~~~3-kuumeilijat viikko 39~~~
Kommentit (25)
mp73: peukkuja pidetään täällä, toivottavasti saat kunnon plussan!
Kovin paljon en itsekkään ehtinyt lueskella noita vkonloppuisia joten tulee nyt lähinnä tätä omaa napaa.
Taisin jo mainitakin siitä kp 15-16 punertavasta valkkiksesta joka siis on nyt poissa. Kakkosen kohdalla oli samat oireet ja silloin olin ihan varma että tärppäsi(ja niin siis kävi), mutta nyt en kuitenkaan uskalla luottaa kun on vasta yk 1. Mitään muita oireita en ole ainakaan vielä havainnut, tai no eilen oli hieman päänsärkyä ja pahaaoloa, mutta lasken ne kuitenkin vähäisyydellään kuvitelman piikkiin. Alun perin ajattelin testailla vasta 5.10. kun tuo kiertoni on niin ailatelevainen, mutta nyt sitten päätinkin että testailen jo 29.9 eli siis viikon päästä. En tiedä miten tässä kestetään sinne asti kun nuo pari testiäkin on tuolla kaapissa. Onneksi sentään vkonloppu ollaan poissa kotoa, niin ei tarvitse kestää kun perjaintai ilta-päivään. Pitäisi keksiä kaikkea tekemistä että unohtaisi tämän tukalan odottamisen.
Mutta tämä tältä päivältä, PLUSSARIKKAITA-AJATUKSIA lähettelen teille kaikille!
On ihana syksyinen ilma, taidetaan mennä pojan kanssa ulkoilemaan kun flunssatkin on jo kärsitty!
Pihlajankukka, yk 1, kp 18/24-30(21-37)
Hyvää alkanutta viikkoa! =)
Täällä on puuhailut puuhailtu viikonloppuna. Eiköhän pitäisi riittää, kun touhuja on ollut kp 8, 12, 14 ja 15. Vähän kuitekin epäilyttää, kun nuo oli niin tiuhaan, että minkälaatuisia siittiöt ovat ja niitä ei varmaan ole tuossa viimeisessä yrityksessä paljoakaan. Ja mies on ollut kipeä jo 2 viikkoa ja minulla edelleen korva kipeä. Kirjoitin nämä jo eilen, mutta kirjoitanpa vielä, kun ei nyt alkuviikosta ole mitään uutta asiaakaan. :) Nooh, mutta sitten taas odotellaan n. 2 viikkoa... Mieli on kyllä taas epäileväinen, että mitenköhän kävi. Ennen ovista pystyy yleensä ottamaan rennommin, mutta oviksen jälkeen ajatukset pyöriin siinä, että onnistuiko vai ei. :/ Vaikka pitäisi olla ajattelematta koko asiaa.
ON: Luulisin, että eilen oli ovis, koska aamupäivästä oli sellainen kirvelevä kipu oikealla alavatsassa. Etsin sanalla "kirvelevä kipu, ovulaatio" eilen Googlesta tietoa ja tuo kirvelevä kipu liittyy yleensä siihen kun munarakkula puhkeaa (?) ja munis irtoaa (olikohan oikein?). Ja jomotti koko alapäätä ja nivusia. Eiköhän se ovista ollut.
mp73: Toivon kovasti, että nyt saisit sen kauan odottamasi plussan! :) Paljon peukutuksia!! bd bd bd bd! :)
kp 16/26-30
Täällä myös piinaviikko menossa. Toiveet eivät ole kovin korkealla, mutta kummasti aina vessassa käydessä kurkkaa pöksyihin, että joko on tullut ruskeata tuhruvuotoa. Sillä pienellä tuhruvuodolla menkat aina alkavat.
Viikonloppu meni ihanasti laivalla risteillen. Tanssin itseni aivan läkähdyksiin, einkä uhrannut ajatustakaan vauvalle tai raskaudelle. Pistin vaan rennosti bailaten, ja se teki kyllä tosi terää. Pitäis varmaan käydä useammin ulkona tuulettumassa.
Tosin kävi ärsyttämään kun kaikilla miehillä laivalla tuntuu olevan vain yksi päämäärä - päästä jonkun naisihmisen pöksyihin. Eikö miehillä todellakaan ole enää aivoja muutaman paukun jälkeen?????
