Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestuttaa...

16.02.2006 |

Testasin toissapäivänä PASplussaa. Tänään tuli päivällä haaleaa vuotoa, ihan vain pyyhkiessä kylläkin... Alavatsa on todella painavan tuntuinen ja muutaman kerran on vihlaissut hiukan.

Tiedän, että vuotoa voi tulla raskauden aikana, itseasiassa edellisessä raskaudessa sitä olikin hiukan alussa. Mut noin voimakasta painontunnetta en muista ennen olleen.

Tietysti oon jo miettinyt että keskenhän se menee...

Onko muilla ollut vastaavaa?? Ja onko tullut keskenmeno näillä oireilla?

Mulle siirrettiin 2 alkiota, joten tietysti jos molemmat olis kiinnittyneet, niin painontunne ehkä vois olla sitä...

Kamalaa, kun ensin on riemusta 7nnessä taivaassa, ja sit seuraavaks saa alkaa taas pelätä, ettei hommasta tuukaan mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painontunteesta en osaa sanoa mitään, mutta kuten itsekin kirjoitit, pieni vuoto ei vielä todista mitään. Itselläni sitä oli ekassa raskaudessa ja on myös nyt toisessa. Taitaa olla aika yleistäkin.

Onnea matkaan!!

-Tua

Vierailija
2/3 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisitkin olla vko 4 PAS pinossa ainut plussannut? Minä olin vko 5 pinossa.

Oletkin ehkä lukenut että ennen plussaa mulla oli kirkasta vuotoa illan ajan, ihan siteeseen asti ja kovat menkkakivut. Itse vähän epäilin että olisiko toinen alkio saanut aikaan tuon vuodon jos se ei ollut lähtenyt kasvamaan.

Sinullekinhan siirrettiin kaksi alkiota. Onko teillä lapsia ennestään? Kirjoittaisitko taustaa? Mun taustaa on tuolla lapsettomuuspuolella plussaviestissä=)

Muuten tuttu tuo tunne että ensin suunnaton ilo (eilen siis testasin plussaa) ja tänään jo suuri huoli ja pelko että mitenkähän tässä käy. Eilen oli vielä niin levollinen ja turvallinen olo että nyt kaikki onnistuu (2km takana) ja tänään tämä. Eihän sille mitään voi jos km tulee, näillä viikoilla se tapahtuu jos on tapahtuakseen. Itse siihen ei valitettavasti voi vaikuttaa.

Toivottavasti vuoto loppuu ja on aivan harmitonta ja asiaankuuluvaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nuo pelot kuuluu asiaan. Minulla on kokemusta kahdesta ivf-raskaudesta, yhdestä luomusta ja nyt rv17 clomivauvan odotuksesta... ja Aina sama vuorottelu riemun ja pelon kesken, ensin riemu plussasta, sitten alkaa pelot siitä mikä kaikki voi mennä pieleen, sitten riemua aina onnistuneen ultran ja sydänäänien kuuntelun jälkeen, sitä riemua kestää suunilleen sen päivän, sitten hiipii taas uudet pelot mieleen... Monesti toivon että kunpa sitä vois vain iloita ja nauttia, mutta kun ei uskalla. Kun lapset on syntyneet niin päivittäinhän heistä riemua ja ylpeyttä tuntee, mutta myös huolta joka ikinen päivä... Eli tätä se tulee aina olemaan=). Meni vähän asian laidasta mutta menkööt... paljon onnea plussasta ja oikein paljon tarrasukkia vauvalle/vauvoille=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi