Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen viikon kanniskellut vauvaa, joka tekee hampaita! En jaksa enaa. Mies on toissa ja paasee kotiin vasta neljan jalkeen. Siihen asti mun on yksin jaksettava vauvan kanssa ja

Vierailija
06.04.2007 |

viisivuotiaan pojan kanssa. Kohtalotovereita? Miten olette jaksaneet itkevän vauvan kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kans vauvaa tekee hampaita tai muuten vain on kärttyinen, ikää 11kk. itkeny taas koko päivän, haluu olla vain sylissä ja että kannetaan. äoiti ei saa istua. isommilla sisaruksilla ikää 4v ja 5v.

Vierailija
2/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vauva itkuinen koko ajan, mutta syötin täyteen puuroa ja marjasosetta korvikkeen lisäksi. Nukkui kuin tukki 9 h putkeen. Sen jälkeen olen syöttänyt niin paljon ruokaa, kun vauva vetää. Ei enää kitinää, itkuja, katkonaisia öitä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmestyi kaksi hammasta. Loppui mystisesti " hammas" -itkut siihen.

Vierailija
4/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tekivät hampaita. Peräpuikon laitoin joskus.

Vierailija
5/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei olisi nälkä tai allergiaa. Meillä ei ainakaan toistaiseksi ole yksikään lapsi kitissyt hampaiden tuloa, aina on syy löytynyt muualta.

Vierailija
6/6 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana ei kestä kipua. Olemme saaneet lääkäriltä ohjeeksi antaa silloin Panadolia, lapsen ei tarvitse sietää kipua yhtään.

Uusimpien tutkimusten mukaan kipu on lapselle todella haitallista ja sitä tulee lääkitä mieluummin vaikka turhaan kuin ei ollenkaan.

Hammaskivun tunnistaa meidän pojassa siitä, että koko lapsi on lämpöinen eikä ruoka tunnu myöskään maistuvan.