Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde selvästi nuoremman miehen kanssa (M20N27)?

Vierailija
27.08.2025 |

Kokemuksia kenelläkään? Tapasin miehen maanantaina. Yllätyin miten fiksu hän on. Asia kohti toiseen ja hän... on parhaillaan minun suihkussa. Niin sanoakseni.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miten pystyt?

Vierailija
2/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran täällä vaan ollaan, anna mennä vaan!

Vierailija
4/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta, mutta väliäkö iällä jos molemmat ovat täysi-ikäisiä ja mukana vapaaehtoisesti.

Kaverini (N33) seurustelee itseään 12 vuotta nuoremman miehen kanssa (M21). Vaikuttavat onnellisilta. Paras ystäväni, 33-vuotias nainen, asuu yhdessä 26-vuotiaan miehen kanssa. Ovat umpirakastuneita hekin.

Anna mennä vaan.

Vierailija
5/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on minua 13 vuotta nuorempi, mutta meidän tapaus on sikäli erilainen, että tavatessamme hän oli jo ihan aikuinen. 20 v on lapsi vielä.

Vierailija
6/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut yhdessä parikymmentä vuotta yli kaksikymmentä vuotta nuoremman miehen kanssa, naimisissa 18 vuotta. Pistin ensin poikki kun tajuttiin ikäero, kun ajattelin että mitähän ihmiset sanoo. Mutta onneksi tulin järkiini, ollaan vieläkin onnellisesti yhdessä! Mies on komea ja korkeasti koulutettu. Meillä menee todella hyvin, kavereittenkin mielestä. Älkää välittäkö muista ihmisistä!

Vierailija
7/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli edellisen tapauksen kanssa saman verran ikäeroa.

Kosahti kolmen kuukauden kohdalla kun mies ghostas. Lienee löytänyt nuoremman.

Vierailija
8/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siitä ikäerosta tiedä mutta mä ainakin säikähtäisin jos joku tapailutyyppi puisi "suhdetta" netissä jo kahden päivän päästä tapaamisesta...

Vierailija
9/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienihän tuo ikäero on. Itse olen nelikymppinen ja mieheni on minua puolta nuorempi. Ollaan naimisissa, meillä on yhteinen asuntolaina ja lapsikin tulossa. Aluksi ikäero - lähinnä oman iän tajuaminen ekaa kertaa - järkytti minua ja erottiinkin pariksi viikoksi. Sitten tajusin, että on turha pelätä tulevaa, kun nykyhetki on niin täydellistä. Ollaan molemmat vähän outolintuja, jotka löysivät vastakappaleensa.

Vierailija
10/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin selvästi nuorempi? Joku 15v ikäero voisi olla selvästi nuorempi, tosin sinun tapauksessa laitonkin.

Vierailija
11/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienihän tuo ikäero on. Itse olen nelikymppinen ja mieheni on minua puolta nuorempi. Ollaan naimisissa, meillä on yhteinen asuntolaina ja lapsikin tulossa. Aluksi ikäero - lähinnä oman iän tajuaminen ekaa kertaa - järkytti minua ja erottiinkin pariksi viikoksi. Sitten tajusin, että on turha pelätä tulevaa, kun nykyhetki on niin täydellistä. Ollaan molemmat vähän outolintuja, jotka löysivät vastakappaleensa.

Oho. Miten olette ehtineet jos mies on kaksikymppinen?

Vierailija
12/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi VOIMAANTUNUT puutteessa oleva naisoletettu, minä en jaksa. 🥱🥱🥱

Mitä et jaksa?

Vierailija
13/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on minua 13 vuotta nuorempi, mutta meidän tapaus on sikäli erilainen, että tavatessamme hän oli jo ihan aikuinen. 20 v on lapsi vielä.

En pidä 27-vuotiastakaan vielä kovin aikuisena. Ennen vanhaan tuossa iässä oltiin jo johtavassa asemassa, nykyään vielä nelikymppisenäkin mietitään, mitä sitä alkaisi aikuisena tehdä, jos sellaiseksi joskus kasvaa. Varmasti parinkymmenen vuoden kuluttua meillä on eläkkeelle siirtyviä, jotka harrastaa jotain turrileikkejä ja kerää pehmoleluja.

M54

Vierailija
14/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt ole kummoinenkaan ikäero. Anna mennä!

Vierailija
15/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä 27-vuotiastakaan vielä kovin aikuisena. Ennen vanhaan tuossa iässä oltiin jo johtavassa asemassa, nykyään vielä nelikymppisenäkin mietitään, mitä sitä alkaisi aikuisena tehdä, jos sellaiseksi joskus kasvaa. Varmasti parinkymmenen vuoden kuluttua meillä on eläkkeelle siirtyviä, jotka harrastaa jotain turrileikkejä ja kerää pehmoleluja.

M54

Minä harrastan keppihevosia!

Markku, 57

Vierailija
16/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho. Miten olette ehtineet jos mies on kaksikymppinen?

Yhdessä kaksi vuotta, naimisiin tänä kesänä ja samoihin aikoihin lapsi ilmoitti tulostaan. Pitihän sille pysyvä koti ostaa. Tiedettiin jo ekalla tapaamisella, että tuossa on tulevan lapseni isä/äiti, se oli ihan uudenlainen tunne itsellekin. Onneksi vielä ehdin iän puolesta tuohon junaan.

Omanikäiseni exä ei kymmenen vuoden kihlauksenkaan jälkeen kyennyt vastaavaan vastuunottoon. Jälkiviisaana ajattelen, että jos mies ei parissa vuodessa osoita halua sitoutua, suhde on heikolla pohjalla.

Vierailija
17/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin jännää, että jos ihmisiä ei arvioi ulkoisten seikkojen vuoksi voi löytää vaikka kuinka kivoja tyyppejä. Onnea sinulle elämäsi oivallisuksesta!

Vierailija
18/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kokemusta, mutta väliäkö iällä jos molemmat ovat täysi-ikäisiä ja mukana vapaaehtoisesti.

Kaverini (N33) seurustelee itseään 12 vuotta nuoremman miehen kanssa (M21). Vaikuttavat onnellisilta. Paras ystäväni, 33-vuotias nainen, asuu yhdessä 26-vuotiaan miehen kanssa. Ovat umpirakastuneita hekin.

Anna mennä vaan.

Olin mies siis poika - tuollaisessa asetelmassa. En nyt ehkä käyttäisi sanaa päämäärättömyys, mutta maailman avaruus nuorelle jannulle on maksimaalinen ja kolmekybänen kumppani miettii kyllä jo pysyvämpiä asioita. Kiima ja kepeys jos on keskiössä, niin hyvinhän tuossa menee ja kundi saa hyvät eväät myöhempään elämäänsä. Missä vaiheessa sitten kolmekybänen alkaa odottaa jotain pysyvämpää? Joka tapauksessa aiemmin kuin kakskybänen, se on vissi.

"Anna mennä vain" sanoi naisystäväni ystävätär hänelle, kun hän kipuili mitä minun kanssani pitäisi tehdä.

Vierailija
19/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

Minä harrastan keppihevosia!

Markku, 57

Hyvä niin. Anna eläinten olla eläimiä äläkä sekstaile niiden kanssa.

Vierailija
20/21 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäeron ikävät puolet voivat tulla esiin siinä vaiheessa, kun nainen alkaa saavuttaa 80 vuoden ikää, kolotukset, vaivat, hoivan/hoitojen tarve lisääntyy, seksi ei enää maistu eikä kenties edes suju ja mies on hyvässä vedossa oleva ja vasta vaikka n. 65 v. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi