Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksaisi enää nyt 57-vuotiaana tehdä töitä

Vierailija
27.08.2025 |

Melkein 40 vuotta töissä päiväkodin lastenhoitajana. Kesäloman jälkeen iski totaalinen uupumus ja kyllästyminen. Harkitsen irtisanoutunut. Onneksi ei ole lainaa mistään, talo maksettu, lapsi omillaan, vähän säästöjäkin.

Minun mielestäni meidät, jotka olemme olleet kymmeniä vuosia töissä, voitaisiin päästää eläkkeelle ja antaa työpaikat nuorille.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta sinun sanomasta 40 vuodesta kun ottaa pois saikut, poissaolot, lapsien teot ja lapsista johtuvat poissaolot niin paljon todellisuudessa olet tehnyt töitä? Naiset saikuttaa muutenkin aivan järkyttävän paljon mitä pienimmistäkin asioista ja naiset käyttävät lapsia hyväkseen että ei tarvi töitä tehdä

Pirkanmaan hyvinvointialueella sairauspoissaolopäiviä työntekijää kohden oli 21. 

Niin .2-3 henkilöä 30 hengen porukasta saikuttaa joka kuussa, moni ei milloinkaan. Pihassa vuosikymmeniä työskennellyt olen ja parhaillaankin

Vierailija
142/148 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tyyppiä osastolla saikuttaa aina koko porukan saikut, toiset ei yhtään.t pirhalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari tyyppiä osastolla saikuttaa aina koko porukan saikut, toiset ei yhtään.t pirhalainen

Miten ihmeessä muuten samat on aina saikulla. Olen ollut 4 kk uudessa työssä ja yksi tyyppi on parhaillaan taas saikulla kolmatta päivää. Aiemmin ollut 2 viikkoa jo ja muutamia päiviä vielä näiden päälle. Milloin on kaatunut kotipihassa tai on ripulissa. 

Vierailija
144/148 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeikää pitäisi laskea.

Vierailija
145/148 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä muuten samat on aina saikulla. Olen ollut 4 kk uudessa työssä ja yksi tyyppi on parhaillaan taas saikulla kolmatta päivää. Aiemmin ollut 2 viikkoa jo ja muutamia päiviä vielä näiden päälle. Milloin on kaatunut kotipihassa tai on ripulissa. 

Varmaan alkoholilla jotain osuutta tähän.

Vierailija
146/148 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan pääsee. Meidän työpaikalla näitä tekosairaita on riittänyt. Ja oikeitakin hulluja.

Vierailija
147/148 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
148/148 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeikää pitäisi laskea.

Eläkkeelle pitäisi päästä kun työvuosia on takana tietty määrä. 

Suurimmalla osalla nyk. kuusikymppisistä työvuosia on 40, sen pitäisi ehdottomasti riittää.