Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4313)
Lähtis loputkin menee. Liikaa raskaita hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitin ylläpidolle ketjusta. Lukitaan varmaan kohta.
Kaikki siirtyvät sitten uuteen Miks Salkkareissa -ketjuun.
Sun fantasioissas. Sä siirryt sinne yksin runkkaamaan jollekin paska sarjalle.
Kaikki tietää kuka on suurimman osa näistä trollaus postauksien takana. Käyttää omissa järkevissä viesteissä samoja sanoja. Mut älkää välittäkö. Menkää vain ohi ja jääkö hänen juttuihin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietää kuka on suurimman osa näistä trollaus postauksien takana. Käyttää omissa järkevissä viesteissä samoja sanoja. Mut älkää välittäkö. Menkää vain ohi ja jääkö hänen juttuihin kiinni.
Ehkä harhoissas. Aika moni käyttää samoja sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta trollaaminen. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Itke lisää harhoissasi.
Spekulointi toimis jos sarja olis parempi. Ei kiinnosta paskajuonet pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mitään trollaa kun olen täysin kypsä näihin jatkuviin Rantabaari hahmojen tyrkyttämiseen, pano ja kailotus juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä mitään trollaa kun olen täysin kypsä näihin jatkuviin Rantabaari hahmojen tyrkyttämiseen, pano ja kailotus juttuihin.
Kypsä olen ahtaisiin setteihin ja raskaisiin hahmoihin.
Vierailija kirjoitti:
Anniina tajusi kuolla toisin kuin rahvas majatalon kailottaja. Toivottavasti Salla saa sydänkohtauksen ja kuolee.
Sut pitäisi heittää suljettuun koppiin, sairas paska.
Spekuloijat pitäis heittää keskenään Amandan seinien sisäpuolelle.
Raskasta se silti on että tänään on tullut melkein 10 sivua tätä samaa turhaa paskaa, jossa ei ole mitään sisältöä. Pelkkää valitusta valituksen perään.
Nyt riitti! Ilmiannan koko ketjun. Missään ei saa spekuloida rauhassa.
Jotkut spekuloijat eivät osaa erotella fiktiivistä hahmoa näyttelijästä.
Vierailija kirjoitti:
Raskasta se silti on että tänään on tullut melkein 10 sivua tätä samaa turhaa paskaa, jossa ei ole mitään sisältöä. Pelkkää valitusta valituksen perään.
Hieno homma. Määrää lisää mistä saa puhua. Onneksi olkoon parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei saa koskaan tietää ejakuloiko Jiri kuolleen Anniinan päälle.
Erikoinen asento verirulpan saaneella, makaa tikkusuorana.
Anniina ei maannut tikkusuorana. Katsotteko te edes sarjaa vai teettekö tulkintoja kuvien perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Nyt riitti! Ilmiannan koko ketjun. Missään ei saa spekuloida rauhassa.
No voi kyynel. Itke lisää ja mene runkkaamaan muualle.
Mäkätät, komentelet, määräilet. Ihan yhtä paha kun äitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei saa koskaan tietää ejakuloiko Jiri kuolleen Anniinan päälle.
Erikoinen asento verirulpan saaneella, makaa tikkusuorana.
Anniina ei maannut tikkusuorana. Katsotteko te edes sarjaa vai teettekö tulkintoja kuvien perusteella?
Mulle riitti pari kohtausta katsoa kun tuli mukaan. En niitäkään kunnolla.
Salaperäinen hahmo soittaa Minna Laurikaiselle joka ottaa moottorisahan mukaan. Amandassa tapahtuu verilöyly.