Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (13426)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teinejä halutaan niin tulis Aamu Korhonen takas samanlaisena kuin nuorena. Ei näyttelijäkään ole ulkoisesti juuri muuttunut.
Aamu oli ja on varmasti edelleen yksi mun inhokeista.
Minun yksi suosikeistani. Oli räjähtävä persoona eikä mikään Olli Oksa.
Itse en voinut yksinkertaisesti sietää Aamua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teinejä halutaan niin tulis Aamu Korhonen takas samanlaisena kuin nuorena. Ei näyttelijäkään ole ulkoisesti juuri muuttunut.
En voi sietää nykyistä Sallaa enkä uusia jaksoja muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mariannan raskaus on itselleni täysi mysteeri. Luuletteko, että raskaus menee loppuun asti? Nyt näkyy jos selkeä vatsakumpu, joka on tarkoituksella laitettu vaatteiden alle. Aletaan olemaan pian siinä rajoilla, että raskaus kesken mennessään olisi kohtukuolema eikä keskenmeno. En jotenkin jaksa uskoa, että uutta kohtukuolemaa tulisi näin nopeasti. Vai voisiko Mariannalla todella viirata ja hän ei koskaan ollut raskaana tai jos oli se on jälleen mennyt kesken ja elää jossakin omassa haavemaailmassa.
En usko että Mariannan raskaudesta tulee mitään. Aaron ja Mariannan lapsi ei oikein istu sarjan dynamiikkaan pidemmän päälle.
Aaro herää, vapauttaa jollain kierolla tavalla äitinsä vankilasta, Aarolle helppo keissi, kun polliissit ovat niin umpityhmiä ja surkeita, ryöstää vauvansa ja muuttaa asumaan korpimökkin äitinsä ja vauvan kanssa. Linta kuskaa "perheelle" ruokaa.
Unohdettaisi koko Vanalan suku vihdoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää nykyistä Sallaa enkä uusia jaksoja muutenkaan.
En mäkään tykkää Sallasta. Pakko sanoa ennen kuin väitetään, että tykkään. Kaikki ei vain tykkää kaikista eikä sille voi mitään.
Nykyisissä jaksoissa kaikki on huonoja. Siis aivan kaikki!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dani Liukkonen takas ja uudemmat teinit pois.
Tykkäätkö näistä ihan oikeasti vai onko nämä jo luokiteltavia nostalgia hahmoiksi? Minusta Dani oli surkea, samoin Victoria ja Samuli. Sen ajan hahmoista moni ei todellakaan iskenyt millään muotoa. Epäselviä tai huonoja näyttelemään.
Nämä on minulle luokkaa neutraalit hahmot. Kalervosta eteenpäin inhoan suorastaan kaikkia uusia isompia rooleja. Sivuhahmoissa ollut huomattavasti parempia kuten Raisa Korppa ja Ansku. Sit pääroolit vaan on tosi surkeita uusissa jaksoissa.
Sarja on ollut piristävä kun se majatalon kaakattaja on ollut lähes kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.mtvuutiset…
Kuvalla hämätään. Jiri ei saavu Pihlajakadulle vielä ensiviikolla. Jiri saapuu vasta maanantaina 21.9 jaksossa Taksin aina kaunihimpi kts. kuva https://www.telsu.fi/l/salatut-elamat_17396813.avif
Ensiviikolla palaaja on Salla kuva viittaa siihen https://www.mtvuutiset.fi/_next/image?url=https%3A%2F%2Fapi.mtvuutiset…
Ennakkojaksot varmaankin päättyvät Jirin comebackiin.
Jiri sais pysyä poissa.. Hänellä ensisijainen ajatus on jonkun pa....nen.. Hahmosta ei saa enää mitään uutta irti.
Onko näistä hahmoista pakko joka päivä vääntää? Itse en viitsi edes somehavainnoista kauhean useasti kertoa, kun kuitenkin menee samalle tasolle, että hahmoja vain toivotaan pois sarjasta.
Yllättävää, ettei tuosta Aaron heräämisestä ollut Seiskassa mitään. Tuntuu, että Maikkari alkaa spoilaamaan nykyään lähes koko viikon kerrallaan. Viikon päästä ennakoissa onkin jo jakso 4998.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päätyykö Johannes sattumoisin Suomeen? Vaikka olisikin vähän outoa, jos 16v:llä on rahaa lentää, mutta se lienee toissijainen asia. Ehkä hänkin haluaa mennä katsomaan sukulaisiaan samalla.
Pysykööt feikkihahmot vaan siellä.
Totta kai Johannes tulee vakituisesti sarjaan mukaan.
Johannes tulee sarjaan ja Iiro katoaa siinä syksyn aikana sitä mukaan kun Aaro jalkeille.
Ihan mielenkiinnosta, et oikeastiko palstalla on paljon nykyisten jaksojen vihaajia? Vai onks nää samoja naamoja, jotka tismalleen melkein sanasta sanaan jakaa samoja asioita Jodelissa. Kaikkialla vaikka ei katsota enää.
Minusta Tatu on ainakin aika usein hauska hahmo. Selkeästi uusia hahmoja vihataan pääasiassa täysin muilla perusteilla kuin ennen esim. missä lavasteessa työskentelee. Jos Sagan näyttelijä palaisi uudella hahmolla ja olisi poliisi niin haukuttaisiko hänetkin ahtaan vanerikopin poliisiksi ja toivottaisi ulos sarjasta?
Vierailija kirjoitti:
Miks Alissa ei tee Akista ja Axelsson companystä rikosilmoitusta vaan sen sijaan aikoo paeta paikalta. Luovuttaa. 😡
Sama juttu Sallan kohdalla, se ei nähnyt vaivaa selvittää miten Sampo juridisesti sai muka on ostettua koomassa olevan Cindyn osakkeet. Se vaan hyväksy vääryyden tilanteen. Näin tekee myös Alissa.
Joannan ja Noelin riidat ei kiinnosta, koska tietää et panoksihan se menee.
Keitä te veikkaatte, kun juhlajaksossa jonkun kaikki unelmat on toteutumassa ja toisen koko elämä menee pirstaleiksi ohikiitävässä hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Tatu on ainakin aika usein hauska hahmo. Selkeästi uusia hahmoja vihataan pääasiassa täysin muilla perusteilla kuin ennen esim. missä lavasteessa työskentelee. Jos Sagan näyttelijä palaisi uudella hahmolla ja olisi poliisi niin haukuttaisiko hänetkin ahtaan vanerikopin poliisiksi ja toivottaisi ulos sarjasta?
Mun mielestä sama näyttelijä (Susanna Snellman) ei vaan vois olla enää muu hahmo kuin Saga. Olis tosi tyhmä veto jos Dahliakin on vielä mukana sarjassa. Siinä jo yhtä monta hahmoa kuin Teemu Lehtilällä 😳
Harvalla näyttelijällä sivurooleissa ollut kahta hahmoa enempää. En oikeastaan tiedä muita kuin Sagan näyttelijän. Rajala oli ensin hotellin virkailija, Lauran sihteeri myöhemmin sosiaaliviranomainen, Pastori Maija Harjula myöhemmin Anneli Mansikka, Sirpa oli myöhemmin Marika, siinä oli sitten täysin eri kokoluokan roolitkin.
Vierailija kirjoitti:
Keitä te veikkaatte, kun juhlajaksossa jonkun kaikki unelmat on toteutumassa ja toisen koko elämä menee pirstaleiksi ohikiitävässä hetkessä.
Danielan ja Noelin unelmat menee pirstaleiksi mutta Aureen tai Liljan asunnoissa tapahtuu jotain... Huhuu... Mystistä 😎
Vierailija kirjoitti:
Sekin johtuu niiden käyttöasteesta. Eihän yhdestä kuulusteluhuoneesta tule kokonaista uskottavaa poliisilaitosta. Sellainen ei mene läpi pitkässä juoksussa.
Dani Liukkonen takas ja uudemmat teinit pois.