Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten hullaantuminen tutustumisvaiheessa

Vierailija
27.08.2025 |

Olen neljäkymppinen sinkkunainen ja nyt kesän mittaan törmännyt useampaankin ikäiseeni mieheen, jotka hullaantuvat ihan täysin tutustumis- ja tapailuvaiheessa. Jatkuvaa viestipommitusta, rakkaudentunnustuksia, ruusuisen yhteisen tulevaisuuden maalailua, hehkutusta maailman ihanimmaksi naiseksi jne. Haluaisin itse tutustua rauhassa ja olen tästä sanonutkin ja välillä ottanut etäisyyttä, mutta ei auta. Olen itse hyvin itsenäinen, tulen toimeen omillani ja toiveissa olisi tasapainoinen ja tasaveroinen kahden aikuisen suhde. Miehet vaan tekevät tästä ihan mahdotonta ripustautumisellaan ja yltiöromanttisilla kuvitelmillaan. Tahti on hengästyttävä ja jutut päättyvät ennen pitkää yleensä siihen, että ahdistun, enkä halua enää jatkaa tutustumista. 

Miksi miehet tekevät tätä ja mikä saa ns. Paperilla ennakkoon kaikin puolin kelvon ja normaalin miehen sekoamaan? Onko muilla vastaavia kokemuksia? 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat henkisesti epävakaita eivätkä siedä yksinoloa. Yrittävät epätoivoissaan sitouttaa toisen itseensä nopeasti. Surullisia tapauksia

Vierailija
22/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kuulleet aiemmilta, että ovat liian innottomia, etäisiä, tylsiä tmv. joten nyt koittavat toista taktiikkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon 47 ja tutustuin naapurimieheen tässä n viikko sittem joka oli just tuommoben. Kirjaimellisesti lääppi ja ahdisteli koko 2 päivåå mitå sen tunsin. Käsi vaelsi sillä niinkö jollain mielenterveyspotilaalla tai irstaalla vsnhalka sedällä.kyllä oksetti.oli vain 5 v vanhempi.

Lopetin samantien koko paskan. En tosiaan tiedä mikä muehiä vaivaa. Miten menettää normaslin käyyöksen kun tutustuu johonkin?  Itsenäisenä naisrna tollainen on outo kokemus. Nyt on helpottunut olo kun saanut taas olla rauhassa

Jos otanta on yksi mies, niin ei siitä voi noin laajoja johtopäätöksiä vetää.

Vierailija
24/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin oli ongelmia aiheen kanssa nuorempana, olen siis mies. Miehillä on se ongelma, että tunteet ja ratio eivät toimi samaan aikaan ja se on yksi syistä tuohon käytökseen. Toinen pääsyy on se, että miehille on opetettu väärin, että naisia pitää jahdata. Kypsymättömät miehet kuvittelevat sen olen oikea tapa lähestyä ja hukuttavat naisen viesteihin ja rakkauden tunnustuksiin. Kun eivät ota selvää siitä, mikä oikeasti naisiin tehoaa.

Ihan kiva minulle että kilpailu on heikkoa, mutta ikävä AP:lle. Parempaa onnea jatkossa, koita löytää fiksu mies joka on tasapainossa ja joka ei tarvitse sinua mutta haluaa olla kanssasi. 

M56

Kiitos miehisestä näkökulmasta. Luulin, että neljäkymppiset miehet olisivat jo saaneet järkeä päähänsä, mutta näköjään ei.

Tuo jahtaaminen on varmasti myös totta. Siinä vaiheessa, kun huomaan, että miehellä on lähdössä laukalle, otan yleensä vähän etäisyyttä ja pyydän rauhoittamaan tahtia. Tämä tepsii alkuun, mutta sitten alkaa tulla taas kaihoisia ja lemmenkipeitä viestejä, kun mies on ihan sekopäisenä miettinyt "suhdettamme".

Ap

Vierailija
25/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellänikin oli ongelmia aiheen kanssa nuorempana, olen siis mies. Miehillä on se ongelma, että tunteet ja ratio eivät toimi samaan aikaan ja se on yksi syistä tuohon käytökseen. Toinen pääsyy on se, että miehille on opetettu väärin, että naisia pitää jahdata. Kypsymättömät miehet kuvittelevat sen olen oikea tapa lähestyä ja hukuttavat naisen viesteihin ja rakkauden tunnustuksiin. Kun eivät ota selvää siitä, mikä oikeasti naisiin tehoaa.

