~~~3-kuumeilijat viikko 39~~~
Kommentit (25)
tädin kohtaamille =(
No, innostusta vaan uuteen kiertoon!
Kiitos vaan todella paljon tsemppaajille, mutta taas tein testin ja nega, Pregentillä tein ja ohjeissa on että 10min jälkeen ei saa katsoa testiin. Mutta siinä näkyy taaaas haaleaakin haaleampi haamuviiva ??? Se on kyl niin haalee ettei meinaa erottaa! (mutta ehkä vähän väriä, en tiedä)
Täytynee vissiinkin alkaa vaan odotteleen sitä tätiä, kun ei testin tulos ole toivottu... Tulis ny sit täti ettei kierto veny liian pitkäksi. Oireita ei oo muuta ku alavatsan mulahtelut ja jomottelu ajoittain, rinnat taas ei ole enään niin arat mutta jonkin verran kuitenkin....
olipas omaa napaa, mutta tää piinailu on tätä =) vai mitä?
mp73, yk21, kp 31/27-
mp73, toivoa niin kauan kuin täti pysyy poissa? Tuskin ne haamutkaan ihan tyhjästä tulee :)
Uusille tervetuloa!
Pahoittelut tädin yllättämille, onnea uuteen kiertoon.
Itellä tänään kp 12, alamahassa alkoi nyt aamulla tuntua "jotain", rintoja nippailee, voiskohan ovis olla jo nyt? Olisin veikannut, että vasta parin päivän päästä, samoin ainakin tämä vauvan ovislaskuri. Hämäävää on se, että "kipu" (ei oikein ole kipua) ei paikallistu enempää kummallekaan puolelle.
Toivottavasti mies jaksaisi jo tänään tehdä asialle jotain ;) oli eilen saunaillassa, voi olla aika väsynyt mies.
Mukavaa viikonloppua,
Bamboe kp 12/29-30 (-35) yk 6
Se mun omituinen vuoto lopput ossa eilenä, kaiken kaikkiaan sitä kesti nelisen päivää. En sitten tiedä, että mitä ois ollu...
Kattellaan....
Ihanaa, että on viikonloppu. Jotenkin olen ollut ihan kuitti koko viikon. Mukavaa levätä pari päivää. Aika vaiheikas viikko oli, kun otin lopputilin entisestä työpaikasta ja kirjoitin sopimuksen uuteen. Tähän päälle vielä muut kriisit ja kaikki mahdolliset muut ohjelmat niin alkaa välillä usko loppumaan omiin voimiin. En ole vuosiin (jos koskaan) itkenyt niin paljon kuin viimeisen kuukauden aikana. Väsyttävää hommaa sekin :) Mutta nyt siis viikonloppu ja fiilikset korkealla.
Kovasti tein lupausta, että en tikuta ovista tässä kuussa. Mutta... Himotestaaja iski! Oli niin ovistuntemukset jo kp 17, että oli pakko tarkistaa olenko oikeassa ja olin :) Erikoista on se, että taas sattui samalle päivälle kuin 2poj@näidillä! Kierto vaihtelee mitaltaan, mutta ovulaationi siirtyy aina siihen missä 2poj@näidilläkin. No seksit on ollut aika vähissä. Jos olisi tärpännyt, olisi vauva tullut lauantain seksistä, kun ovulaatio oli maanantaina. Aika epätodennäköistä. Aikakaan ei ole paras mahdollinen tuon työpaikanvaihdoksen takia. Toisaalta juuri nyt se sitten voisikin tärpätä, kun aika ei olisi se paras mahdollinen. Kieroa ajattelua :) Viime kuussa oli tässä vaiheessa jo vaikka mitä oireita. Nyt ei. Ja olen varma, etten ole raskaana. Tänään tosin tuli tunne, että toisesta rinnasta tuli tippa maitoa ja sellainen hassufiilis tuli myös kakkosesta reilusti ennen plussaa. Varmaan tuokin oli ihan mielikuvituksen tuotetta.
Jännääjiä oli ainakin Mp73 -> kovasti peukkuja! Ja muillekin kenellä jännättävää on.
MammaMia kp öööö, mikähän se nyt on.... oisko 22 / 27-33, yk 3
hei, täältä kauhean flunssan kourista..
tilanne täällä olis nyt tämmönen: eka yrityskierto meneillään ja kolmonen olis toiveissa. Ei oo minkäänlaista tietoa kierron pituudesta, aina ollu tosi epäsäännöllinen kierto. Kuopuksesta plussasin kp 35, esikoisesta en muista. Nyt kp 37 eikä mitään merkkiäkään menkoista mut ei mitään oireita raskaudestakaan. Testasin ekan kerran kp27 ja 28 ja molemmilla kerroilla ilmestyi testiajan JÄLKEEN tosi haalea haamu (ja nämä siis testasin tollasilla prisman testeillä). Vähän tuon jälkeen (muistaakseni kp31) testasin clearbluella ja siihen tuli myös tuon ajan jälkeen haamu. Nyt sitten kun oon tuonkin jälkeen tehny kaks testiä niin molemmat selviä negoja. Ei tiiä mitä tässä uskois. Vois ne menkat alkaa jos ovat alkamassa, mä menetän kohta järkeni tämmösen kanssa :( mun tuurilla tää on joku ihan sika pitkä kierto..mitä luulette, voikohan tuo enää tuosta plussaksikaan muuttua kun kp on jo noin paljon??
kp 37/?