistunut löysää kulliaan pilluani vasten painelemalla keräämään painetta varteen sen verran, että pystyn jotenkuten kädellä avittamalla työntämään sen pilluun, kun on kunnolla märkä. Siinä sitten nopea yhdyntä ja hieman kokoajan pelottaa, että vehje lerpahtaa kesken.

Kuinka kauan voi olettaa, että tuollainen johtuu jännityksestä? En ole oikein tottunut tällaisiin ongelmiin. Olen tapaillut pääosin nuorempia miehiä, mutta ei kai tälläinen mitään tavallista ole nelikymppisilläkään?

Kovasti toivon, että olisi vielä mahdollista, että erektiosta tulee normaali, kun mukava mies jonka seurassa viihdyn ja tykkää suuseksiäkin antaa, mutta en oikein ole valmis tyytymään huonoon yhdyntään ja löysään kulliin.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on muuten hyvä tyyppi ja haluaisit jatkaa hänen kanssaan, ole kärsivällinen. Tuskin on impotentti vaan jännitys, liika itsetietoisuus, huono itseluottamus, häpeä tms. estää rentoutumisen, jonka myötä varmaan alkaisi seisomaankin. Tai ehkä muuten vain kokee likaa suorituspaineita, jos on tottunut ajattelemaan seksistä suorituskeskeisesti. Asiasta suoraan puhuminen voi auttaa luottamuksen syntymiseen. 

Olisi kyllä muuten hyvän oloinen. Täytyy koittaa kestää hetki jos tämä tästä paranisi.

Ap 

Vierailija
82/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lelut peliin!

Leluilla voin leikkiä ihan itsekin. Miehen kanssa seksiin pitää kuulua kulli. Lelut voi olla hyvä lisä toimivan seksin lisäksi silloin tällöin, mutta ei seksin ydin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n tuskan. Mulla ihan samat fiilikset liukuvoidetta käyttävistä naisista. Jos vehkeet ei toimi luonnollisella tavalla, niin jätän seksit väliin.

Itseäkin harmittaisi jos joutuisin käyttämään liukuvoidetta. Joskus vanhana joutuu ehkä senkin asian hyväksyä, mutta tuskin ongelmia vielä pitkään aikaan ja haluan nauttia ihanasta seksistä ja toimivasta vartalosta. Sen vuoksi pidänkin itsestäni huolta.

Ap

Mitä liukuvoiteissa on pahaa?

Nehän on hauskoja tuolla petileikeissä.

No joillekin tuo on joku ihme turn off tai mikä lie häpeä asia. Varmaan etenkin naiselle ja varsinkin nuoremmalle jos luonnollisesti ei ole esileikin aikana ja aktissa kokoajan märkä. Häpeää sitä tai on sitä mieltä että on jotenkin epänormaali jos sellaista pitäisi tai pitää käyttää. Vähän sama kuin jos miehellä ei ollenkaan seiso tai se lerpahtaa seksin aikana.

Näitä voiteita on erilaisia. Osa on jonkin makuisia. Osa on vesiliukoisia ja osa silikonipohjaisia ja osa näiden yhdistelmiä. Kyllä se panemista helpottaa. Paremmin menee sisään ja helpommin pystyy panemaan kunnolla ja kauemmin niiden avulla. Tosin jos liikaa lutraa voi sitten viedä liikaa kitkaa pois ja kestää yhä kauemmin kun lasti lähtee.

Vierailija
84/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota aapee vähän rennommin. Sun kanssa saattaa tulla suorituspaineita. Oot niin tosissas suorittamassa seksiä.

Hankkikaa kivoja leluja. Vähän rentoutuu kumpikin.

En ole kyllä ollenkaan "tosissani suorittamassa seksiä". Seksi tilanteena on itselleni aina hyväntuulinen ja mukava hetki jossa voi rennosti testailla asioita tai vaihtaa asentoa ym. Miehen kanssa on myös keskusteltu seksistä ennen sen aloitusta, että ei ole vakavaa suorittamista tm. 

Pettymyksen miehen reagoimattomasta kullista olen mielestäni peittänyt hyvin ja ollut heti valmis yhdyntään jos elonmerkkejä ilmaantunut. Kertonut, että tuntuu hyvältä jne. Enkä todellakaan ole sanonut ääneen, että en uskalla vaihtaa asentoa, kun ei tiedä lerpahtaako siinä välissä.

Minulla lelut ei voi olla seksissä pääasia. Ne voidaan ottaa mukaan silloin jos seksi muuten on jo hyvää.

Ap

Vierailija
85/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pystyisi mihinkään, jos kumppani olis vaativa.

Menisin ihan kylmäks suorituspaineista.

Houkutteleva on parempi. Leikkisä.

Mikä on vaativuutta? Suutelun ja silittelyn jälkeen riisuminen, käsin kullin hyväily, suihinotto, oletus, että näillä konsteilla tulee erektio? Oletus siitä, että seksi sisältää yhdynnän? Se, että haluaa suuseksiä?

Ap

Vierailija
86/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn että minkä ikäinen AP on?

Vierailija
87/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta kauheen kivalta suhteelta. Henkinen ilmapiiri aika pakonomainen.

