Miesten hullaantuminen tutustumisvaiheessa
Olen neljäkymppinen sinkkunainen ja nyt kesän mittaan törmännyt useampaankin ikäiseeni mieheen, jotka hullaantuvat ihan täysin tutustumis- ja tapailuvaiheessa. Jatkuvaa viestipommitusta, rakkaudentunnustuksia, ruusuisen yhteisen tulevaisuuden maalailua, hehkutusta maailman ihanimmaksi naiseksi jne. Haluaisin itse tutustua rauhassa ja olen tästä sanonutkin ja välillä ottanut etäisyyttä, mutta ei auta. Olen itse hyvin itsenäinen, tulen toimeen omillani ja toiveissa olisi tasapainoinen ja tasaveroinen kahden aikuisen suhde. Miehet vaan tekevät tästä ihan mahdotonta ripustautumisellaan ja yltiöromanttisilla kuvitelmillaan. Tahti on hengästyttävä ja jutut päättyvät ennen pitkää yleensä siihen, että ahdistun, enkä halua enää jatkaa tutustumista.
Miksi miehet tekevät tätä ja mikä saa ns. Paperilla ennakkoon kaikin puolin kelvon ja normaalin miehen sekoamaan? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on itse ikäloppu kovassa ajossa oleva yhteishyvä. Oikein useita miehiä kesän aikana
Oletko kateellinen kun et itse ole mies joka on naisille yhteishyvä ja kovassa käytössä?
Kateellinen mistä?
Sisällöttömästä ympäriinsä panemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ap on itse ikäloppu kovassa ajossa oleva yhteishyvä. Oikein useita miehiä kesän aikana
Oletko kateellinen kun et itse ole mies joka on naisille yhteishyvä ja kovassa käytössä?
Kateellinen mistä?
Siitä että toiset voivat nauttia seksistä ja siitä että on kysyntää. Kyllähän tuo naisten hu.orittelu aina kuulostaa vähän kateellisen panettelulta. Ihan kuin seksissä olisi jotain pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen mistä?
Mistäpä päättelit, että olen paneskellut menemään ympäriinsä? Nämä kohtaamiset eivät valitettavasti ole sille tasolle ehtineet, kun yli-innokkaat miehet ovat itse sössineet homman ja karkottaneet minut ennen kuin päästiin edes sille asteelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen mistä?
Mistäpä päättelit, että olen paneskellut menemään ympäriinsä? Nämä kohtaamiset eivät valitettavasti ole sille tasolle ehtineet, kun yli-innokkaat miehet ovat itse sössineet homman ja karkottaneet minut ennen kuin päästiin edes sille asteelle.
Ap
Kertoo vain omista valinnoistasi ja siitä että tapailet lukemattomia miehiä yhden kesän aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen mistä?
Siitä että toiset voivat nauttia seksistä ja siitä että on kysyntää. Kyllähän tuo naisten hu.orittelu aina kuulostaa vähän kateellisen panettelulta. Ihan kuin seksissä olisi jotain pahaa.
Äläpä laita sanoja toisten suuhun.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa
Soot vaan niin ihana, pusipusihalihali!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen mistä?
Äläpä laita sanoja toisten suuhun.
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa
Äläpäs itse laita sanoja toisen suuhun. Minä olen ollut 10 vuotta selibaatissa, mutta eipä häiritse yhtään toisten seksin harrastamiset eikä ole tarvetta h.u.o.ritella ketään.
Täällähän palstalla on sitkeästi miesten toimesta väitetty, että työtön mies ei ainakaan saa naista. Mutta näköjään niillä työttömillä on varaa antaa pakkejakin.
-eri