En jaksaisi enää nyt 57-vuotiaana tehdä töitä
Melkein 40 vuotta töissä päiväkodin lastenhoitajana. Kesäloman jälkeen iski totaalinen uupumus ja kyllästyminen. Harkitsen irtisanoutunut. Onneksi ei ole lainaa mistään, talo maksettu, lapsi omillaan, vähän säästöjäkin.
Minun mielestäni meidät, jotka olemme olleet kymmeniä vuosia töissä, voitaisiin päästää eläkkeelle ja antaa työpaikat nuorille.
Kommentit (148)
Pari tyyppiä osastolla saikuttaa aina koko porukan saikut, toiset ei yhtään.t pirhalainen
Vierailija kirjoitti:
Pari tyyppiä osastolla saikuttaa aina koko porukan saikut, toiset ei yhtään.t pirhalainen
Miten ihmeessä muuten samat on aina saikulla. Olen ollut 4 kk uudessa työssä ja yksi tyyppi on parhaillaan taas saikulla kolmatta päivää. Aiemmin ollut 2 viikkoa jo ja muutamia päiviä vielä näiden päälle. Milloin on kaatunut kotipihassa tai on ripulissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä muuten samat on aina saikulla. Olen ollut 4 kk uudessa työssä ja yksi tyyppi on parhaillaan taas saikulla kolmatta päivää. Aiemmin ollut 2 viikkoa jo ja muutamia päiviä vielä näiden päälle. Milloin on kaatunut kotipihassa tai on ripulissa.
Varmaan alkoholilla jotain osuutta tähän.
Tasan pääsee. Meidän työpaikalla näitä tekosairaita on riittänyt. Ja oikeitakin hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeikää pitäisi laskea.
Eläkkeelle pitäisi päästä kun työvuosia on takana tietty määrä.
Suurimmalla osalla nyk. kuusikymppisistä työvuosia on 40, sen pitäisi ehdottomasti riittää.
Niin .2-3 henkilöä 30 hengen porukasta saikuttaa joka kuussa, moni ei milloinkaan. Pihassa vuosikymmeniä työskennellyt olen ja parhaillaankin