Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (12429)

Vierailija
12401/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kuvausviikko takana. Jonkun verran materiaalia jo ehti kertymään. Ainakin Akin, Alissan, Henrikin, Kristianin, Jennan, Karin, Sallan, Alexin, Kaspianin, Romeon, Noelin, Lindan ja Tatun näyttelijät ovat mukana.

Onhan Sagan näyttelijä ollut kuvauksissa myös?

Etköhän sä ihan kysymättäkin tiedä. Taitaa nyt olla mun kirjoittelut todella loppu. Mistään ei voi enää keskustella normaalisti ilman alapeukkua ja Sagan vetämistä mukaan.

Vierailija
12402/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://scontent-yyz1-1.cdninstagram.com/v/t51.82787-15/781459611_18626…

Siirtolapuutarhalla ollut ulkokuvaukset?

Ei ole. Sitä paitsi ei viikonloppuisin kuvata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12403/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli Nella on tosiaan tulossa käymään (ilmeisesti Lassen ja Jutan häihin), kiinnostaa nähdä Nellan ja Alexin kohtaaminen. Ja mikäli Alissa ja Alex ovat tuolloin vielä yhdessä, kiinnostaa nähdä myös Nellan reaktio siihen että Alex seurustelee nykyään Nellan ex-äitipuolen kanssa. 

Vierailija
12404/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli Nella on tosiaan tulossa käymään (ilmeisesti Lassen ja Jutan häihin), kiinnostaa nähdä Nellan ja Alexin kohtaaminen. Ja mikäli Alissa ja Alex ovat tuolloin vielä yhdessä, kiinnostaa nähdä myös Nellan reaktio siihen että Alex seurustelee nykyään Nellan ex-äitipuolen kanssa. 

Huvittavaa et oli eri näyttelijä silloin kun Nella oli tekemisissä enemmän Alissan kanssa ja lukittautui lapsena Amandan huoneeseen. Tilasi lohta ja perunamuussia Alissalta 🤣

Vierailija
12405/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kuvausviikko takana. Jonkun verran materiaalia jo ehti kertymään. Ainakin Akin, Alissan, Henrikin, Kristianin, Jennan, Karin, Sallan, Alexin, Kaspianin, Romeon, Noelin, Lindan ja Tatun näyttelijät ovat mukana.

Etköhän sä ihan kysymättäkin tiedä. Taitaa nyt olla mun kirjoittelut todella loppu. Mistään ei voi enää keskustella normaalisti ilman alapeukkua ja Sagan vetämistä mukaan.

Ei tarvitse olla niin negatiivinen sekä uhriutuva. Pitäisi relata enemmän.

Vierailija
12406/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo juuri kysyi Kallelta mahtaako Aaro selvitä ja Kallen mielestä mahdotonta sanoa. Parin kohtauksen jälkeen Marianna on viemässä vihannesta kotiin. Sitä paitsi vegetatiivisessa tilassa oleva ei pysty istumaan normaalissa pyörätuolissa. Pitäisi olla tukevasti kiinni. Tässä ei näytetty miten Aaro siihen tuoliin saatiin. Tai sitten Aaro yksinkertaisesti vain esittää.

Vierailija
12407/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla niin negatiivinen sekä uhriutuva. Pitäisi relata enemmän.

Mutta sulla on ok jauhaa Salkkareiden paskuudesta joka päivä? Ok.

Vierailija
12408/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma ja Taneli vois tulla takas.

Vierailija
12409/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra Frey ei pitänyt Salkkareihin paluuta mahdottomana 16 vuotta sitten. Samana kesänä joku latas Tanelin seisokin YouTubeen.

Vierailija
12410/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Henrikillä apinarokko kun se tärisee ja hikoilee, oksentaa ja on muutenkin kurjan näköinen?

Vierailija
12411/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit on ajautunut kierteeseen, jossa noin 2,5 vuoden välein on joku merkkipaalu.

Tammikuussa 2024 esitettiin 25-vuotisjakso ja syyskuussa 2026 tulee 5000. jakso.
Tammikuussa 2029 tulee 30 vuotta täyteen ja n. 2031/2032 tulisi 6000. jakso.

Tammikuussa 2034 tulisi jälleen 35-vuotiasjuhla.

Eri asia jatkuuko Salkkarit niin pitkään, mutta tajuatte pointin. 

Vierailija
12412/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salkkarit on ajautunut kierteeseen, jossa noin 2,5 vuoden välein on joku merkkipaalu.

Tammikuussa 2024 esitettiin 25-vuotisjakso ja syyskuussa 2026 tulee 5000. jakso.
Tammikuussa 2029 tulee 30 vuotta täyteen ja n. 2031/2032 tulisi 6000. jakso.

Tammikuussa 2034 tulisi jälleen 35-vuotiasjuhla.

Eri asia jatkuuko Salkkarit niin pitkään, mutta tajuatte pointin. 

Ei tällä Iiron tasolla ole jaksoakaan enää syytä jatkaa.

Vierailija
12413/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon alkanut pohtimaan, että Aki voisi olla Henrikin isä mutta vaikea sanoa että kuka se biologinen äiti sitten olisi? Larsin puoliso? Karin on vähän liian vanha, koska oli silloin jo lähemmäs 60, vaikka hankala sitä on sanoa näin jälkeen päin. Olisin ajatellut viisikymppiseksi. Toisaalta Malmivaara ja Kiuru molemmat olivat yli 45 kun tulivat viimeksi raskaaksi ja saivat lapsen.

Vierailija
12414/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu on jättesöpö.

Vierailija
12415/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon alkanut pohtimaan, että Aki voisi olla Henrikin isä mutta vaikea sanoa että kuka se biologinen äiti sitten olisi? Larsin puoliso? Karin on vähän liian vanha, koska oli silloin jo lähemmäs 60, vaikka hankala sitä on sanoa näin jälkeen päin. Olisin ajatellut viisikymppiseksi. Toisaalta Malmivaara ja Kiuru molemmat olivat yli 45 kun tulivat viimeksi raskaaksi ja saivat lapsen.

Itse olen tuota pyöritellyt lähinnä siksi, että erikoisjaksossa Aki tunnusta lapselleen suurimman salaisuutensa. Tylsä ratkaisu, jos salaisuus on Moosen laina/omistajuus.

Vierailija
12416/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ylivirittyneet ajatukset, ku alkanut kyttäämään onko alkanut tulemaan viitteitä muihin salaisuuksiin. Kolmen viikon aikana Lilja ja Aure on mainittu kahdesta ja selkeästi huomiota herättävästi. Monta kertaa heidät ehditään mainitsemaan tulevan neljän viikon aikana? Mutta entä muiden salaisuudet? Taalasmaiden, Nikkisten ja Laiteloiden. Ajattelin ensin Tatun vapaudut vankilasta kortin olleen jonkinlainen vihjaus.

Vierailija
12417/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tuota pyöritellyt lähinnä siksi, että erikoisjaksossa Aki tunnusta lapselleen suurimman salaisuutensa. Tylsä ratkaisu, jos salaisuus on Moosen laina/omistajuus.

Entä jos paljastuu ettei Aki olekaan Alissan biologinen isä? 

Vierailija
12418/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää jos näin on. Yhtä vakavasti otettava kuin Iiro, Satu ja Tuula.

Vierailija
12419/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää jos näin on. Yhtä vakavasti otettava kuin Iiro, Satu ja Tuula.

Olisi ainakin mielenkiintoisempi kuin tuo Moosen panttaus. 

Vierailija
12420/12430 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan Alissa sai Gunnarilta avioerossa?