Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salatut elämät -spekulointiketju 2 (UUSI)

Vierailija
27.08.2025 |

Edellinen keskustelu lukittu, joten tässä uusi.

Asiallista keskustelua Salatuista elämistä!  Täällä voidaan puida jaksojen tapahtumia, juonten ristiriitaisuuksia, uutisia, juonipaljastuksia, pressimateriaalia, somea ynnä muuta. 

Roolipelaaminen tapahtuu vanhemmassa ketjussa, jottei tämä ketju täyttyisi sillä. Kiitos, että ymmärrät. Myös sarjan kovasanainen haukkuminen ja lopetustoiveet vanhaan ketjuun: 

https://www.vauva.fi/keskustelu/5356313/salatut-elamat-spekulointiketju

Muistetaan käytöstavat (ei spämmäystä, näyttelijliden haukkumista, yms) ja pidetään ketju hyvänmielen paikkana :) 

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7804)

Vierailija
2361/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Alex pidemmäksi aikaa selkeästi on tulossa, mutta ei välttämättä aluksi kovin usein. Riippuu täysin miten tarina Nellan kanssa on kirjoitettu. Voihan se olla, että kerrotaan Nellan lähteneen Evan ja Nadjan luokse. Jos Alissa palaa näen Alissassa ja Alexissa pikemmin unelmaparin mahdollisuuden. Enemmin tai myöhemmin jotain sutinaa muun kanssa.

Vierailija
2362/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Alex pidemmäksi aikaa selkeästi on tulossa, mutta ei välttämättä aluksi kovin usein. Riippuu täysin miten tarina Nellan kanssa on kirjoitettu. Voihan se olla, että kerrotaan Nellan lähteneen Evan ja Nadjan luokse. Jos Alissa palaa näen Alissassa ja Alexissa pikemmin unelmaparin mahdollisuuden. Enemmin tai myöhemmin jotain sutinaa muun kanssa.

Tamaran sanat riitti Nellan lähtemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara ja Alissa tappelevat Alexista. Alissalle meinaa käydä sama mitä Evalle. Ei pelkät höyhentyynyt pöllyä.

Vierailija
2364/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma sarja. Vakavista asioista kuten lapsen kaappaamisesta puhutaan small talk hengessä. En usko että Joanna on pidemmän päälle kiinnostunut Kristianista. Esittää vaan päästäkseen eroon Henrikistä. Mitenkähän Henrikin ja Kristianin duunivälit. 

Arvelen että Joanna iskee kyntensä Alex Martinin. 🤪

Eihän mitään lasta ole kaapattu. Eva on lapsen ainoa huoltaja ja saa kyllä viedä lapsensa minne haluaa.

Vierailija
2365/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara Martin tän firman seksikäs sihteeri.

Vierailija
2366/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas se Paavo nillitti magnukselle 

Vierailija
2367/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustajaryhmässä tosiaan etsittiin toukokuussa ja elokuussa piti alkaa kuvauksien 25-30 v naisella. Mielestäni hakuspeksit eivät sovi Riikkaan ollenkaan ja onhan näyttelijäkin vanhempi. Uusi Nella kuitenkin tulossa vaiko sairaalaan uusi lääkäri/kandiopiskeija? Jutta puhui että Anniinan tilalle pitää palkata. Sopisi joskus kaksi miestäkin rooliin.

Vierailija
2368/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan Kertun "viiden tonnin kiristys" äitiinsä liittyvää. Yrittää saada rahat kasaan jotain yksityistä kuntoutusta varten, mutta ei enää onnaakaan. Lailalla ei sellaisia rahoja olisi ollutkaan antaa.

Vierailija
2369/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän Ismo ja Iisa kiinnostuu kaupasta ja se ehtii menemään heiltä sivusuun, mutta ostaja onkin Kalle. Jos Kalle sen ostaisi niin säästöt ei ihan pieniä ollut :D Tosin Iisakin on ilmeisen varakas. Voi hyvin ostaa sen sijoituksena.

Vierailija
2370/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuntuu aina  Henrik oli enemmä kiinnostunut Joannasta kuin Joanna Henrikistä. Jollain tavalla Henrik oli Joannalla nuori käytetty seksilelu

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ5j2g6MGOK5RhkAIl…

Joanna ei saa enää munaa.

Vierailija
2371/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston Alex saa Danielan hämmennyksiin... 

Vai puhutaanko Kristianista?

Mä luulen että se on.... Alex Martin 🤪

Vierailija
2372/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Amanda menee remonttiin niin pitääkö Dahlian, Kristianin ja Joannan muuttaa pois siksi aikaa? Toisin sanoen muuttavatko Joanna ja Kristian mahdollisesti vuokralle Evan vanhaan asuntoon. Dahlialla on varaa mihin tahansa,

Vierailija
2373/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon. Joten Alex tai muu. Voihan se olla, ettei Daniela ole sillä tavalla nähnyt Alexia. Mutta onko Alex sinkku?

Vierailija
2374/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntematon. Joten Alex tai muu. Voihan se olla, ettei Daniela ole sillä tavalla nähnyt Alexia. Mutta onko Alex sinkku?

Milloin upporikkaita miljonäärejä on kiinnostanut onko joku nainen sinkku vai ei jos iskenyt silmänsä. Se että upporikas miljonääri on itse varattu on hänelle ihan yks ja kaks. 🥱

Vierailija
2375/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matiaskin voisi jo alkaa kertoa Lailalle ja lopettaa ne paskapuheet Matildasta. 🥱

Vierailija
2376/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin upporikkaita miljonäärejä on kiinnostanut onko joku nainen sinkku vai ei jos iskenyt silmänsä. Se että upporikas miljonääri on itse varattu on hänelle ihan yks ja kaks. 🥱

Voi olla. Alex on vaan kuvattu hiukan erilaisena miehenä.

Vierailija
2377/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamaran kollega ja opettaja Stephanie meni kihloihin Markuksen kanssa.

Vierailija
2378/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Alex on vaan kuvattu hiukan erilaisena miehenä.

Alexin hahmo on perfect pubi-jake 👌

Vierailija
2379/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus ei ollut nähnyt ennen liukuvoidetta 🤣

Vierailija
2380/7804 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällähän jonkun hahmon piti palata, mutta esittelee itsestään uuden puolen. Väistämättä tulee mieleen Nella uudella hahmolla, koska eikös Elinastakin puhuttu vanhana tuttuna. Alissa tietenkin voisi olla. Ehkä koko syyskausi voisi päättyä siihen, vaikka ei ole vuosiin ollutkaan erikoinen jakso eikä ole edes ollut tarkoitus.