Toivotaan nyt kaikille oikein onnistunutta kiertoa, ja mennään sitten tutulla porukalla odottajiin :)
Harakkahuttu kp26/28 yk14
Nyt ei voi muuta kuin olla huuli pyöreänä. Mulla on nyt kp15 ja eilenä tuli veristä vuotoa vähäsen, kuten myös tänään. Lähinnä pyyhkiessä, mutta silloin tällöin ihan pikkuhousunsuojaan saakka. Siis mitvit? Mulla on aiemmin oletetun oviksen aikaan tullut yhden päivän aikana vuotoa pyyhkiessä paperiin, mutta tämä on vähän runsaampaa ja todellakin nyt kestää toista päivää. Ihan kun olis minimenkat tai jotain. Vaakamamboa meillä harrastettiin kp 8 ja tänään.
Hyvät ja huonot arvaukset otetaan vastaan :)
DeFeis: kirjoittelin tuossa muutaman jutun ylempänä tuosta samasta. Eli ainakin kakkosta odottaessa oletetun kiinnittymisen aikoihin tuli hyvin vähäistä veristä vuotoa pari päivää ja nytkin oli punertavaa valkkista kp 15 ja 16, olen miettinyt että voisiko olla tuosta kiinnittymisestä johtuvaa ja kovasti tietysti toivon että olisi.
Pihlajankukka yk 1 kp 18/24-30(21-37)
Erityisesti mp73 ja 2pojanäidille tsempitykset, samoin muille piinaajille, ovistelijoille ja yrittäjille paljon plussatuulia. Oliko joku plussakin? Onnea matkaan! Siitä on hetki aikaa, kun viimeksi kirjoitin. Välillä olen käynyt pinoa lukemassa, mutta koittanut pitää kuumeilun aisoissa, ettei hurahda ihan käsistä tää odotuksen odotus..
Nyt tulin kuitenkin linjoille ihmettelemään olotilaani. Mulla on ihan ihme tilanne, kun menkkojen piti alkaa eilen. Ja kai ne tavallaan alkoivatkin, mutta vuoto on ihan ihmeellisen niukkaa. Kuitenkin sen verran, että voi sanoa että on vuotoa. Ja alamaha on niin turvoksissa ja ihmeellisen tuntoinen.
Tänään on kp 28/27-29. Tiedän, että tuhrua voi tulla jos oliskin tärpännyt, mutta kuinka paljon sitä voi tulla, että olisi toivoa olla raskaana? Mulle tavalliset menkat nämä ei ole (ainakaan vielä, voihan olla että tästä vielä niagara saadaan). Eilen testasin negan, ennen kuin vuoto alkoi.
Uusi oire entiseen elämään verrattuna on se, että mulla on etova olo ennen menkkoja, jota saattaa kestää useita päiviä. En tiedä mistä sekin tulee, varmaan jännitän alkaako menkat vai ei, ja saan kehiteltyä itselleni oireita.. Tosi bimbo olo, tätä ei kehtais missä seurassa vain alkaa ruotimaan :)
Uutta testiä en uskalla tehdä ihan heti, pitänee odotella mihin suuntaan vuoto muuttuu. Arvatkaa vaan, kuinka kovaa pelkään että se muuttuu runsaaksi ja kuinka toivon että loppuis ja tuloksena olis kaks viivaa tikussa... Jännää jännää. Täytynee koittaa ottaa tästäkin fiiliksestä ilo irti, kun näillä näkymin meidän viimeistä vauvaa tehtaillaan.
-Ellamia yk4
Kiitos vaan tsempityksistä! Niitä kyllä tarvitsenkin, onhan tätä kuumeilua jo kestäny niiiiiin kauan.
Harakkahuttu: Me mennään samoilla päivillä =) Siirrytäänkö yhdessä odotuspuolelle??? Oletko testaillu? bd peukutuksia kovasti!
Muillekin tsempitystä kovasti!!!! Vois kyllä tulla plussia runsaasti tähän kiertoon!!!!
On: Maltoin olla testaamatta, mutta tiukkaa teki! Mulla on kaksi halpistestiä vielä kaapissa. Josko huomenna tai perjantaina testailen, ellei täti per...
vaan ennen sitä kurvaa paikalle. Oireita ollu aika niukasti, viikko sitten kovat alavatsa kivut/viiltelyt. Nyt vaan ajoittain jomottolee tai muljahtelee, rinnat on vaan aavistuksen arat (niinku ennen tätiä)... Paleltaa kylläkin useasti päivässä ja hieman ollu päänsäryn kanssa ongelmaa (oireet edellisistä raskauksistani) siis toi päänsärky... No mitäs tässä jaarittelemaan!
Ai niin, minulle jatkettiin työsopparia vuoden loppuun ja vuoden vaihteessa se muutetaan luultavasti (jos kaikki menee niinku pitää) niin toistaiseksi voimassa olevaksi!!!! Nää määräaikaisuudet loppus vihdoin ja viimein!
Josko huomiseen maltan... =)
Vielä kerran plussaonnea kaikille!!!!
mp73, yk21, kp 28/27-
Eilen oli vatsa löysällä, ja tänään ilmestyi jo ruskeaa tuhruvuotoa. Vatsaa särkee ihan tuttuun tapaan, joten hyvästi odotuspuoli. Täällä tulen olemaan ensi kuussakin, mitään ihmettä en jaksa edes odottaa, vuodoksihan tämä tästä taas muuttuu.
Saattaa olla että menen taas menkkojen ajaksi nuolemaan haavoja, mutta palaan joukkoon taas uusin toivein ja voimin noin viiden päivän päästä.
Parempaa onnea muille :))
Harakkahuttu kp 28/28 yk 14
Harakkahuttu; mulla aika samat fiilikset täällä, aamulla alkoi vuoto joka ei ainakaan vähenemään päin ole:-(
Tänään siis 16dpo, joten se voi siis olla pitempi kuin 14 päivää tuo väli. Outoa on se, että kaikki mun kuvittelemat (?) raskausoireet on tänään jatkuneet ihan samana kun tähänkin saakka. Ruumiinlämpökin edelleen ylhäällä. Ja pms-finnit ja vitutukset poissa, kamala väsymys tilalla vaan.... Ei taas mene jakeluun ollenkaan mulle miksi näin..? R-testi on sii kuitenkin koko ajan nega ollut, ma viimeeksi.
Toivottavasti meistäkin nyt joku sais kunnon plussan testiin ja voisi sitten puhallella plussatuulia meille muillekin! Koitetaan jaksaa kaikki tätä jatkuvaa seksin harrastamista:-P
Lounis kp 1/30-63 kai
ja plääh myös täältä!!!!
Flunssa täällä jatkuu.. olo ei enää tosikipee, mut en ihan kunnossakaan.. onnex muut perheessä ok! En päässy testaamaan asti, täti yllätti su aamuna.. kp31. Eli huonovointisuus johtui flunssasta kun sitä ajoittain vieläkin.. =( Onnex vuoto loppumaanpäin enkä ole ollut kipeenä menkkojen takia, vähän runsaan laiset.. Eli nyt mennään kuitenkin lääkärin ohjeen mukaan..Yhdessä harmiteltu miehen kans et olis voinu täti kurvata ohikin.. ehkä paremmalla onnella tähän kiertoon..
Viikonloppuna tehtiin pihahommia urakalla.. nyt on talossa rännilaivot ja ulkonurkat muutenkin kunnossa! Mies siirsi useamman kauhallisen lisämaata ja kylvettiin vähän nurmikkoo (narsisseja siirtelin) Pihasuunnitelmaa on kiva käydä pikkuhiljaa toteuttamaan.. toki meillä olisi mielenkiintoa toteuttaa jo enemmänkin mut piha kun ei vielä ihan meidän (anoppi osoitti jo mieltään noistakin puuhista)
Meillä nautitaan tästä jatkuvasta seksin harrastamisesta (ainakin tällähetkellä!!) Tuntuu et ainakin välillä kunnon rakastelu auttaa mielipahaankin.. mulla tätä mielipahaa on tässä ollunna..
mp3 testasitko jo? oireet aika lupaavia ollu jo pidemmän aikaa!!
Plussatkaa joku niin saadaan me muutkin vähän toivoa..=)
=)mami kp4
Kolmosta kuumeillaan täälläkin, ennestään kaksi poikaa vm. 2004 ja 2006. Meillä ollaan tällä hetkellä tulee jos on tullakseen -fiiliksellä, kuume on mulla kyllä kovenemaan päin, mies vielä vähän sulattelee asiaa. Olisi se vaan niin ihanaa vielä kerran kokea se kaikki vauvantuoksuinen ihanuus!
Ja sitten vähän omaa napaa, eli mielestäni petipuuhat osuivat hyvin ovisaikaan, joten nyt sitten jännäillään tärppääkö vaiko ei. Odottavan aika on pitkä...