Ihan kiva minulle että kilpailu on heikkoa, mutta ikävä AP:lle. Parempaa onnea jatkossa, koita löytää fiksu mies joka on tasapainossa ja joka ei tarvitse sinua mutta haluaa olla kanssasi. 

M56

No sinä taidat olla sitä tyyppiä jota haluaisin tavata treffeillä. Mistä fiksuja miehiä löytää?

N45

Olen eri, mutta arjen kohtaaminen on se iso ongelma. Itse en käy ikinä baarissa ja julkisilla paikoilla en todellakaan ketään lähesty. Töissä ollaan töissä ja harrastuksissa harrastamassa. Nettideittailu on niin nähty. Valitettavasti kotoa ei kukaan tule hakemaan, vaikka olen taloyhtiön tavoitelluin poikamies... Olenkin varmaan ikisinkku jatkossa ja keskityn työhön sekä harrastuksiini mm. urheiluseuran erilaiset tehtävät. Parisuhde ja seksielämä olkoon muiden juttu.

Vierailija
26/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset menee tuohon halpaan. Kyseessä on vain tapa jallittaa nainen antamaan pillua. Käyt kerran panemassa niin sävy muuttuu jos kuuluu enää mitään. Molemmat voittavat ja pääsivät vielä panemaan.

Vierailija
27/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain miehillä (ei onneksi kaikilla!) tunneilmaisut ei tule luonnostaan ja siksi heillä on taipumusta seilata ääripäästä toiseen tyyliin:

"Naiset valittvaat internetissä että miehet eivät osoita tunteitaan, joten hurmaanpas tämän naisen sillä että lähetän sille 100 rakkaudentunnustusta päivässä, kiikutan sille jotain krääsää joka ikinen kerta kun nähdään ja pysyttelen iilimadon lailla fyysisesti kiinni niin että se ei voi kävellä eikä hengittää!"

Ja kun nainen sanoo että hei, tämä on liikaa ja ahdistavaa:

"Naisille ei ikinä kelpaa mikään, nyt en kyllä puhu sille enää IKINÄ kahta sanaa peräkkäin, vaan murahtelen vaan enkä koske kuin pippelillä seksin aikana! En kysy siltä mitään kuulumisia enkä tasan muista merkkipäivinä!"

Vierailija
28/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taas tapailet miehiä jotka saavat liiaksikin ja ovat kyllästyneet kyntämiseen.

Että tämä on helppo peli.

Kyntömies ei vakoaan valitse.

Se ei nai, joka valkkaa.

Vierailija
29/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi etten osaa lukea ajatuksia tai rivien välistä, toivoisin että naiset puhuisivat suoraan välillä, mutta itse en ole sellaista naista vielä tavannut.

Vierailija
30/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo, ei ystäviä tai muita ihmissuhteita eikä omaa elämää. 

-m

Vierailija
31/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon 47 ja tutustuin naapurimieheen tässä n viikko sittem joka oli just tuommoben. Kirjaimellisesti lääppi ja ahdisteli koko 2 päivåå mitå sen tunsin. Käsi vaelsi sillä niinkö jollain mielenterveyspotilaalla tai irstaalla vsnhalka sedällä.kyllä oksetti.oli vain 5 v vanhempi.

Lopetin samantien koko paskan. En tosiaan tiedä mikä muehiä vaivaa. Miten menettää normaslin käyyöksen kun tutustuu johonkin?  Itsenäisenä naisrna tollainen on outo kokemus. Nyt on helpottunut olo kun saanut taas olla rauhassa

Jos otanta on yksi mies, niin ei siitä voi noin laajoja johtopäätöksiä vetää.

Lukuistenkin miesten otannalla olen samaa mieltä.

Ainoastaan miehet itse elävät psykoosissa, että he ovat naisille mieluisia ja haluttavia kumppaneita.

Vierailija
32/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M56

Kiitos miehisestä näkökulmasta. Luulin, että neljäkymppiset miehet olisivat jo saaneet järkeä päähänsä, mutta näköjään ei.

