Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13426)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joannan ja Noelin riidat ei kiinnosta, koska tietää et panoksihan se menee.
Ei kiinnosta ne hahmot yhtään. Pelkkää jankkausta ja pitkitystä. Joanna oli alunperinkin huono ja ei mitään kiinnostavaa roolia koskaan ollutkaan. Pelkkä täytehahmo.
Kurkistuksen perusteella Joanna pistää jutun Noelin kanssa poikki. Jostain hän hermostuu huoneessaan Noeliin ja käskee hänen painua helvettiin. Arvatenkin hänen työt Noelin firmassa loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Cafe Moose vaihtuu Cafe Kaino.
Tärisevät seinät syytä purkaa pois ja lopettaa kaikenlainen liiketoiminta siinä feikissä tilassa.
Ei niitä pureta. Kahvilaan tehdään remonttia.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/salkkarit-kurkistus-julki-hahmo-uhm…
Alissa on lähdössä ja Jiri tulossa. Kuinka käy?
Dahlia ei usko Aaron olevan oikeasti vegetatiivisessa tilassa. Dahlia menee Aaron luo, jolloin Aaro yllättäen herää..
AARO EI HERÄÄ. DAHLIA NÄKEE UNTA, ETTÄ AARO HERÄÄ JA...
Keskiviikko 16.9 Akinhivutus.
Kysymys. Hivuttaako Aki jotain vai hivutetaanko Akia. Jäi mieleen viikon kurkistuksessa Akin toteamus, mä en halua että mun yli kävellään. Onko Akilla jokin vastaveto Noelille?
Muuten. Aki on velkaa Alissalle 100 000€. Moose meni 200 000 eurolla joten puolet siitä. Vähän vaikea sanoa, maksoiko Noel siitä liikaa. Riippuu siitä, omistiko Aki ja Alissa Moosen kiinteistön myös vai ovatko siinä vuokralla. Jos kiinteistön omistajia, ei siinä olisi kannattanut pitää mitää Moosea vaan vuokrata se jollekin ja saada siitä hyvää kk vuokraa, perseilemättä jossain Moosessa Lattejen kanssa.
Miks muuten kukaan ei tilaa Moosessa enää Latte kahvia?
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikko 16.9 Akinhivutus.
Kysymys. Hivuttaako Aki jotain vai hivutetaanko Akia. Jäi mieleen viikon kurkistuksessa Akin toteamus, mä en halua että mun yli kävellään. Onko Akilla jokin vastaveto Noelille?
Muuten. Aki on velkaa Alissalle 100 000€. Moose meni 200 000 eurolla joten puolet siitä. Vähän vaikea sanoa, maksoiko Noel siitä liikaa. Riippuu siitä, omistiko Aki ja Alissa Moosen kiinteistön myös vai ovatko siinä vuokralla. Jos kiinteistön omistajia, ei siinä olisi kannattanut pitää mitää Moosea vaan vuokrata se jollekin ja saada siitä hyvää kk vuokraa, perseilemättä jossain Moosessa Lattejen kanssa.
Miks muuten kukaan ei tilaa Moosessa enää Latte kahvia?
Sinulle vastaus. Aki valittaa Kristianille ja Henrikille Noelin käytöksestä. Henrik kysyy, mitä Aki aikoo tehdä.
– Varmistaa, ettei mun yli kävellä ilman seuraamuksia, hän vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaron "herääminen" oli loppujen lopuksi Dahlian painajaista.
Jotenkin arvasin, kun Dahlia kaivoi sen veitsen esiin. Aarokin muka olisi täysin normaali. Kauneusunia Laitelan sohvalla :D
Miten Dahlia nukkuu sen makkaraleipien pyörittäjän sohvalla? On vajonnut alas!
Hyvä kysymys. Dahlia oli aiemmin kaupalla ja yhtäkkiä heräsi Ismon ja Iisan seurasta painajaisestaan. Aika kummallinen hyppäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin arvasin, kun Dahlia kaivoi sen veitsen esiin. Aarokin muka olisi täysin normaali. Kauneusunia Laitelan sohvalla :D
Hyvä kysymys. Dahlia oli aiemmin kaupalla ja yhtäkkiä heräsi Ismon ja Iisan seurasta painajaisestaan. Aika kummallinen hyppäys.
Avaatko tätä vähän jos olet katsonut ennakot?
Olin väärässä, Salla sen kuvan laittoi itse.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Wikipediassakin lukee Maijan olevan Lailan kämppis? Lailalla ei käsittääkseni ole muita kämppäkavereita kuin Kerttu.
Mä hetken kanssa luulin, että Maija asuu nykyään Lailan luona mutta ilmeisesti ei. Olli luuhaa myös Lailan kämpässä kuin asuisi siellä ja muuten, miksi ei asu?
Aiemmin kirjoitin tänne, että Lailasta ja Kertusta tulee bestikset mutta nyt alan uskoa, Lailasta ja Kertusta tulee pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia Wikipediassakin lukee Maijan olevan Lailan kämppis? Lailalla ei käsittääkseni ole muita kämppäkavereita kuin Kerttu.
Mä hetken kanssa luulin, että Maija asuu nykyään Lailan luona mutta ilmeisesti ei. Olli luuhaa myös Lailan kämpässä kuin asuisi siellä ja muuten, miksi ei asu?
Aiemmin kirjoitin tänne, että Lailasta ja Kertusta tulee bestikset mutta nyt alan uskoa, Lailasta ja Kertusta tulee pari.
Tästä spekuloinnista Lailan ja Kertun väleistä, kannattaa muistaa ns. Salkkarit faktaa ja palauttaa muistiin seuraavat keskimäiset alkukemiat sarjassa ja miten ne sitten muuttui. Tässä jotain mitä itse muistan.
Miki Aki
Miki Linda
Linda Joanna
Viola Mira
Severi Henrik
Henrik Kristian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta Dahlia oli siis kaupalla etsimässä asetta jolla voisi listiä Aaron (tämä oli myös viikon kurkistuksessa). Tämän jälkeen Dahlia oli näennäisesti tapaamassa Aaroa ja kun olivat jääneet Aaron kanssa kahden kaivoi veitsen esiin, mutta Aaro heräsikin ja alkoi kuristamaan Dahliaa, joka paljastuikin nopeasti vain Dahlian painajaisuneksi. Dahlia oli oudosti päätynyt Ismon sohvalle nokosille. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta Dahlia oli siis kaupalla etsimässä asetta jolla voisi listiä Aaron (tämä oli myös viikon kurkistuksessa). Tämän jälkeen Dahlia oli näennäisesti tapaamassa Aaroa ja kun olivat jääneet Aaron kanssa kahden kaivoi veitsen esiin, mutta Aaro heräsikin ja alkoi kuristamaan Dahliaa, joka paljastuikin nopeasti vain Dahlian painajaisuneksi. Dahlia oli oudosti päätynyt Ismon sohvalle nokosille. :D
Kiitos. Mutta eikö sarjassa lainkaan selitetä tätä outoa Ismon sohvalle päätymistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Mutta eikö sarjassa lainkaan selitetä tätä outoa Ismon sohvalle päätymistä?
Ei ainakaan tällä viikolla. Kenties seuraavissa ennakoissa saadaan tähän selvyys.
Miksi Alissa ei tee rikosilmoitusta Akista ja Axelsson companystä?
Sen sijaan on aikeissa lähteä pois Pihlajakadulta?
Milloin Noel jää kiinni Elinan ja Matiaksen yliajoista?