Surkki kp 16/25-37
Niin se viikko on taas kohta vierähtänyt. Nopeasti aika kuluu. Minulla on ollut paljon asioita hoidettavan tällä viikolla, joten sen takia tuntuu varmaan että viikko on mennyt nopeasti. Ja ei tietty hirveästi ehdi ajattella tätä vauvan yritystä.
Sain uuden antibioottikuurin... blaah. Nyt ainakin tuntuu ettei varmasti onnistu. :/ Vaikka lääkäri sanoi ettei haittaa vauvan yritystä, mutta kutienkin sitä ajattelee haittavaikutuksia. Nyt ei ole muita "oireita" kun että rinnat on arat. No, eihän muita voikaan vielä olla, mutta tuo nyt ainakin. Se ei taida kertoa vielä mitään.
Kaikille tsemppiä ja hyvää loppuviikkoa! =) En varmaan ehdi tänne viikonloppuna.
Kp 19/26-30
Yritin pari päivää sitten laittaa viestiä, kun vauvapalsta oli vähän aikaa toiminnassa mutta eiköhän sitten lähetyksen aikana taas tämä mennyt epäkuntoon ja sinne meni viesti jonnekkin avaruuteen...plääh :\
No piinaviikkoa täällä vietetään, joskin en tiiä kuinka kauan. nyt on kp 33 ja huomenna tulee kaksi viikkoa täyteen siitä, kun olin tuntevinani oviksen..
Olen ollut aika odottavasin mielin asian suhteen, kun vähän kummallisia oireita on ollut (esim.ihmeellisen väriset rinnanpäät ja tissit kipeytyivät outoon kierronaikaan 2 pvää oviksen jälkeen), mutta tänä aamuna ei tehnyt edes mieli nousta sängystä sillä huomasin heti herätessäni että tissit eivät ole enää yhtään arat ja se yleensä tarkoittaa sitä että kun raahaudun aamupissalle niin menkat alkavat... Oireet ovat siis nyt kadonneet, mutta menkkoja ei vielä ole näkynyt. Kroppa tuntuu semmoiselta kun menkkojen alla, että viimeistään huomisaamuna alkaa vuoto....
No semmoinen 0.01% toivonkipinä kyllä vielä kytee.. jossei menkkoja tuu niin testata ajattelin huomenna aamulla (kaksi viikkoa oviksesta) ja jos on nega niin sitten pakko varmistaa lauantai-aamuna kun illalla olisi saunailta - tietää mitä juoda ;) Mutta ekassa raskaudessani tissikipu-oireet eivät loppuneet missään vaiheessa kun vasta jossain viikolla 9 tai 10 joten eipä tämmöinen oireiden loppuminen hyvää voi luvata :(
Summa summarum; testit taitavat säästyä sillä menkkoja odotan... plääh siis täältäkin ja myötätuntohali muille pläähättelijöille :(
Terkuin manna kp 33 / 30-31 (viime kierto ihmeellinen 38)
testasin aamulla.... tulkitsen negaksi. Ensin ei mitään, testiajan jälkeen haaleaakin haaleampi ehkä viivanpaikka vain.... pas...! Mutta uusia oireita tullu tänään, rinnat aremmat ku koskaan ja alavatsa mulahtelee ovelasti ja ajoittain ehkä kipeäkin. En tiedä olenko ovuloinut, gyne lupas soitella heti kun verikoe tulokset siitä tulee. Tätiäkään ei kyllä näy, joten toivoa vielä on! bd
Testaan ehkä seuraavan kerran la tai su, katsotaan ny.
Mannaryyni tulehan sit heti kertomaan testitulos!
mp73, kp 29/27-
Me päätimme siirtää yritysprojektin aloituksen tammikuuhun . Oli jo kierukanpoisto varattuna, mutta alkoi molempia jännittää, ja todettiin ettemme ole ihan valmiita tähän projektiin vielä. Pitäis oikeasti moni asia saada järjestykseen alkaen työkuvioista ja asunnon vaihdosta. No, tuskin ne tammikuussa täydellisesti on, koskas niin olisi. :D Mutta päivä on nyt sitten 13.1., ja kierukanpoistoaika varattuna sinne, ja sitä ei sit enää siirretä ...:)
Nyt on ihan helpottunut olo, mulla varsinkin oli kriisi sen kanssa, että jos/kun tämä yritys on sitten viimeinen meille, niin haluisi lähteä siihen heti täydellä innolla eikä arvellen et haluaako vai ei...
Nyt sit foolihappoa popsimaan täs yritystä odotellessa ja kaikista niistä jutuista nauttimaan, jotka sit jää vähemmälle. Miten muuten ootte ratsastusasioihin suhtautuneet, kuinka pian sit pitää lopettaa jos joskus raskautuu??
mp73: db db db sulle soisi plussan tulevan, oireet lupaavat. zemppiä piinailuun!!
mannaryyni: sulle kanssa zemppiä piinailuun. db db db
Surkki: tervetuloa ja toivottavasti lyhyt vierailu tässä pinossa ;) (ymmärrät varmaan huumorin kukkasen viestissä)
mami79 pahoittelut tädistä, onneksi teillä vauvantekopuuhat on mielekästä, eiköhän pian tärppää. Inhottavaa jos hampaat irvessä, ovistikku toisessa ja kalenteri toisessa puuhastelee
harakkahuttu onnea uuteen kiertoon!
lounis: pahoittelut
omaa napaa...
kävin tiistaina verikokeissa (km takia) ja kaikki oli ok. hormoonitaso oli matala. ovis oli ehkä ti/ke akselilla ja nyt sitten siitä laskeskelen noin 2 viikkoa. onneksi jotain edes tapahtuu kropassani, niin saan kierron kulusta jotain selvää.
Kyllä on kaiho mieli vielä km takia, mutta yritän olla ajattelematta asiaa. Onneksi on sen verran kaikenlaista puuhastelemista että asia ei kokoajan pyöri mielessä.
aamupuuhiin..
mimosakukka
Tein aamulla Clearbluen testin ja se oli ihan puhdas nega :( Joten se siitä sitte, eiks CB:n pitäis olla aika herkkä testi jä paljastaa tulos jo pari päivää ennen...?
No, tätiä ei näy eikä kuulu ja olokin on aikalailla normaali; hieman arat tissit mutta taitaa sittenkin olla tavallista menkoista johtuvaa :S
Parempaa onnea muille testailijoille ja piinaajille; ainakin mp73:n oireet kuulostavat niin uskomattoman lupaavilta että pidän yhä peukkuja!! Voisiko sen tekemäsi testin kuitenkin lukea haamujen haamuksi, joka tuosta vielä tulee vahvistumaan...? ;)
Mimosankukalle jaksamista *hali*
terkuin manna kp 34 / 30-31 (viime kierot 38)
Nyt on keskiviikkona jätetty pillerit poissa ja menkat alkoikin sitten tänään.
Nyt tulee tosi tyhmä kysymys... Kun mulla alkoi menkat tänään, niin onko se nyt
sitten kp1?
Mä en ole koskaan oikein ajatellut asiaa, varmaan kannattaisi niin älyisi itsekin vastauksen, mutta... =)
Eli nyt siis olen virallisesti kolmosen kuumeilija, vaikka aiotaan kyllä mennä tjotilla, ettei tulisi otettua liikaa stressiä asiasta.
terv. Omppu
Tervetuloa messiin Omppu0406!
Niin mulla sitten tätikin porhalsi paikalle joten ei tullut alkukesän vauvaa :\
Joten taas alkais alusta; kp 1 (samalla vastaus Ompulle eli kyllä, eka menkkapäivä on kp 1 ja siitä sitten niitä lähtee kertymään)
Eiköhän tää tästä... Nyt nielen pettymykseni ja katse seuraavaan kiertoon. Täytyy varmaan hankkia noita ovistikkuja koska kiertoni heittelee noin paljon välillä 30-39 joten olisi hyvä jotenkin saada varmistettua tärppipäivät sitten ensi kuussa.
Huokaus.
Mukavaa viikonloppua muille ja tuokaa pliis uusia plussauutisia tänne :))))
t. manna kp 1 / 30-39
En ehtinyt lukea viikonlopun kirjoituksia nyt, kun pikaisesti ruokkiksella kirjotan.
Pahimmat piinapäivät meneillään, kääks! Tein aamulla malttamattomana testin, mutta kas kumma negahan se sieltä tuli, roskishaamu tuli kyllä myöhemmin.. Nega mikä nega! Yritystä ei ainakaan ole puuttunut tässä kierrossa! Toivon todellakin että kova yritys palkittais... Jään haaveilemaan!
Plussaa kaikille toivottaen
mp73, yk21, kp 26/27-