Tuo jahtaaminen on varmasti myös totta. Siinä vaiheessa, kun huomaan, että mi

Tässä kaikki mitä naaraiden ja koiraiden välisistä suhteista tulee ymmärtää. Nii joo ja tietysti se että tuon alkukiiman jälkeen koirasta ei enää kiinnosta.

https://www.youtube.com/shorts/LYoFTgaQ6es

Vierailija
33/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset menee tuohon halpaan. Kyseessä on vain tapa jallittaa nainen antamaan pillua. Käyt kerran panemassa niin sävy muuttuu jos kuuluu enää mitään. Molemmat voittavat ja pääsivät vielä panemaan.

Jaa niin mitä nainen voittaa siinä että hänelle valehdellaan ummet ja lammet ja sitten häntä käytetään esksuaaliseseti hyväksi?

Vierailija
34/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet NELIKYMPPINEN.

Vierailija
35/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain miehillä (ei onneksi kaikilla!) tunneilmaisut ei tule luonnostaan ja siksi heillä on taipumusta seilata ääripäästä toiseen tyyliin:

"Naiset valittvaat internetissä että miehet eivät osoita tunteitaan, joten hurmaanpas tämän naisen sillä että lähetän sille 100 rakkaudentunnustusta päivässä, kiikutan sille jotain krääsää joka ikinen kerta kun nähdään ja pysyttelen iilimadon lailla fyysisesti kiinni niin että se ei voi kävellä eikä hengittää!"

Ja kun nainen sanoo että hei, tämä on liikaa ja ahdistavaa:

"Naisille ei ikinä kelpaa mikään, nyt en kyllä puhu sille enää IKINÄ kahta sanaa peräkkäin, vaan murahtelen vaan enkä koske kuin pippelillä seksin aikana! En kysy siltä mitään kuulumisia enkä tasan muista merkkipäivinä!"

Naiset, se tunteellinen sukupuoli xD

Vierailija
36/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoista ongelmaa ei ole, kun yksikään mies ei uskalla lähestyä, tuijottelevat vain kaukaa. Eipä ole mitään pommituksia tullut.

Vierailija
37/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi etten osaa lukea ajatuksia tai rivien välistä, toivoisin että naiset puhuisivat suoraan välillä, mutta itse en ole sellaista naista vielä tavannut.

Mitä haluat kuulla? Lue raamattu ja opettele hyväksi aviomieheksi joka ei käytä vaimoaan seksuaalisesti hyväkseen, niin olet oikeilla jäljillä. Mutta menepä sanomaan tämä suoraan ateistille seksiaddiktille niin sinut cancellataan koko olemassaolosta. Miltäs tuntui itsestä tuo rehellinen totuus että roolinne on elättää naista ja huolehtia tästä, eikä mikään muu?

Vierailija
38/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoista ongelmaa ei ole, kun yksikään mies ei uskalla lähestyä, tuijottelevat vain kaukaa. Eipä ole mitään pommituksia tullut.

Se on ihan hyvä paikka miehille olla. Yleensä elämänlaatu heikkenee, mitä lähempänä he ovat ja mitä enemmän heillä on valtaa tilastasi.

Vierailija
39/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa tunteensa näyttäviä ja avoimia miehiä joilla kosketus tunteisiinsa ja pystyvät kertomaan ne ja on miehiä jotka ajattelevat järjellä ja tunteita näytetään harvoin. Itse valitsin ekan tuollaisen tunnetyypin enkä ole katunut.

Vakka kantensa valitsee. Jätä ne tunnetyypit niille, jotka osaa sellaista arvostaa.

Vierailija
40/68 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että aloittaja hakee tätä vastausta, mutta annan sen silti. Minulla on menneisyydessä (selitän kohta miksi menneisyydessä) hirveästi kokemusta siitä, että miehet hullaantuvat ulkonäöstäni ja alkavat keksimään minulle persoonallisuutta, joka ei vastaa todellisuutta. Kun totuus lävähtää päin lärviä, muuttuu ääni kellossa. 

Tällä hetkellä eksän kanssa välit ovat lämmenneet (ero oli täysin turha, muuten en olisi tekemisissä entisen kanssa), ja hänen kanssaan en ikinä tunne itseäni objektiksi ja ulkokuoreksi. Meillä on ihan erityinen yhteys ja toivon todella, ettei se mene pilalle. Olemme riidelleet monet riidat tietyistä aiheista, mutta pystymme halutessamme olemaan myös sovussa. 

Yksi eksä oli rakkauspommittaja, tavallaan. Ei hylännyt sänkypuuhien jälkeen, mutta oli tosi myrkyllinen suhteen ajan. 

Kannattaa skipata pommittelijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän