Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)
Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.
Asiallista keskustelua Salatuista elämistä! Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta.
Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju
Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :)
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7959)
Huumekatkolla annetaan lääkitys viekkareihin, ihan kuin useimmiten alkoholikatkoillakin, ettei delikka. Kalle tosin on omituinen tapaus. Kallella ei edes kovan ryyppäämisen jälkeen ollut krapulaa. Ei viekkareita, delikkaa, ei mitään. 🤣
Alissa selvästi välttelee vedonlyönnin maksua mutta lörpöttelyn tarve kova, kuten naisilla aina...
Vierailija kirjoitti:
Magnusti vetäsi siellä veskin kopissa varmaan hätäsesti lapaseen. Mutta oikeesti, mitä se teki siellä kopissa. Ei se ainakaan vetänyt vessaa. Jättinöhän se "pikkukakkosen" kelluun pönttöön? 🤭😂
Kyllä. Magnus jätti pyttyyn mielettömät jarruvanat ja sitten sen pikkukakkosen kelluu sinne 🤣
Milloin Voitto Sutela palaa Pihlajakadulle?
No niin, joko joku on jo bongannut jotain tänään pitkän tauon jälkeen jatkuneisiin kuvauksiin liittyen?
Toivottavasti hahmoille ja erityisesti Kallelle on hankittu uusia talvitakkeja.
Mika Luukon tapaus on hyvin outo. Ensinnäkin kyseessä on varsin vakava rikos, mutta laitoksella se on yksin Eerikäisen käsissä ja sillä hyvä? Ei etene niin antaa olla? Kyseessähän on rikos joka ei teoriassa vanhene koskaan. Sitten määrätään Tatu suorittamaan melkein teoriassa sisäistä tutkintaa Eerikäisen suhteen kun toimitaan salaa.
Miten ihmeessä Luukon toimisto on vielä entisellään? Tuosta kuolemasta on jo varmaan tuossa maailmassa vähintään pari kuukautta. Ja nyt kysellään jotain etsintälupia ja onneksi Tatu tunsi sopivasti yhden? Luukon officella on nimikyltti paikkallaa ja huone koskemattomana. Ok. Sihteeri hyvillä fiiliksillä. Onko Luukko esim lääkärikeskus Muurahaisessa jossa oli vahvaa psykologitoimintaa esim Nikon aikana? Vai onko Luukolla oma yksityinen vastaanotto joka pyörii vahvasti vaikka the boss on jo mullan alla?
Marianna kolkkaamassa Tatun on jo röhönaurun paikka. Tatu ei ole kovin hyvä työssään. Valvontakamerat todellakin pitäisivät olla itsestäänselvä juttu tuolla.
Tämä keissi on vaikea keissi eikä Tatu edes voinut ottaa paria vapaapäivää koska keissi on selvitettävä nyt eikä ensi viikolla vaikka onkin saanut olla hyllyllä kuukausia. Keissi-Tatu on perimässä Keissi-Eerikäisen viran. Mutta Rajala olisi aika heittää ulos. Toimita on heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä alan kyllästyy tälläisiin repliikkeihin.
Riikka: mitä mä oon tehnyt kun mä oon saannut noin hienon tyttären.
Jiri: Mitenkä mulla on noin fiksu tytär.
Marika: Mielelläni! Mä oonkin jo kyllästynyt tuohon pullanpaistajaan.
Naumanen: Pitikin tulla tällaiseen läävään.
Marika: Pistänkö ton pellen kylmäks?
Mä oon kuvitellut koko ajan että Saga on se väsynyt sihteeri siellä Noelin mestoilla mutta se onkin joku nobody joka kävi sarjassa aikoja sitten.
Sarjaa kuuluu seurata rivien välistä. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti. Aaro ja Marianna olivat vahingossa samaan aikaan poliisin jäljillä. Mariannan oli vain tarkotus varastaa Aaron potilaspapereita varmuuden vuoksi. Ja totta kai Mariannan pääsi kolkkaamaan Tatun, koska hänen piti juuri vaihtaa puolta, jotta istuu täysin selkä siihen suuntaan, josta tullaan sisään. Sihteeri varmaan jätti oven raolleen ja Martsa hiipi sisään.
Muuten olen samaa mieltä, että Luukon huone on entisellään vaikka aikaa on. Sarjassa mainittiin Terapiakeskus eli jonkinlainen terapiapaikka, missä oletettavasti muita vastaanottoja. Luukkohan kuoli ennen kesätaukoa. Siinä mielessä aikaa on kulunut monta kuukautta ja kokonainen syyskausi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuvitellut koko ajan että Saga on se väsynyt sihteeri siellä Noelin mestoilla mutta se onkin joku nobody joka kävi sarjassa aikoja sitten.
Mäkin luulin pitkään :D
Sihteerillä on nimikin Piia. Hallituksen puheenjohtaja on Saga Korkiakoski.
Vierailija kirjoitti:
Miks Henrikin ja Kertun suhde on niin... Ontto. Enemmänkin feikki.
Niin on. Todellisessa elämässä suhde olisi iso redflag. Kallea lainatakseni Kerttu on hädin tuskin aikuinen (on 18 kyllä) ja Henrik on jotakin 23-24. Kerttu on selvästi pärjännyt pitkään yksin ja jäänyt vailla rakkautta. Sen takia ripustautui kiinni Matiakseen ja kostolevitti peniskuvaa. Henrik on pettynyt naisten kanssa ja Kertulta saa rakkautta. Henrik on itsekin entinen narkomaani. Riikka ei tiedä tätä, mutta jos tietäisi ei varmasti hehkuttaisi Henrikiä. Sitä paitsi ilmeisesti Henrik alkaa käyttämään myöhemmin uudelleen. Nuori tyttö ja narkomaani. Näillä ei myöskään ole sen suurempaa kemiaa keskenään. Ihme ettei kukaan sano mitään, koska Aki varmasti tietää Kertun olevan Erikan lukiokaveri.
"Taasko täältä poistettiin" niin onko joku selitys sille, miksi asiaa pitää koko ajan sanoa? Antakaa yhden viestin olla, niin sitä ei tarvitse sen jälkeen sitten repostella palstalla aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin, joko joku on jo bongannut jotain tänään pitkän tauon jälkeen jatkuneisiin kuvauksiin liittyen?
https://scontent-yyz1-1.cdninstagram.com/v/t51.82787-15/619763838_18550…
Henrik ainakin jossain parkkihallissa. Tuuren igstä kuva.
Mitä se magnusti teki siellä veskissä. Oliko sillä iso- vai pikkuhätä? Vessaa se ei kuitenkaan vetänyt. Laittoiko ns. lapaseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://scontent-yyz1-1.cdninstagram.com/v/t51.82787-15/619763838_18550…
Henrik ainakin jossain parkkihallissa. Tuuren igstä kuva.
Sarjassa kun ollaan parkkihallissa, siihen liittyy aina jotain rikollista. Jospa joku haluaa ostaa, peukkua.
Harmi että Sagan näyttelijä taitaa olla lomalla, kun Noelin näyttelijä kuvasi äsken Axelsson Companyn kokouspöytäkirjaa. :D
IS:n haastattelussa Maija-Liisa kertoo, että oli 80-vuotisjuhlien aikaan väsynyt. Oli sanonut tuotannolle, ettei halua juhlia synttäreitä mutta kuulemma väksiin juhlittiin studiolla. Meinattiin varmaan sitä liveä silloin, kun sanoi että ne televisioitiin. Harmi juttu että oli sellainen. Tosin kukaanhan ei pakota. Toki varmasti velvollisuuden tunteesta voi tulla pakkotarve.
Iljettävä toi Magnus. Naisten vessassa. Istui likaisella renkaalla. Pissasi? Vai sontiko? Huh. Miehet pissaa seisten, paitsi yöllä jos käy vessassa ok istua. Vai suorittiko se siellä huuhtelua??
Mä alan kyllästyy tälläisiin repliikkeihin.
Riikka: mitä mä oon tehnyt kun mä oon saannut noin hienon tyttären.
Jiri: Mitenkä mulla on noin fiksu tytär.