Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7907)

Vierailija
6181/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkkönen oli varmasti poikkeus, koska oikeasti Salkkarit tuotannolle iso asia saada mukaan Pihlajasatuun. Ja tavallaan sillä lahjotussummalla saatiin selitettyä Pääkkösen tulo, koska ei muuten olisi suostunut. Herrahan on miljonääri, ettei oikeasti olisi tarvinnut koko summaa itselleen. Taisi olla 8000 euroa.

Vierailija
6182/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Magnuksen ja Matiaksen kuviota jankataan niin kauan ilman edistystä? Ennakko-teaserin perusteella Magnus ottaa etäisyyttä taas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6183/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia Magnuksen ja Matiaksen kuviota jankataan niin kauan ilman edistystä? Ennakko-teaserin perusteella Magnus ottaa etäisyyttä taas

Niinpä. Luultavasti menevät yhtäkkiä yhteen just ennen kuin poistuvat. Katsojat eivät saa siitä yhtään mitään. 

Vierailija
6184/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suhteet ovat jankkausta. Ismo ja Iisa päätösjaksosta asti. Kalle ja Tatu elokuun lopusta. Ehtivätköhän yhteen ennen kuin Petri palaa vai meneekö senkin yli?

Vierailija
6185/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kuvattiin illalla jälleen jotain poliisikohtauksia. Droneakin lennätettiin. Ilmakuvaa. Olettaisin jostakin takaa-ajosta. Monikan stooreissa selkeästi viitattiin johonkin sellaiseen. Päätösjakson kynnyksellä ollaan.

Vierailija
6186/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Kristian on mallina. Miks sen pitää näyttää juurikin että olisi gay mallina 😡

Fiilis & statement 🤢🤮

Vierailija
6187/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Kristian on mallina. Miks sen pitää näyttää juurikin että olisi gay mallina 😡

Fiilis & statement 🤢🤮

Kristian on ollut aina perinteisestä miesmallista poikkeava. Normaalisti miesmallit ovat pitkiä ja Kristian on auttamatta liian lyhyt ja keholliselta rakenteelta pieni. Vaikea kuvitellakaan tietynlaiseen mallirooliin. Sen takia varmasti Henrik olisi ollut todennäköisempi mallimaailman menestyjä. 

Muuten en kylläkään näe tässä mitään gay mallijuttua. Näin homona kun kommentoin.

Vierailija
6188/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiilis & statement 🤢🤮

Kristian on ollut aina perinteisestä miesmallista poikkeava. Normaalisti miesmallit ovat pitkiä ja Kristian on auttamatta liian lyhyt ja keholliselta rakenteelta pieni. Vaikea kuvitellakaan tietynlaiseen mallirooliin. Sen takia varmasti Henrik olisi ollut todennäköisempi mallimaailman menestyjä. 

Muuten en kylläkään näe tässä mitään gay mallijuttua. Näin homona kun kommentoin.

Näin heterona pidän vastauksesta. 

Vierailija
6189/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin muistan, kun vauvalla ja jodelissa oltiin lähes sata varmoja Henrikin ja Kristianin tullessa sarjaan, että ne on molemmat bi ja rakastuvat toisiinsa, kun intohimoisesti tappelivat Nellasta.

Vierailija
6190/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietityttää kuinka kauan täytyy vielä sietää Paavoa (Väyrystä). Tuon kuvion edistymisen odottaminen alkaa käydä jo ärsyttäväksi. 

Vierailija
6191/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sabrina carpenter is  the prettiest

Vierailija
6192/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajalan ja Tatun touhu on hyvää yritystä mutta kyllähän jo pelkästään se että Aarolla on toinen puhelin riittää tuossa maailmassa pidätykseen ja välittömään tuomioon. Jos se riitti Mikin kohdalla niin pätee tässäkin. Vai nytkö tarvitaankin todisteita?

Kovia tuomiota kyllä kun Anni on istunut jo varmaan kohta sen 10v ja woke-jengi + Joanna selvisivät parilla kk ja viikko vielä nilkkapantaa. Pienempi rangaistus kuin Ismon ajokielto joka kestää varmaan pari vuotta?

Vierailija
6193/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin muistan, kun vauvalla ja jodelissa oltiin lähes sata varmoja Henrikin ja Kristianin tullessa sarjaan, että ne on molemmat bi ja rakastuvat toisiinsa, kun intohimoisesti tappelivat Nellasta.

Tämä videon aikaan Henrikin hahmo yritti esittää jotain v*tun Ekholmia! 

Sitten Henrik tavallistettiin todella nopeasti sosiaalidemokraattiseen yhteiskuntaan kuuluvaksi. 🤣

Vierailija
6194/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos koskaan olisiaivan kultatarjottimella paikka Polvijärven paluulle. Takaisin maailmalta laitoksen johtoon ja jotain rotia tuonne lindojen ja muiden klovnien sekaan. Sitäpaitsi Polvarin legendaarinen tiukka ja epäilevä katse oli aivan omaa luokkaansa.

Vierailija
6195/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät tajua minkälaista on kasvaa väkivaltaisen isän kanssa, mun oma isä löi mua kun olin 14.v ja veteli mua mun hiuksista ja niskasta ja käsistä, että josta jäi  sitten punasia jälkiä käsiin ja myös uhkaili heittä mut omasta kodistani, jota kesti melkein 8 vuotta ja aiheutti mulle panikkikohtauksia ja aloin vihata jokaista paskaa miestä ja oli myös kohdellut mun äitiä kaltoin myös ja sitten kun oli 17.v mun isä käytti mua seksuaallisesti hyväkseen ja halusi myös seksiä ja koskestteli alapäästä  mua  ja ei kukaan tehnyt yhtää mitää ei poliisit ja eikä sossut ja tämä syy vihaan jokaista raiskau'as lasta, joka miten syntyivät

Vierailija
6196/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos koskaan olisiaivan kultatarjottimella paikka Polvijärven paluulle. Takaisin maailmalta laitoksen johtoon ja jotain rotia tuonne lindojen ja muiden klovnien sekaan. Sitäpaitsi Polvarin legendaarinen tiukka ja epäilevä katse oli aivan omaa luokkaansa.

Olisiko Timo-Pekka Luoma enää halukas lähtemään mukaan Salkkareihin? On kuitenkin saanut hyvin tehtyä pesäeroa sarjaan. 

Vierailija
6197/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka uskoo että Aaro jää kiinni... Tai että Aaro ja Marianna yhdessä jäävät kiinni? 

Vierailija
6198/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko Timo-Pekka Luoma enää halukas lähtemään mukaan Salkkareihin? On kuitenkin saanut hyvin tehtyä pesäeroa sarjaan. 

Miksi ei tulisi ja miksi tarvitsisi pesäeroa? Ollut joissain mainoksissa ja missä muualla? Salkkarit on varmaan tämän hetkisessä tilanteessa aika hyvä työpaikka kulttuurialalla.

Vierailija
6199/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu se oli että Mariannalla oli joku hölmö hattu päässä siellä hotellin sängyssä? Koomista, niin koomista.

Kumman tukka oli ensin? Mariannan vai Purran? Ainoa ero on värissä.

Vierailija
6200/7907 |
26.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paluu Sagan kanssa sopisi hyvin. Sydänjää-sarjassa oli heidän näyttelijöillä yhteinen kohtaus, jossa juopunut nainen (Sagan näyttelijä) halusi poliisien ottavan miehen (Antin näyttelijä) kyytiinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä