Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7522)
Kari on oikeasti ihan minaton tossu 😁
Se mitä Sampo huomenna suunnittelee, jää toteutumatta kuitenkin. Meille nyt esitellään tota typerällä videolla uhkaamista uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Se mitä Sampo huomenna suunnittelee, jää toteutumatta kuitenkin. Meille nyt esitellään tota typerällä videolla uhkaamista uudelleen ja uudelleen.
Sitä paitsi videostahan kuulee saman tien että on editoitu. Toivottavasti Sampo tajuaisi luopua kostosuunnitelmistaan nyt kun Lindallekin kävi miten kävi. Olisi todella julmaa nolata julkisesti pyörätuolissa oleva ihminen.
Harmi kun Sampo ei kosta tolle Sallalle. Mä niin toivoisin, että laittaisi luun kurkkuun tollaselle luuserille..
Siellä Pirre vaan pojittelee!
Mua alko naurattaa tämän päivän jaksossa kun Jenna sanoi Kallelle, ettei oo vielä eksynyt sairaalassa. No ei kai tuossa yhdellä käytävällä voikaan pahemmin eksyä. Paitsi ehkä siihen yhteen potilashuoneeseen 😂
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Sampo ei kosta tolle Sallalle. Mä niin toivoisin, että laittaisi luun kurkkuun tollaselle luuserille..
Tää on niin hauskaa, kun moni valitsee puolensa puhtaasti vain sen perusteella kumpi hahmo ärsyttää enemmän. Sampo huijasi osakkeet ja muutenkin ihan kauhea ihminen. En kiellä etteikö Sallakin, mutta en vain jaksa jos Sampo saa AINA kaiken.
Jasministahan on IS:n extrassa maksumuurin takana juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin hauskaa, kun moni valitsee puolensa puhtaasti vain sen perusteella kumpi hahmo ärsyttää enemmän. Sampo huijasi osakkeet ja muutenkin ihan kauhea ihminen. En kiellä etteikö Sallakin, mutta en vain jaksa jos Sampo saa AINA kaiken.
Salla on vaan niin 🤮 että siedän ennemmin kusipäistä Sampoa 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Team Salla, koska ärsyttää hahmon ulkonäön haukkuminen. No me varmaan ollaan näin, että me naiset ollaan Salla ja miehet Sampon puolella, koska ymmärtävät kusipäisyyttä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mua alko naurattaa tämän päivän jaksossa kun Jenna sanoi Kallelle, ettei oo vielä eksynyt sairaalassa. No ei kai tuossa yhdellä käytävällä voikaan pahemmin eksyä. Paitsi ehkä siihen yhteen potilashuoneeseen 😂
Vain tarkkasilmäisimmät tajuavat katsoa tauluista osastojen vaihtuvuuden. Mutta joo....vitsihän tämä on. Ois vaan kiva, jos joskus joku voisi yrittää olla tosissaan ja tajuta, että kaikkea ei näytetä. Jennakin siinä viittoi, missä on teho-osasto ja muut jutut. Ei niitä koskaan näytetä vaikka sielläkin ollaan.
Salla ja Sampo varmaan päätyy vielä peuhaaamaan/sänkyyn :D Sampon ja Sallan viha rakkaussuhde muuttuu suhteeksi :D
Sallan voihkinta kuuluu Amandan seinien läpi, aahahj :D
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Sampo varmaan päätyy vielä peuhaaamaan/sänkyyn :D Sampon ja Sallan viha rakkaussuhde muuttuu suhteeksi :D
Mustakin tuntuu siltä, koska nämä ovat alkaneet ottamaan entisestään yhteen. Tulee mieleen monia muita juttuja. Esimerkiksi Sebastian vihasi Mariannaa.
En enää muista, mistä Sallan ja Sampon riidat ovat saaneet alkunsa? Johtuuko vain Sallan johtamiskulttuurista ja päällepäsmäröinnistä? Muistan että Salla ja Sampo yhdessä juonitteli Lindaa kohtaan, jotta kumpikin saisi pitää omansa. Eli Salla Karin ja Sampo Lindan. Kallen ja Sampon kihlauduttua Salla halusi kovin innokkaasti järjestellä Amandaan häitä. Jotenkin viimeisenä vuotena kaikki on räjähtänyt käsiin.
Sallan voihkinta kuuluu joskus satunnaisesti minunkin päässä :D en tiiä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon Team Salla, koska ärsyttää hahmon ulkonäön haukkuminen. No me varmaan ollaan näin, että me naiset ollaan Salla ja miehet Sampon puolella, koska ymmärtävät kusipäisyyttä paremmin.
Salla on Salkkareiden hauskin hahmo, yhdessä Karin kanssa! Mainiot näyttelijät. Lisää Sallaa!
Sampo saa vielä loputkin Amandasta 🤗
Väyrynen veti kaappihomoa pataan 🤗