Eihän tässä ole keskusteltu edes ilmapiiristä tai muusta yhteisestä tekemisestä. Kyllä me muutakin tehdään kuin yritetään harrastaa seksiä. :D

Meillä on mukavaa ja rentoa yhdessäoloa. Ollaan keskusteltu kaikesta mahdollisesta mitä mieleen tulee, mutta aika vaikea on toiselle sanoa, että erektion laatu ei tyydytä.

Ap

Vierailija
88/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, ettei ap itse asiassa välitä tästä miehestä mitenkään, hän haluaa vain seksiä. Mies kyllä huomaa sen. Ja tuo naisen "halujen meneminen" on se viimeinen arkunnaula, millä saa miehen psyyken tuhottua. Nainen haluaa vain suorituksen, ei sitä miestä.

Jos haluaisin vain seksiä niin olisi miehiä jonoksi asti enkä olisi ensimmäisen yrityksen jälkeen tavannut tätä miestä kertaakaan.

Elämänkumppani hakusessa ja siksi yritän tässä katsella ja miettiä josko seksin saisi hyväksi.

Ap

Vierailija
89/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, ettei ap itse asiassa välitä tästä miehestä mitenkään, hän haluaa vain seksiä. Mies kyllä huomaa sen. Ja tuo naisen "halujen meneminen" on se viimeinen arkunnaula, millä saa miehen psyyken tuhottua. Nainen haluaa vain suorituksen, ei sitä miestä.

Jos haluaisin vain seksiä niin olisi miehiä jonoksi asti enkä olisi ensimmäisen yrityksen jälkeen tavannut tätä miestä kertaakaan.

Elämänkumppani hakusessa ja siksi yritän tässä katsella ja miettiä josko seksin saisi hyväksi.

Ap

Ilmeisesti et ole ihan nuori enää itsekään ja useampi suhde jo takana?

Siksi ymmärrän että tuollainen harmittaa ja turhauttaa.

Vierailija
90/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn että minkä ikäinen AP on?

36 vuotta.

Ap

Vierailija
91/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On tässä jo 36 vuotta kerinnyt maailmaa katsella ja pari pitempääkin suhdetta takana. Lisäksi joitain lyhyempiä. 

Tällaiset erektio-ongelmat ei ole tuttuja juurikaan. Olen tottunut, että kulli reagoi flirttiin ja kosketukseen sekä varsinkin suuseksiin.

Ap

Vierailija
92/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On tässä jo 36 vuotta kerinnyt maailmaa katsella ja pari pitempääkin suhdetta takana.

No on kyllä kumma homma että ei edes suikkarilla kovene. Kyllä useamman miehen kanki on kivikova jos nainen osaa tuon homman ja naisesta näkee että nauttii siitä hommasta.

Vierailija
93/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaako mies röökiä? Sehän voi aiheuttaa tuota. Entä miten paljon menee alkoholia?

Vierailija
94/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kobemusta tuosta on.

Mies valui tai sai Oon , en kehdannut kysyä, kun suudeltiin ja hakailtiin, kiihotuttiin pitkään ihan  ilman genitaalien kosketusta. Sanoi et himo on niin kova et sattuu. Minulla oli hame päällä ja sukkahousujeni läpi tuli nestettä. Mies oli silloin 52v.

Vierailija
95/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minustakin. Siksi pakko olla vikaa ylä- tai alapäässä.

Ap

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On tässä jo 36 vuotta kerinnyt maail

Vierailija
96/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Polttaako mies röökiä? Sehän voi aiheuttaa tuota. Entä miten paljon menee alkoholia?

Polttaa. Alkoholia välillä, mutta ei joka viikonloppu. 

Ap

Vierailija
97/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä jo niitä syitä. Ikää yli 40v polttaa ja juo myös välillä. Tupakka ja alkoholi ei ainakaan paranna tilannetta.

Vierailija
98/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä jo niitä syitä. Ikää yli 40v polttaa ja juo myös välillä. Tupakka ja alkoholi ei ainakaan paranna tilannetta.

Ei varmasti. Minun seurassa ei ole polttanut tai juonut koska ei kuulu minun paheisiin. Ehkä vähentämisestäkin voi tulla hyötyä jos ei kokonaan lopeta. 

Ap

Vierailija
99/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huono merkki jos itse vaikuttaa tyytyväiseltä. Luultavasti ei ole parempaan tottunutkaan siinä tapauksessa.

Vierailija
100/107 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ap:n tuskan. Mulla ihan samat fiilikset liukuvoidetta käyttävistä naisista. Jos vehkeet ei toimi luonnollisella tavalla, niin jätän seksit väliin.

Itseäkin harmittaisi jos joutuisin käyttämään liukuvoidetta. Joskus vanhana joutuu ehkä senkin asian hyväksyä, mutta tuskin ongelmia vielä pitkään aikaan ja haluan nauttia ihanasta seksistä ja toimivasta vartalosta. Sen vuoksi pidänkin itsestäni huolta.

Ap

Mitä liukuvoiteissa on pahaa?

Nehän on hauskoja tuolla petileikeissä.

No joillekin tuo on joku ihme turn off tai mikä lie häpeä asia. Varmaan etenkin naiselle ja varsinkin nuoremmalle jos luonnollisesti ei ole esileikin aikana ja aktissa kokoajan märkä. Häpeää sitä tai on sitä mieltä että on jot

Ei se mitään helpota jos ei ole ongelmia kostumisen suhteen. Kaikkien ei kannata käyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän